Bp. légszennyezettsége

Budapest légszennyezettsége

Ennyien néznek

who's online

Utolsó kommentek

Címkék

1 (2) 1fél (1) 2 (2) 2006 (1) 2007jazz (5) 2008jazz (1) 2009 (1) 2fél (1) 3 (5) 3fél (1) 4 (2) 4fél (3) 5 (4) a38 (3) adatvédelem (1) agyhalál (4) airrace (1) Alaptörvény (1) albert lászló (1) aldi (1) alexander waugh (1) alkohol (1) altemusik (1) amatőrszex (2) andrew hill (1) animáció (1) apeh (1) araki (3) arcalakítás (1) arcustemporum (1) Aronson (1) arthur fleiscmann (1) arthur koestler (1) ásványvíz (1) autó (2) Azerbajdzsán (1) bakancslista (1) bali (3) bálint istván (1) bank (1) barabási (1) bartók (1) battle royale (1) beethoven (1) benzin (1) berlin (4) bestof (12) bíró (1) biznisz (1) biztosítás (1) bkv (3) blog (1) blog.hu (1) blues (1) bojkott (2) bojtár b endre (2) bolívia (1) borges (1) borravaló (1) botrány (1) braggtown (1) branford marsalis (1) bregovic (1) bret easton ellis (1) brötzmann (2) Budapest (1) budapest (3) buddhizmus (2) bukowski (3) caine (1) catherine millet (1) cd (2) chadbourne (1) Charlie Parker (1) checkpoint charlie (2) cherry (1) cinizmus (1) civil (14) clavinet (1) concertoköln (1) courtney pine (1) csalás (1) cselló (1) csontos (2) czabán (1) D. L. Harding (1) dan ariely (1) debrecen (1) deep throat (1) demján (2) demjén ferenc (1) dhal (1) digitális nyomda (1) díj (1) diplomácia (2) dj kolbasz (1) dkv (1) dobos c. józsef (1) dominique aury (1) dylan (1) dzsessz (1) egészségügy (1) emlékezés (1) emo (1) endresen (1) energia (1) enquist (1) erotika (1) esbjörn svensson (2) ethan coen (1) exotica (1) extra (1) fal (1) felhő (1) fenék (1) ferber katalin (6) festészet (1) fesztivál (1) feta (1) film (20) filmklub (1) filmszemle (4) fitness (1) foci (1) fonogram2007 (1) foto (3) fotó (15) fotóalbum (10) fotókiállítás (1) free (5) fukasaku (1) fűszer (1) fűszeres paradicsomleves (1) galéria (1) gallasz józsef (1) gasztro (8) gazdaság (1) genyó (1) gmail (1) godard (1) grammy (1) greg osby (1) grencsó (1) gustafsson (3) gutiérrez (1) gyakorlás (1) gyerek (2) gyerekfilm (1) gyerekgyűlölő (1) gyömbér (1) gyorshajtás (1) hammond (1) haneke (1) hanglemezipar (1) hangszer (1) harangjáték (1) haza és haladás (1) hellókarácsony (1) helmut newton (1) hemophiliac (1) highend (1) high society (1) himnusz (1) hollywood (1) hortobágyi (2) houellebecq (2) houllebecq (1) hülyeség (2) húsleves (1) időgép (1) ikea (1) ikue mori (1) india (3) indonézia (2) ingatlan (2) interjú (1) internet (1) irodalom (9) iskolatáska (1) iskola a határon (1) ivy lee (1) japán (7) japan (5) játék (1) jáva (2) jazz (27) jazzklub (1) jobbik (1) joel coen (1) john zorn (5) Jonathan Franzen (1) kaméleon (1) karlheinz stockhausen (1) katasztrófa (1) keepnews (1) kelet (1) kép (1) képzeltriport (2) kezezés (1) khalil (1) kiállítás (2) kill radio (1) kintorna (1) kiscsillag (1) kispál és a borz (1) kistehén (1) kitano (2) klasszikus (1) koestler (1) koncert (2) koncertfelvétel (2) könyv (9) konyv (1) könyvtár (2) koppintás (1) környezetvédelem (1) korrupció (3) kossuthdíj (3) közélet (1) közgáz jazz klub (1) közlekedés (1) közmunka (1) kraus (1) kritika (1) kultúra (8) kusturica (1) kvb (2) lángos (1) laurie anderson (1) lemez (1) leonardo (1) Lester Young (1) leszták tibi (1) linda lovelace (1) lista (1) loopdoctors (1) lovano (1) lovasi (2) mafsz (2) maghreb (1) magyarország (22) magyar jazz (1) magyar narancs (1) magyar vs. külföldi (1) mango gadzi (1) marianne faithfull (1) marosvásárhely (1) mats (1) McInerney (1) medeski (3) medeski martin & wood (1) média (6) médiatörvény (1) mediawave (1) megasztár (1) mély torok (1) mérő lászló (1) mezzotv (1) mi (1) mike patton (1) mikrofon (1) miles davis (1) minimál (2) mixmag (1) mi vagyunk (15) mmi (1) mmk (2) mmw (3) mnfa (1) mokép (1) mol (2) monk (4) mono (1) mori (1) mozart (2) mozi (1) mozinet (1) mta (1) Murakami (1) művészetek palotája (3) nato (1) nava (1) nekrológ (3) nem véneknek való vidék (1) news (21) new york (5) nfz (1) nők lapja (1) nujazz (2) nyelv (6) oldalas (1) olimpia (1) olíva (1) oltás (1) olvasás (1) omv (1) önéletrajz (1) on the corner (1) opera (1) operabál (1) orban viktor (1) orbán viktor (2) orgona (2) orszáczky (2) ortt (1) otomo (1) otthonszülés (1) ottlik géza (1) ötvenhat (1) oud (1) overdose (1) o története (1) palya bea (1) pannonhalma (1) paprika (1) parkolás (5) patton (1) pécs (2) pénisz (2) pergőképek (1) pergokepek (1) pergő képek (1) petőfi mozi music pub (1) pine (1) pista bácsi (1) polanski (1) politika (5) politikus (2) ponton (1) ponyvaregény (1) pop (1) pornó (2) porno (1) pornográfia (2) prix europa (1) programajánló (1) pulitzer (1) rádió (3) radioq (1) rai (1) rajzfilm (1) rebel (1) recept (4) reich (2) rembetika (1) repin (1) repülés (1) részeg (1) rév lívia (1) romberg zsigmond (2) romhányi (1) saft (2) sajtó (1) sam hammer (1) sári lászló (1) schiff (1) schlippenbach (1) schönburg (1) scofield (1) Sebastian Haffner (1) serge gainsbourg (1) sex (1) sexmob (1) sieff (1) sigmund romberg (1) silvestrov (1) ska (1) skatalites (1) sólyom (1) sport (1) st.louis (1) stivin (1) szar (1) szexista (1) szexizmus (1) sziget (1) szinkron (1) szirmai márton (1) szmog (2) szociális konzultáció (1) szomorú (1) szorongás (1) sztefrem (1) sztornó (1) sztorno (1) talány (1) tao (1) tarafuki (1) társadalom (2) tavaszifesztivál (4) természet (1) tetsuya ishida (2) the thing (1) thierry henry (1) tilos rádió (4) tok tok tok (1) történelem (2) toscana (2) tótumfaktum (1) tudomány (1) tv2 (1) united (1) utazas (1) utazás (1) utolsó vacsora (1) választás (1) válság (3) vandermark (2) vangogh (1) varnus xaver (1) vb (1) vélemény (19) világvége (1) vivaldi (1) víz (1) von (1) vuk (1) waliczky (1) warhol (1) wesseltoft (2) westlicht (1) weston (1) woody allen (1) worldmusic (1) yamataka eye (1) zen (1) zene (15) zeneszerkesztés (1) zongora (1) zorn (1) Címkefelhő

Egy jó és egy rossz hír

2008.04.05. 19:36 Kolbasz

A Turáni Átok, vagy a tömegsport hiánya teszi, de sok a nyomorék a kis hazánkban! Biztos elegánsabb azt mondani, hogy mozgássérült, de a dolog így is elkeserítő.

Erre úgy jöttem rá, hogy benéztem az autók szélvédőjén. Azt hesszeltem, hogy kell-e abban a pillanatban, és ott parkolni. (Bp, Oktogon környéke) És azt láttam, hogy tízből kettő, de inkább három autóban kis mozgássérült igazolvány váltotta ki a parkolócédulát. Azóta figyelem a dolgot, de persze pontos statisztikával nem szolgálhatok.

Egy dolog azonban vígasztal. A legtöbb mozgáskorlátozott autó igen jó minőségű, és állapotú. Olyan típus, ami úgy a felső középosztályra jellemző. És ez picit megnyugtatott. Sok közöttünk a hátrányos helyzetű, de jobban élnek az átlagnál, és erre büszkék lehetünk!

Arra gondolni sem merek, hogy a jelenségre a magyarázat a korrupció, vagy netán az okirathamisítás lenne. Mert ez nyilván feltűnne másoknak is, könnyen ellenőrizhető a dolog, és a parkoltató cégeknek egyenesen érdekük lenni utána nézni, hogy jogosan használják a tulajok a kis kék varázscetlit. Az meg nyilván urbán legend, hogy a Norbit is látták ilyennel parkolni.

62 komment

Címkék: civil parkolás

A bejegyzés trackback címe:

https://check.blog.hu/api/trackback/id/tr62412750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

terrorjohnny 2008.04.06. 14:04:36

ezt a dolgot azért továbbra sem értem. amíg nem foglalja el a mozgáskorlátozottak helyét, miért baj az, ha valaki nem akar fizetni a parkolómaffiának? amint átvilágítják a parkolótársaságokat és azt, hogy mennyi befolyt pénzünket mire költöttek (útjavítás, parkosítás, iskola, lélegeztetőgép), én leszek az első, aki egész évre előre kifizeti minden parkolását. addig viszont kurvaannyát a mocskos tetves rabló bandának. adózás dettó. tömegközlekedés dettó. a sok hülye fizeti a békávét és csodálkozik, miért havonta takarítják.

nem panaszkodni kell, hanem kiéheztetni. ha senki nem fizetne semmit, a magyar "politikai" "elit" előbb-utóbb más munkát keresne! közérdekű közteherviselést! orbángyurcsányt tartsa el, aki adományoz a pártjának hobbiból vagy lobbiból, államtól lófaszt ne kapjon senki semmit. egyházak dettó.

a magyarok évezredek óta mindig megtalálják a kiskapukat, mert évezredek óta átbasszák őket. ez csak a napi átbaszásszint mértékével együtt tud csökkenni.

yanchi 2008.04.06. 14:28:07

terrorjohnny: tedd hozzá, hogy viszont cserébe az összes ellátást is legalább ilyen karakánul tessék visszautasítani, csak magánorvoshoz járni, a családi pótlékot, gyest, gyedet, munkanélküli ellátást, stb-t is visszaadni. Mert a közösséget meglopni mindenki tudja, aztán a leghangosabban pont ő sír, hogy őt hogy kifosztja az orbángyurcsány. Pedig ők, meg a töbi sem tud számottevő mennyiséget ellopni a költségvetésből (ami persze még mindig sok, nem védem őket egyik oldalról sem), de az ország alapvetően attól van ott, ahol van, hogy a munkaképes korú emberek törtrésze fizet csak adót, ők tartják el az ügyeskedő többséget.

XSun (törölt) 2008.04.06. 14:38:17

Ez a téma már már máshol is felmerült.
Lassan már vicc számba megy: Ne sírjanak a hazai rokkantak hiszen mindegyik Ferrarival, meg Audi A8-al jár... :D:D

átmeneti kommentelő 2008.04.06. 15:04:12

Ha vársz egy picit, azt is megfigyelheted, milyen jó állapotú, szemre teljesen egészséges, időnként sportos rokkantjaink vannak.
Világszínvonalú nálunk a rehabilitáció.

terrorjohnny 2008.04.06. 15:29:38

yanchi: azt kifelejtetted, hogy alapból mindenki 20% áfáról indul. azt azért te sem hiszed, hogy mindenki mindent költségként leír, ugye?

teljesen felesleges a gyógyszermaffia által kézivezérelt orvosi ellátást emlegetni. szerinted az oepnek miért kerül annyiba a gyógyszer? tízmilliós megrendelésre sincs kedvezmény? a korlátlan gyógyszerfogyasztás állami támogatása szerinted miért lehetséges? ja, a népszavazók kérték.

az ország azért tart ott, ahol, mert amíg a közpénzek lenyúlása mellett nem történik érdemi, látványos, kézzelfogható munka (lopni, saját törvényeket kijátszani, lobbierőknek lefeküdni lehet tovább nyugodtan), addig tök jogosan fakoffolhat mindenki adóra, a parkolási díjra és úgy általában is.

vakablak 2008.04.06. 15:36:01

Nem biztos hogy mind, vagy akár az igazolványok többsége hamisítvány volna. Magával a rokkantnyugdíjassá minősítéssel (is) vannak szemlátomást szörnyű bajok, szemlátomást semmilyen ellenőrző rendszer vagy revízió nem létezik vagy legalábbis nem működik megbízhatóan.

Irracionálisan sok rokkantnyugdíjas van Mo.-on, és közkeletű banalitás, hogy ezeknek többsége makkegészséges. A saját távolabbi családomban is van egy ilyen mocsok, ótvar alak, akinek ugyan tényleg van egy szívbetegsége, ám ez nem akadályozza meg abban, hogy rokkantnyugdíjassága dacára (harmincvalahány éves!) vígan élje az életét, feketén dolgozzon ("praktizáljon", ő így hívja azt az ezoterikus kuruzslást, amivel emberek életét rontja meg, adót-járulékot még életében nem fizetett), száguldozzon fel és alá a nagy állat BMW SUV-jében, és minden ráérő idejében a szenvedélyeinek éljen. Mit lehet erre mondani?

vakablak 2008.04.06. 15:38:17

Azt hiszem, a fenti rokonom terrorjohnny ideáltípusa és példaképe lehetne. Ő akkor az igazi, politikus polgár, ugye, akitől az ország sorsa majd jobbra fordul?

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.06. 15:41:11

A pofátlansághoz nem kell rokkantigazolvány. De az ugye csak a VALÓBAN nagycsaládosoknak tűnik fel, hogy a nekik fenntartott parkolóhelyeket elfoglaló autókban egy darab gyerekülés sincs. Erről valahogy sehol nem esik szó. Kettő, netán három kisgyerekkel tessen csak a parkoló távolabbi végéből bármit is megközelíteni. Mit számít az a pofátlanjának, aki egyedül, vagy cicamacával pattan az autójába. Ő jó helyen parkol... Na, ők meg a hazai nagycsaládosok.

sdf 2008.04.06. 15:48:28

Íme, terrorjohnny az élő példa arra, miért nem fog megváltozni, javulni a helyzet a kis országunkban:
mert az embereknek jelenleg több mint 50%-a nem fizet adót, vagy valamilyen módon csal. A kormányok pedig nem fognak a többség ellen cselekedni. Az alkalmazottak tartják el az országot, akiknek nincs módjuk adót csalni.

terrorjohnny: neked azt javaslom, hogy ne mutogass másra, hanem kezdj el fizetni. Eleinte kevesebb lesz a nettó jövedelmed, de ha egyre többen és többen fognak hasonlóan cselekedni, akkor lehet majd csökkenteni az adókat.
A tisztulás fentről nem tud elindulni, lásd a balfasz politikusainkat és a közeli cégeiket.

andd 2008.04.06. 15:58:00

nem értem, hogy miért is kellene fizetni a parkolómaffiának?
aki teheti, az használjon csak rokkantkártyát, a magyar embert úgyis mindig csak át akarja baszni az állam, akkor pedig meg kell kereseni a kiskapukat.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.06. 16:07:33

andd: Ezek szerint te naívan úgy gondolod, hogy az így kieső bevételüket nem mi fogjuk megfizetni? Dicsérem az éleslátásodat...

viktor134 2008.04.06. 16:08:53

én felajánlottam az oepnek 5k-t videókamerára, hogy mint a discoveryn a biztosítási csalókat, itt is megfogják. nem jött válasz. pedig érdekük lenne.

vakablak 2008.04.06. 16:09:22

A parkolómaffiákat úgy lehet megszüntetni, hogy a kedvenc politikusaitoktól, meg a saját parlamenti képviselőtöktől követelni kezditek, hogy ezek felszámolását tűzze a pártotok a programjára. Ez egy jogos és normális követelés volna, és higgyétek csak el, hogy ha elegen követelnék, nyakukat törnék a pártok, hogy ennek a vircsaftnak véget vessenek, hiszen kellenek a szavazatok.

Amíg nincs civil társadalom, amely tényleges szempontokat képes volna képviselni a pártokkal szemben, addig ne is várjatok változásra. Ma Mo.-on álcivil társadalom létezik csupán. Látszatcivil szervezetek garmada, melyek egy része a különböző pártok burkolt vagy kevésbé burkolt szatellit-szervezetei, ill. valamiféle állami támogatásra ácsingózó kamu szervezetek.

A pártok és a politikusok nem szemetek, csak önzők. Az önzés nem szemétség, hanem egy működési forma, aminek jól felfogható szabályai vannak, amivel lehet számolni. A pártokat lehet irányítani, de ha csak hőzöng mindenki hogy ezek szemetek, monnyanak le, az nem velük való bánás, hanem kapituláció. Tanuljatok meg élni a politikai eszközökkel!

Adót nem fizetni meg éktelen balfaszság. Aki ilyet proklamál, annak nincs ki mind a négy kereke.

snakekiller23 2008.04.06. 16:17:19

Ez nem a Kádár-rendszer, ahol állambácsi alamizsnával és a kis mindennapi ügyességek elnézésével vásárolja meg az engedelmességünket.

Valami demokráciának, piacgazdaságnak látszó rendszer próbál itt működni, ahol helye van az engedetlenségnek; de nem ennek a sunyi, összekacsintós fajtának amit hazánkban művelnek. Ez így egy idő után csak arra jó, hogy megideologizáljuk a döntésünket és még büszkék is legyünk arra, ami igazából egy gyáva, önző döntés volt.

kicsi piros disznó (törölt) 2008.04.06. 16:20:48

Ha rokkant lennék, bérelnék egy buldózert és átmennék ezeken az autókon. Akkor lenne egy kis csetepaté, és majd kiderülne, hogy honnan is van a rokkantigazolvány. Holnaptól diplomata rendszámmal fognak az Oktogonnál parkolni a kamionok meg a traktorok.
Persze aki nem rokkant annak be kell érni az acél lépcsőház kulcsal és a szép hosszú csikkal a díszléc és az ablak között:----------------------------)

csipaka 2008.04.06. 16:31:25

terrorjohnny és andd! Miért gondoljátok, hogy a parkolócégekkel toltok ki? Az eszetekbe sem jut, hogy egy tényleg mozgásában korlátozott ember szeretne beállni a parkolóba? Én ezt a részét ugyan nem ismerem, de három gyerkőccel én is szoktam anyázni, mikor nem tudok beállni a családos parkolóba. Nem a közelségről van szó, hanem pl ki sem tudom nyitni az ajtót mig elővarázsolom a gyerkőcöket az autósülésből úgy,hogy a mellettem állónak ne húzzam meg az autóját. Közben pedig a frász kerülget, hogy míg a harmadikat veszem ki, a másik kettőt el ne üsse senki. Lehet, hogy nem tűnt fel, de ezek a parkolók (rokkant és családos) szélesebbek, hogy ki tudd nyitni az ajtót és kiférj, illetve olyan helyen vannak, hogy más ne üsse el a gyerkőcöket. Ráadásul ingyenes parkolókban is ilyen a hozzáálás. Itt kit büntettek?????

Jack__Bauer 2008.04.06. 16:32:08

Gyakran járok az Üllői út Ferenc krt és Kálvin tér közötti szakaszán. Az itt parkoló autóknak ált. 30-50%-a van roki igazolvánnyal felszerelve. Tolószékes embert még egyszer sem láttam ezen a szakaszon...

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.06. 16:36:39

csipaka: Dettó ugyanaz a problémánk. És mi, a 3 gyerekkel NEM állunk be a mozgássérülteknek fenntartott helyre, bár ideológia lenne, elvégre a mi családos helyünket is elfoglalták arra érdemtelenek.
Jack_Bauer: Tudod nem minden rokkantigazolványos egyben tolószékes is...

andd 2008.04.06. 16:37:50

Cyr!
elég sok adót fizetek és ha már azt kell néznem, hogy úgyis ellopják, akkor én is ott csalok, ahol tudok.
ja, a naiv rövid i...

andd 2008.04.06. 16:39:21

csipaka!
nem emlékszem, hogy bárhol írtam volna, hogy mozgássérült helyen parkolok... tiszteletben tartom őket, nem foglalom el a helyüket.

Harcsa 2008.04.06. 16:43:40

Rokkantnyugdíjjas olyan ember is lehet, akiről elsőre nem mondod meg, hogy beteg (nem mozgásszervi problémája van.) Édesapámnak pl. 4-ik stádiumú tüdőrákja van, szintén rokkantnyugdíjjas, de ha kiszáll a kocsiból nem látod rajta (a haján kívüL nyilván...).
Azzal, hogy mindenki használja ki a kiskapukat mert csak abból tanul a maffia nem igazán tudok egyetérteni. Egyfelöl racionalizáció szaga van, másfelöl ezek miatt is a valóban rászorulókat basztatják jobban, ők szívnak többet mert a sok ügyeskedő miatt nehezebben kapják meg a jogos támogatásaikat is. Nekik általában nincs drótjuk a hivatalban, illetve támogatási pénzük egy boritékban.

csipaka 2008.04.06. 16:47:54

andd! Oké, visszaolvastam és tényleg nem írtad. De akkor már légyszi pontosíts a kiskapus megjegyzést is. Miért kell kiskaput keresni? Nem elég, ha leparkolok?

snakekiller23 2008.04.06. 16:49:03

andd 2008.04.06. 16:37:50

Ki mondta, hogy el kell nézned, ahogy ellopják (ami fél/negyed/tízed igazság mellesleg)?

Tegyél ellene! Az persze kicsit problémásabb és kisebb valószínűséggel térül meg, mint csalni, ahol lehet.

andd 2008.04.06. 16:50:12

csiapaka!
megismétlem, a parkolómaffiának nem vagyok hajlandó fizetni!
az állami pénzt azon keresztül csalják ki, ehhez nem kívánok asszisztálni.

andd 2008.04.06. 16:52:05

snakekiller23
nem vagyok rendőr, nem tudok tenni ellene...
szóval újra leírom, hogy nem kevés adót fizetek sajnos, így a további lehúzást nem vagyok hajlandó elviselni.

csipaka 2008.04.06. 16:54:11

andd! Oké, vettem. De akkor sem értem, hogy pl ingyenes parkolóban hol a parkolómaffia. Harcsa édesapjával (Cyrrel, velem mint családosokkal) és másokkal tolsz ki, a maffia a közelben sem jár. :-))))))

andd 2008.04.06. 16:55:38

csipaka!
fárasztó vagy, gondolom, valami világvégi faluban laksz, ahol nem kell fizetni a parkolásért...

Harcsa 2008.04.06. 16:57:47

Nyugodtan bárki megteheti, hogy ha soknak tartja valaminek az árát, azt igazságtalannak tartja, akkor ezt szóvá teszi, a szolgáltatást nem veszi igénybe, vagy tőlem akár nem is fizet érte. Az nem tetszik, amikor nem ezt teszi, hanem sunyi módon másokkal fizetteti meg. Körbe lehet ezt ideologizálni, de akkor is sunyiság marad.

mxplanet 2008.04.06. 17:00:57

nekem is van rokikártyám, de sosem parkolok vele hikomat helyre.
nekem máshol van rá szükségem(behajtani tilos zónában(van engedélyem), ahol eredetileg fél órát tartozkódhatnék, annak ellenére, hogy ott lakom.

csipaka 2008.04.06. 17:06:14

andd! Köszönöm, hogy hoztál egy kevés fényt és derűt ide a világ végére. :-) De félre a személyeskedéssel. Tetü dolog kihasználni valamit, amire nem vagy jogosult. Rokkant, nagycsaládos, diák..... Én is, más is fizetünk adót, nem is keveset, de ez még nem jogosít fel arra, hogy pofátlan legyek.

andd 2008.04.06. 17:11:15

csipaka!
téged miért zavar, hogy én nem fizetek a parkolásért?
károd nem lesz belőle, hacsak nem tartozol a parkolómaffiához...
és most ne gyere nekem azzal, hogy a többi, fizető embernek emiatt többe kerül a dolog, mert ha nem nálunk lenne a legmagasabb az adó, akkor még talán meg is érteném...

jack 2008.04.06. 17:26:12

A rokkantgyugdijasokrol jut eszembe, az osszes OEP-es orvosszakertot aki ebbol gazdagodott meg el kene tuzelni. Nagyon sokan nagyiparszeruen uztek-uzik ezt. Es hanyan buknak/buktak le??
Az allam meg fizesse a rokkantnyugdijakat, az emberek meg dolgoznak feketen mellette adofizetes nelkul? Hat csodalkoztok hogy itt tart ez az Orszag?
Az ilyen terrorjohny-k meg meg nyilvanosan is nagypofaval vallaljak hogy ok ott csalnak ahol tudnak?

csipaka 2008.04.06. 17:27:35

:-))) andd! Érvelsz, olvaslak, olvasnak mások is. Szivi! Én itt feladom. :-)))

andd 2008.04.06. 17:31:37

csipaka!
tudom, nehéz az élet, nem hibáztatlak, ha nem érted. :D

rokkantterepjárós 2008.04.06. 17:43:08

Most minden héten ez lesz hogy valaki ír egy rokis cikket???? ezzel semmi sem oldódik meg csak az utca népe hergelődik fel! Már lassan nem merek megálni a felfestett helyen mert mindenki csúnyán néz rám,nem mindenki csaló,hanem vannak áldozatok is,gondolom a rokkantsági járadékot ami 20.567.-ft/ hó azt senki sem irigyeli tőlem csak a "drága" kocsit amivel megállok.Nem csak a szegény ember rokkanhat meg,ezen nem tudom mit nem lehet megérteni.
Hogy a kártya jogos vagy jogtalan annak elbírálása nem a járókelő feladata.

Zolnaid, Jack-Bauer- a rokkant kártya nem csak a kéz és lábnélkülieknek jár!

Nagyon komoly orvosi bizottság van ma már,most voltam sajnos tudom

Én úgy érzem hogy az ilyen hangvételű írások és TV riportok csak rontják a helyzetünket,egyébként meg soha nem tudok megállni a belvárosban rokis helyen mert mindíg foglalt persze kártya nélkül, az ilyen autósokról miért nem szólnak cikkek???,én is anyázhatnék minden alkalommal,csak ügye mi vagyunk kevesebben ,DE TE IS KÖZÉNK KERÜLHETSZ BÁRMELYIK PILLANATBAN.

Blasius 2008.04.06. 18:12:28

Anddnak igaza van szvsz. Azzal, hogy valaki mondjuk a belvárosban megáll rokkantkártyával, a parkolótársaságokon kívül senkinek sem okoz semmilyen kárt. Ehhez képest az összes demagóg azzal jön, hogy szegény rokkantak, elfoglalják a helyeiket a csalók. Holott tök nem erről van szó, hanem arról, hogy ha az embernek a belvárosban van dolga, nem akar pár órányi parkolásért egy kisebb vagyont otthagyni, vagy folyton kirohangálni az automatához, hogy még dobáljon bele pénzt.

Összegezve a rokkantkártyás parkolás állampolgári engedetlenségnek is felfogható, a parkolómaffiák és az azokat működtető politikusok és rokonaik ellen.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.06. 18:50:12

andd: Azzal, hogy a csalásodhoz ideológiát gyártasz, csupán magadat nyugtatod, mást nem fogsz meggyőzni. Nem te vagy az egyetlen ember, aki adót fizet. A különbség abban rejlik, hogy nem csak MEGPRÓBÁLSZ tisztességesnek látszani, hanem az is vagy. Fel vannak állítva normák, neked már nem kell újakat gyártanod. Egyetlen kérdést kell feltenned magadban: a csalókhoz akarsz-e te is tartozni vagy sem? Erre válaszolj, innentől kezdve pedig minden egyéb csupán mellébeszélés.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.06. 18:53:32

Blasius: Nincs igaza. Akkor álljon meg rokkantkártyával - tökmindegy, hogy a belvárosról van-e szó! - ha valóban jogosult rá. Ennyi. Ha nem jogosult rá, jogtalanul használja. Erről van szó, nem másról. Összegezve: a rokkantkártyás parkolás, anélkül, hogy rokkant lennél, csalásnak fogható fel, nem egyébnek. Vagy legyek durvább? Ha kell a rokkantsággal járó kedvezmény, kelljen MINDEN egyéb más is, ami a rokkantsággal jár. Ja, hogy az már nem oké? Bocs, ez se oké.

andd 2008.04.06. 18:56:35

Cyr!
szeretném, ha a magyar nép nagy része csak annyit csalna, mint én...
a parkolómaffia sem jogosult csalásra, mégis büntetlenül teszik.
amúgy okirattal való visszaélés vétségnek számít, akit elkapnak, bíróság előtt fog felelni érte.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.06. 19:07:58

andd: Sztem a csalás az csalás, akármekkora. Az pedig nem kifogás, hogy más is teszi, vagy más még inkább teszi.
Kicsit durva példa, de attól, hogy te csak a cipőtalpaddal léptél a sz@rba vagy épp derékig gázoltál benne, még ugyanolyan büdös vagy... Csak a magunkét nehéz - no meg kényelmetlen is - észrevenni.
És még valami, ami már nagyon nyomja a csőrömet. Annyiszor, de annyiszor elhangzik mindenfelé, nem csak tőled, rengeteg embertől: hogy ő mennyi sok adót fizet és ezért ez és ez járna neki, vagy nem hajlandó már semmi többet. Tudod mi a véleményem? Ha valaki IGAZÁN sok adót fizet, az EGÉSZEN BIZTOSAN nem ül itt és tépi a száját arról, hogy ő milyen sok adót fizet. Minden egyéb rizsa.

andd 2008.04.06. 19:15:59

nekem pechem van, hogy olyan cégnél dolgozom, ami minden általa kifizetett pénz után adózik.
nem igaztán értem, hogy mi köze van az adófizetésnek ahhoz, hogy ki ír ide és ki nem.
én nem állítottam, hogy nem csalok, próbálok kompenzálni, hogy ne a parkolómaffiának fizessek...

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.06. 19:21:27

andd: Nem magyarázok tovább. Kompenzáljál, ha így hívod.

mxplanet 2008.04.06. 19:44:39

mai világban csalni kell, az erkölcs már nagyon régóta nem kifizetődő.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.06. 20:02:57

mxplanet: Ha mással nem is, annyival igyekszem jobbá tenni a világot, (akár a mai világot is, ha úgy tetszik), hogy van három gyerekem - hamarosan négy - aki nem így gondolkozik.

mxplanet 2008.04.06. 20:05:21

majd rá fognak szokni

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.06. 20:06:20

mxplanet: Szerencsére nem te neveled őket :)

vakablak 2008.04.06. 20:14:39

mxplanet: ha viszont mindenki csal, akkor az sem kifizetődő. Sőt ettől lett utálatos hely Mo., hogy a többség így gondolkodik. Cyr a maga szerény eszközeivel azon igyekszik, hogy valami változást érjen el. Te a magad szerény eszközeiddel azon igyekszel, hogy a helyzet még szarabb legyen. Kit is szeressek?

mxplanet 2008.04.06. 20:19:14

cyr, a nevelésed egészen középiskoláskorukig fog érni valamit, aztán majd meglátják, hogy a "szomszéd kertje zőldebb" és máris máshogy fogják látni :)

vak, én leszarok mindenkit a családomon és a barátaimon kívül ;)
nekünk legyen jó, ennyi

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.06. 20:38:53

mxplanet: Sztem a saját neveltetésedről beszélsz.
Egyébként én is azon igyekszem, hogy a családomnak és a barátaimnak jó legyen. Csak nem mások kárára. Próbáld ki egyszer te is - ha még képes vagy rá. Érdemes.
Mert amit te csinálsz egyébként az kizárólag tudod mire jó? Hogy más is lesz@rjon téged és a családodat. Ha ez olyan jó neked... És még csak szavad sem lehet.

vakablak 2008.04.06. 20:39:29

mxplanet, ez nekem teljesen világos volt. Ezért szopat (remélem) téged is mindenki, aki csak bír, mert azok is csak saját magukkal meg a közvetlen környezetükkel törődnek. Ha nem hagytam volna el az országotokat már rengeteg évvel ezelőtt, akkor ebbe a hozzáállásba már régen belepusztultam volna. Még így is szörnyű nézni, a távolból.

mxplanet 2008.04.06. 20:55:41

cyr! tisztában vagyok vele, hogy más is szarik ránk. ÉS?

vak, ahol meg nem akarom, hogy szivassanak, ott nem hagyom.
mellesleg én is azon dolgozom, hogy elhagyjam az országot ;) itt már a komminizmus óta nem vltozott a helyzet, bár jobban élek mint 4 éve.

mxplanet 2008.04.06. 20:57:20

további szép estét, meg kell masszíroznom az asszonyt...

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.06. 21:08:04

mxplanet: A gond ott van, hogy bárhova mész, a mentalitásodat viszed magaddal...

vakablak 2008.04.06. 21:14:11

mxplanet: anélkül, hogy elárulnám, én melyik országban telepedtem le, nagyon remélem hogy nem pont ide akarsz jönni, mert itt az olyan mentalitásúakra, mint te, abszolút semmi szükség.

Blasius 2008.04.07. 11:58:24

"Összegezve: a rokkantkártyás parkolás, anélkül, hogy rokkant lennél, csalásnak fogható fel, nem egyébnek. "

Cyr túl drasztikusan fogod fel a dolgot. Amúgy szvsz azzal, hogy mondjuk az elég üres Kálmán Imre utcában megállok 3 órára rokkantkártyával, maximum a parkolómaffiát károsítom meg 3x240 Ft-tal. Az én jogértelmezésemben ennek a társadalomra veszélyessége hiányzik, azaz nem bűncselekmény:) (tudom, hogy szigorúan nézve tényleg az, de bevállalom, körültekintéssel, és egy Bp-en lakó rokkant nagymamával végülis nehéz lebukni. Ha lelakatolnak vagy megbüntetnek, legfeljebb elviszem őt, és kiváltjuk a kocsit)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.07. 12:55:57

Blasius: Lehet. Csalást azonban nem lehet felfogni másként, csak drasztikusan, már bocs. A te jogértelmezésed pedig úgy tűnik, rendkívül képlékeny, ha rólad van szó.
Ne beszéljünk állandóan "parkolómaffiáról", oké? Ti, csalók, SEMMIVEL nem vagytok különbek náluk. Amikor magatokat mentegetitek, jusson eszetekbe, hogy ők is tudják magukat mentegetni ezerféle dologgal. Az a baj, hogy itt mindenki azt hiszi, neki JÁRNAK a dolgok. És csak egy kis példa a parkolás körüli huzavona, megyi tt minden szinten az itt csalunk-ott csalunk. Érdekes módon CSALÁSRA mindig van indok. Hogy lehet az, hogy a TISZTESSÉGRE soha nem találtok megfelelő indokot?

Kolbasz 2008.04.07. 15:48:50

Ha más csaló, akkor nekem is lehet?
És ha más gyilkol?

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.07. 17:30:51

Persze, Kolbasz. Ha az elkövető egyéni "jogértelmezése" megengedi, minden körülmények között. Elmagyarázom. Ha társadalomra veszélyes(nek találod) azt az embert, akit meggyilkolsz, akkor te nem vagy veszélyes a társadalomra, az egyéni jogértelmezés szerint tehát nem követtél el bűncselekményt. Ilyen egyszerű. Bármit meg lehet magyarázni.

Blasius 2008.04.07. 19:28:41

Igazság szerint én nem mentegetem magam. Egyszerűen megjegyeztem, hogy néha az ember rákényszerül, hogy használja a rokkantkártyát. Elég, ha beleolvasol a homár-ba, vagy az Auto2 jogi kérdés rovatába, és látod, hogy sokszor még azok is megszívják, akik becsületesen vesznek parkolójegyet. Ezek után természetesn önvédelmi reflex, hogy ha módom van rá - mert épp megkapom a rokikártyát nagyanyámtól (amikor nem vezet télen hónapokig) - akkor használom is.

Egyébkén szerinted - ha már olyan fene erkölcsösek vagyunk - mi a fészkes fenéért van joga arra egy profitorientált magáncégnek, hogy a közterületen, nulla szolgáltatást nyújtva embereket lehúzzon? Semmit nem nyújt, de tartja a markát, ha meg nem fizetsz, a bíróságok -sajnálatos -asszisztálása mellett irreális összegeket követel és kap meg úgy, hogy kvázi nem kell bizonyítania semmit, mert amit a 8 általánost végzett parkolóőr felír a nyilvántartásba, az megfellebbezhetetlenül úgy is van. Kész röhej. Az meg pláne, hogy ti azokat ítélitek el, akik igyekszik magát védeni ezektől.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.07. 20:36:21

Blasius: A büdös életben nem fogod megérteni...
A nagymamád, akinek jár a rokkantkártya, rákényszerül. Neked nem jár. Miért is KÉNYSZERÜLSZ RÁ? Rokkant vagy???? A csalásod ténye téged minősít. Nem a környezetedet, bármennyire is megpróbálnád rátestálni. Te nem MEGVÉDENI igyekszel magad, hanem kiskapukat keresve olyan jogokat biztosítasz magadnak, amik NEM JÁRNAK neked. Hogy a parkolóőrnek milyen végzettsége van, már megbocsáss, de ezen aztán végképp nem múlhat a becsületed...
Nem jó, nagyon nem jó, ahogy ma a a parkolás, a parkolótársaságok működnek. Magam is így látom. De ezen a dolgon csalással nem lehet változtatni. Természetes önvédelmi reflex... te vagy egy nagy vicc...
süti beállítások módosítása