Bp. légszennyezettsége

Budapest légszennyezettsége

Ennyien néznek

who's online

Utolsó kommentek

Címkék

1 (2) 1fél (1) 2 (2) 2006 (1) 2007jazz (5) 2008jazz (1) 2009 (1) 2fél (1) 3 (5) 3fél (1) 4 (2) 4fél (3) 5 (4) a38 (3) adatvédelem (1) agyhalál (4) airrace (1) Alaptörvény (1) albert lászló (1) aldi (1) alexander waugh (1) alkohol (1) altemusik (1) amatőrszex (2) andrew hill (1) animáció (1) apeh (1) araki (3) arcalakítás (1) arcustemporum (1) Aronson (1) arthur fleiscmann (1) arthur koestler (1) ásványvíz (1) autó (2) Azerbajdzsán (1) bakancslista (1) bali (3) bálint istván (1) bank (1) barabási (1) bartók (1) battle royale (1) beethoven (1) benzin (1) berlin (4) bestof (12) bíró (1) biznisz (1) biztosítás (1) bkv (3) blog (1) blog.hu (1) blues (1) bojkott (2) bojtár b endre (2) bolívia (1) borges (1) borravaló (1) botrány (1) braggtown (1) branford marsalis (1) bregovic (1) bret easton ellis (1) brötzmann (2) Budapest (1) budapest (3) buddhizmus (2) bukowski (3) caine (1) catherine millet (1) cd (2) chadbourne (1) Charlie Parker (1) checkpoint charlie (2) cherry (1) cinizmus (1) civil (14) clavinet (1) concertoköln (1) courtney pine (1) csalás (1) cselló (1) csontos (2) czabán (1) D. L. Harding (1) dan ariely (1) debrecen (1) deep throat (1) demján (2) demjén ferenc (1) dhal (1) digitális nyomda (1) díj (1) diplomácia (2) dj kolbasz (1) dkv (1) dobos c. józsef (1) dominique aury (1) dylan (1) dzsessz (1) egészségügy (1) emlékezés (1) emo (1) endresen (1) energia (1) enquist (1) erotika (1) esbjörn svensson (2) ethan coen (1) exotica (1) extra (1) fal (1) felhő (1) fenék (1) ferber katalin (6) festészet (1) fesztivál (1) feta (1) film (20) filmklub (1) filmszemle (4) fitness (1) foci (1) fonogram2007 (1) foto (3) fotó (15) fotóalbum (10) fotókiállítás (1) free (5) fukasaku (1) fűszer (1) fűszeres paradicsomleves (1) galéria (1) gallasz józsef (1) gasztro (8) gazdaság (1) genyó (1) gmail (1) godard (1) grammy (1) greg osby (1) grencsó (1) gustafsson (3) gutiérrez (1) gyakorlás (1) gyerek (2) gyerekfilm (1) gyerekgyűlölő (1) gyömbér (1) gyorshajtás (1) hammond (1) haneke (1) hanglemezipar (1) hangszer (1) harangjáték (1) haza és haladás (1) hellókarácsony (1) helmut newton (1) hemophiliac (1) highend (1) high society (1) himnusz (1) hollywood (1) hortobágyi (2) houellebecq (2) houllebecq (1) hülyeség (2) húsleves (1) időgép (1) ikea (1) ikue mori (1) india (3) indonézia (2) ingatlan (2) interjú (1) internet (1) irodalom (9) iskolatáska (1) iskola a határon (1) ivy lee (1) japán (7) japan (5) játék (1) jáva (2) jazz (27) jazzklub (1) jobbik (1) joel coen (1) john zorn (5) Jonathan Franzen (1) kaméleon (1) karlheinz stockhausen (1) katasztrófa (1) keepnews (1) kelet (1) kép (1) képzeltriport (2) kezezés (1) khalil (1) kiállítás (2) kill radio (1) kintorna (1) kiscsillag (1) kispál és a borz (1) kistehén (1) kitano (2) klasszikus (1) koestler (1) koncert (2) koncertfelvétel (2) könyv (9) konyv (1) könyvtár (2) koppintás (1) környezetvédelem (1) korrupció (3) kossuthdíj (3) közélet (1) közgáz jazz klub (1) közlekedés (1) közmunka (1) kraus (1) kritika (1) kultúra (8) kusturica (1) kvb (2) lángos (1) laurie anderson (1) lemez (1) leonardo (1) Lester Young (1) leszták tibi (1) linda lovelace (1) lista (1) loopdoctors (1) lovano (1) lovasi (2) mafsz (2) maghreb (1) magyarország (22) magyar jazz (1) magyar narancs (1) magyar vs. külföldi (1) mango gadzi (1) marianne faithfull (1) marosvásárhely (1) mats (1) McInerney (1) medeski (3) medeski martin & wood (1) média (6) médiatörvény (1) mediawave (1) megasztár (1) mély torok (1) mérő lászló (1) mezzotv (1) mi (1) mike patton (1) mikrofon (1) miles davis (1) minimál (2) mixmag (1) mi vagyunk (15) mmi (1) mmk (2) mmw (3) mnfa (1) mokép (1) mol (2) monk (4) mono (1) mori (1) mozart (2) mozi (1) mozinet (1) mta (1) Murakami (1) művészetek palotája (3) nato (1) nava (1) nekrológ (3) nem véneknek való vidék (1) news (21) new york (5) nfz (1) nők lapja (1) nujazz (2) nyelv (6) oldalas (1) olimpia (1) olíva (1) oltás (1) olvasás (1) omv (1) önéletrajz (1) on the corner (1) opera (1) operabál (1) orbán viktor (2) orban viktor (1) orgona (2) orszáczky (2) ortt (1) otomo (1) otthonszülés (1) ottlik géza (1) ötvenhat (1) oud (1) overdose (1) o története (1) palya bea (1) pannonhalma (1) paprika (1) parkolás (5) patton (1) pécs (2) pénisz (2) pergőképek (1) pergokepek (1) pergő képek (1) petőfi mozi music pub (1) pine (1) pista bácsi (1) polanski (1) politika (5) politikus (2) ponton (1) ponyvaregény (1) pop (1) porno (1) pornó (2) pornográfia (2) prix europa (1) programajánló (1) pulitzer (1) rádió (3) radioq (1) rai (1) rajzfilm (1) rebel (1) recept (4) reich (2) rembetika (1) repin (1) repülés (1) részeg (1) rév lívia (1) romberg zsigmond (2) romhányi (1) saft (2) sajtó (1) sam hammer (1) sári lászló (1) schiff (1) schlippenbach (1) schönburg (1) scofield (1) Sebastian Haffner (1) serge gainsbourg (1) sex (1) sexmob (1) sieff (1) sigmund romberg (1) silvestrov (1) ska (1) skatalites (1) sólyom (1) sport (1) st.louis (1) stivin (1) szar (1) szexista (1) szexizmus (1) sziget (1) szinkron (1) szirmai márton (1) szmog (2) szociális konzultáció (1) szomorú (1) szorongás (1) sztefrem (1) sztornó (1) sztorno (1) talány (1) tao (1) tarafuki (1) társadalom (2) tavaszifesztivál (4) természet (1) tetsuya ishida (2) the thing (1) thierry henry (1) tilos rádió (4) tok tok tok (1) történelem (2) toscana (2) tótumfaktum (1) tudomány (1) tv2 (1) united (1) utazás (1) utazas (1) utolsó vacsora (1) választás (1) válság (3) vandermark (2) vangogh (1) varnus xaver (1) vb (1) vélemény (19) világvége (1) vivaldi (1) víz (1) von (1) vuk (1) waliczky (1) warhol (1) wesseltoft (2) westlicht (1) weston (1) woody allen (1) worldmusic (1) yamataka eye (1) zen (1) zene (15) zeneszerkesztés (1) zongora (1) zorn (1) Címkefelhő

A Rádió Q...rva anyádat!

2007.11.07. 01:28 turorudi

Hú, de nagy kár, hogy nem maradhatott meg a budapesti 99,5 MHz-es frekvencián az a helyzet, amikor egyszerre kettő Pannon Rádiót hallgathattunk! Az legalább egy utolérhetetlen performance volt. Helyette megkapta a frekvenciát minden idők legrövidebben sugárzó adója, a Rádió Q. Hogy az ORTT milyen logika mentén osztja a szűkös meta-nemzetikincset – vagyis a televíziók és rádiók számára a frekvenciát –, egyre kevésbé kérdés: politikai paktumok, oligarchikus viszonyok szerint felépülő céges érdekcsoportok akaratai és más hasonló szakmai szempontok játszanak szerepet abban, hogy egy-egy meghirdetett frekvencián kik indíthatnak műsorfolyamot. A Rádió Q a József Attila utcai Jaguár-autókereskedő portfólióját volt hivatott építeni, Start Média Kft. néven (a stúdió a bemutató szalon kirakatában látvány-stúdióként üzemelt). Mindig gyanús, ha egy kulturális területeken kívül működő gazdasági társaság non-profit tevékenységre adja a fejét, pláne, ha az a tevékenység éppen a média területére esik (mert a 99,5 MHz bizony non-profit frekvencia). Vajon mi lehetett a tulajdonos célja egy éppen 5 hónapig (május 31-október 31-ig) működő, senki által nem ismert, és ködösen kusza célcsoport elérésére törekvő (közlekedési és fogyasztásvédelmi) rádióadó létrehozásával?

A Rádió Q weboldalán jelenleg az alábbi szöveg olvasható:

A Rádió Q 99.5 - Minõség hangja május óta az ORTT-tõl nyert pályázat kötelezettségeinek megfelelelõen 1,2 millió emberhez képes szólni. Ám az Antenna Hungária a szerzõdésben rögzített sugárzási feltételeket többszörös egyeztetés ellenére sem teljesítette. Ezért november elsejétõl a Rádió Q 99.5 mindaddig felfüggeszti adásait, amíg a szlogenjében is ígért magas minõség feltételei nem biztosítottak.
Addig pedig a www.radioq.hu oldalon hallgatható csak a Rádió Q 99.5.

Az Antenna Hungária helyében egy akkora pert akasztanék a tulajdonos nyakába, hogy az összes Jaguár kiugrálna abból a szalonból! Ugyanis ebből semmi nem derül ki a műsorsugárzás-szolgáltató vállalat mulasztásáról – de ez a lényegtelenebb. Itt kérem arról van szó, hogy a Rádió Q egyszerűen megunta, nem akar tovább sugározni, ugyanis számos módja van annak, hogyan lehet az AH-t megkerülve műsort szórni. Vagy akkor perelni kell, de akkor is kétes ügy a szlogen kifordításával takarózni. Hiszen senki nem gondolhatja azt, hogy a „minőség hangja” azt jelenti, hogy hibátlan csilingeléssel, mintegy high-end minőségben szólal meg az adás. (Egyébként az oly büszkén viselt minőségi jelző azt is jelenthetné, hogy nem használunk hullámos ékezeteket a közleményben, hamár…) Ez a szlogen azt vállalja, hogy megkérdőjelezhetetlen érvényű tartalommal szolgálnak a műsorkészítők. Ez a tartalom most már csak a neten folyik tovább (most éppen egy angol nyelvű jazzy műsor szólt valami netes rádió tükrözéseként), ami egyenértékű azzal, hogy a stáb pillanatokon belül szerteszéled. A Rádió Q tehát megszűnt, de az okokról nem tudhatunk. Egy ilyen bukta világosan mutatja a magyar média-elit tehetségtelenségét (a programigazgató Csiszár Jenő), a frekvenciahatóság (ORTT) alkalmatlanságát, és hogy a mai média az elhivatottság látszatába burkolózva mindösszesen a fantomcégek pénzmosodai funkcióját képes ellátni.

13 komment

Címkék: média rádió radioq

A bejegyzés trackback címe:

https://check.blog.hu/api/trackback/id/tr64220910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tmnk · http://blog.tilos.hu/bossabomdia 2007.11.08. 16:40:27

"Hogy az ORTT milyen logika mentén osztja a szűkös meta-nemzetikincset – vagyis a televíziók és rádiók számára a frekvenciát –, egyre kevésbé kérdés: politikai paktumok, oligarchikus viszonyok szerint felépülő céges érdekcsoportok akaratai és más hasonló szakmai szempontok játszanak szerepet abban, hogy egy-egy meghirdetett frekvencián kik indíthatnak műsorfolyamot."

Szép volt, köszi.

Qss 2007.11.19. 18:46:28

Kedves túrórudi pajtás!

Ha egy ilyen bő lére eresztett anyázást tudtál elengedni, akkor szerintem légy fair, és tudósíts arról is, hogy a Radio Q a netről visszatért az éterbe. Egyelőre egy ideiglenes adóról szól a tesztadás (szóval a minőség lesz még hájendebb is).

Az állításaidat ("Itt kérem arról van szó, hogy a Radio Q (...) nem akar tovább sugározni" (...) " megszűnt") gondolom alá tudod támasztani - bár nehéz lesz, hiszen hallhatóan nem szűnt meg a rádió.

Csak még egy apróság: az általad leírt "fogyasztásvédelem" valóban kusza és ködös célcsoportot takarhat, amit mi sem tudunk meghatározni (miért kéne a fogyasztást védeni?). Viszont a Radio Q egy FOGYASZTÓVÉDELMI adó, és egyátalán nem kusza és/vagy ködös dolog a minden hétköznap 10-13 óráig tartó fogyasztóvédelmi sáv alapján megítélni, hogy ennek eleget teszünk-e.

turorudi · http://check.blog.hu 2007.11.19. 20:32:10

Köszi, hogy bepromotáltad magatokat, remélem, nemcsak egy magánblogig juttok el a rádióról szóló híradással. A weboldalon még nem látom a műsorrendet. Az ugyanaz maradt, vagy új a stáb? Mi garantálja, hogy nem rottyantok megint meg? A Csiszár maradt?
Mert az én infom egy műsorkészítőtöktől származott, ti., hogy széjjelszéled a társaság.
Én most azt várom, hogy a béna kezdés után bizonyítsatok. Tulajdonképpen jobb lett volna a bizonyítás után írnod ide .

Qss 2007.11.19. 22:26:18

A rádió kommunikációjáért nem én vagyok a felelős, ezért "a rádióról szóló híradást" meghagyom másnak. Szerintem amúgy sem hírt adni kell róla, hanem csinálni - mi csináljuk is.

A műsorrend egyelőre azért nincsen meghirdetve, mert az ideiglenes adó átmeneti technikai megoldásai egy tesztidőszakra kényszerítenek bennünket: a műsorrend hasonlít a régihez, de még nem tudunk teljes gőzön dolgozni, "csak" mondjuk úgy 75%-on.

A stábban egyetlen új fő sincs.

"Mi garantálja, hogy nem rottyantok megint meg?" - mivel az előbbi hozzászólásomban részletezett megalapozatlan állításaid miatt amúgyis tartozol egy posztra való bocsánatkéréssel, szerintem gondold át még egyszer ezt a kérdést - vagy inkább tegyél fel egy másikat, mert már csak a "megint" miatt sem értelmezhető ez a mostani.

"A Csiszár maradt?" - miért ment volna el? Nem a Csiszár sugározta rosszul a jelet...

"Én most azt várom, hogy a béna kezdés után bizonyítsatok." - ezt szubjektív véleménynek veszem, hiszen a kezdés óta egyre több és egyre tartalmasabb műsorral bővült a Radio Q kínálata. Ha a "béna" alatt a párnapos önkéntes netes száműzetésre gondolsz, akkor arról még mindig nem értetted meg, hogy az a rádió saját döntése volt, nem kényszerítette rá senki (pl. az AH szerződése tudtommal csak most, a napokban futna ki). Mi mondtuk azt, hogy ilyen pocsék minőségben nem folytatjuk.

"Tulajdonképpen jobb lett volna a bizonyítás után írnod ide ." A rádió működik, az FM 99.5-ön (ugyn még nem az általunk elvárt tökéletes minőségben, de) hallható. Azon túl, hogy a rádió működik, milyen bizonyítékot vársz arra, hogy a rádió működik?

turorudi · http://check.blog.hu 2007.11.19. 23:39:34

Félreértés ne essék! Szerintem a RádioQ kezdett megütni egy olyan hangot, ami elviselhetővé tette (már ez is nagy szó a mai rádiók között), esetenként szólt benne jó zene, de ez kevés. Valamit kell is gondolni a rádiózásról, nem pedig alámenni olyan pszeudo-koncepcióknak, amire odadobják azt a szaros frekvenciát. Mert ugye miért is csinálna fogyasztóvédelmi adót bárki is, amikor ez a téma heti egy óránál többet nem ér? Vagy ki az, aki szerint egy autós tematika elvisz a hátán egy rádiót, amikor ez óránként 30 másodperc a már prosperáló rádiókban? És ugye amibe a 95,3-n az Autóklub tulajdonlása alatt már belebukott a Klubrádió. Tehát mi akar ez lenni?
Hogyan lehet Csiszár Jenő nevét a minőség szóval összekötni? Mit akar egy autókereskedés a non-profit szektortól? (mondjuk ezt könnyen megválaszolom: koncessziós-díj mentes frekvenciát, azaz reklámfelületet, amivel a cégcsoport értékét növeli)
Persze, nyomjátok, hátha sikerül! Csak nem érdemes önmagatoknak sem hazudni, mert azt ne tekintsed bizonyításnak, hogy már megy az adás. Menjen mondjuk 7 évig, ameddig a frekvenciát kaptátok!

turorudi · http://check.blog.hu 2007.11.19. 23:40:05

Ja, és hallgassátok már meg azt a nyomorult oggvorbis streamet, ti minőség hangja!

Qss 2007.11.20. 00:20:08

Kolbasz 2007.11.19. 23:13:49

"Láttunk már sok ilyet, úgy tűnik te elég fiatalka vagy." - az összefüggést ugyan nem értem, de az életkoromról, meg arról, hogy mit láttam és mit nem annyit, hogy az elmúlt tíz évben folyamatosan újságíró vagy műsorkészítő voltam, volt alkalmam látni egyet és mást.

"Az ilyen típusú, méretű média eleve életképtelen" - bocsáss meg, de ez nagyon amatőr és alaptalan gondolat. Köztudott, hogy helyi szinten a helyi rádiók nagyonis életképesek. És bár Budapest egy eléggé sokszínű város, mindenki közösen szenved a közlekedési káosztól, és mindenki "alanyi jogon" fogyasztó is. A fogyasztók pedig gyakran tájékozatlanok, gyakran vannak problémáik - lásd az amúgy is erős fogyasztóvédelem-trendet, mint T.Homár és társai -, eszerint ez nem is annyira rétegdolog, mintha kizárólag az 50 és 60 év közötti Kiss-rajongóknak indítanánk tematikus adót.

"Te is olyan autóval jársz, mint a Jenő?" Igen. Az enyémnek is pont négy kereke van.


turorudi · check.blog.hu 2007.11.19. 23:39:34

"Valamit kell is gondolni a rádiózásról, nem pedig alámenni olyan pszeudo-koncepcióknak, amire odadobják azt a szaros frekvenciát." - Annyit segítek, hogy ha ezeknek a "pszeudo-koncepcióknak" nem felesz meg, akkor ahogy kaptad a frekvenciádat, úgy el is veszítheted.

"Mert ugye miért is csinálna fogyasztóvédelmi adót bárki is, amikor ez a téma heti egy óránál többet nem ér?" Ez neked, mint hallgatónak lehet a véleményed, amíg viszont naponta öt ügyfélátverést lehet olvasni például csak a már emlegetett Homáron, addig ne próbálja nekem senki bemesélni, hogy a fogyasztók tudatosak, tájékozottak, és nincs szükségük további ismeretekre.

"Vagy ki az, aki szerint egy autós tematika elvisz a hátán egy rádiót, amikor ez óránként 30 másodperc a már prosperáló rádiókban?" Öregem., pontosan magad magyarázod el a különbségeket... Az óránként 30 másodperc arra elég másnak, hogy a Fővinform alapcsomagjából elmondja neked "hogy új buszjárat indult", vagy "hogy a négyes metró építése miatt lezárták" - amit amúgy már tudsz két hónapja, mert akkor történt. Nálunk a közlekedésnek prioritása van, így ha történik valami, akár egy beszélgetés kellős közepén is hírt adunk róla, alternatív útvonalat javaslunk, forgalmi kamerákat figyelünk, és rendelkezésünkre állnak kb. háromezer taxisofőr információi (a taxisok egyébként más rádiókkal pont azért nem szerettek együttműködni, mert jól meghallgatták a taxisok jelentését, aztán lehet, hogy csak másfél óra múlva hangzott el adásban - mire teljesen okafogyottá vált, és csak a megnevezett taxis céget járatta le a történet). Mindezek mellett egy rádió profilja nem azt jelenti, hogy csak az, és semmi más nem szólhat az adón.

"azt ne tekintsed bizonyításnak, hogy már megy az adás" - te azt állítottad a posztodban, hogy "megszűnt a Radio Q". Én azt mondtam, hogy bocsánatkéréssel tartozol, hiszen lám: szól. Kérted, hogy bizonyítsam. Mondtam, hogy szól. (A bocsánatkérésed a hamis állításokért, és/vagy a hamis tényeken és spekulációkon alapuló posztoddal egyenértékű helyreigazító poszt még nem futott be, ha jól látom. Nem jogilag kérem tőled, hanem mert azt gondolom, ez így lenne fair.)

"hallgassátok már meg azt a nyomorult oggvorbis streamet, ti minőség hangja" - Egy szóval sem állítottam, hogy tökéletesek vagyunk. (Én ugyan nem értek hozzá, de biztos vagy abban, hogy ez egy oggvorbis stream?)

Csirke K. János 2007.11.24. 23:21:38

Hát, az autó csak azért jutott eszembe, mert egy autos cég a tulaj, és akkor biztos adott valami nagyobb terepjárót. A Jenőnek. (Aztán ha földbeáll a rádió, nehogy visszakérje.) Te meg lelkesedjél. És most kapsz fizetést érte? És ha nem, akkor is ott maradsz? Hol is szól most a rádiótok, amiért a Rudinak bocsánatot kellene kérnie? És a próbaadáson nem ismétlések mentek?
A fogyasztóvédelem tényleg fontos, de az a kérdés, hogy eladható-e? És úgy, ahogy a Radió Q csinálta?
Javaslom térjünk vissza egy év múlva a témára

Qss 2007.11.26. 14:56:35

Hmmm... Hová lett a Kolbasz 2007.11.19. 23:13:49-os bejegyzés, amire fentebb reagáltam?

Csirke K. János 2007.11.24. 23:21:38

"És most kapsz fizetést érte? És ha nem, akkor is ott maradsz?" - ez úgy működik, hogy a felek szerződést kötnek egymással, amit betartanak. Ha a szerződőpartnerem nem tartja be, amit vállalt, akkor annak megvannak a következményei, amiket be is hajtok rajta. Én legalábbis így szoktam hozzáállni az ilyen dolgokhoz.

"Hol is szól most a rádiótok, amiért a Rudinak bocsánatot kellene kérnie?" FM 99.5, Budapesten.

"És a próbaadáson nem ismétlések mentek?" A tesztadás még tart, és vannak olyan időszakok, amikor ismétlések mennek. Éjszaka nem szoktam hallgatni a rádiónkat, de a nappali időszakban úgy reggel 6-tól este 10-ig mostanában max. 2-3 óra, ami ismétlés (hétvégén esetleg több).

"A fogyasztóvédelem tényleg fontos, de az a kérdés, hogy eladható-e? És úgy, ahogy a Radió Q csinálta? Javaslom térjünk vissza egy év múlva a témára" - ebben neked teljesen igazad van, hogy ez majd csak az idő múlásával fog kiderülni. Éppen ezért volt nagyon felelőtlen lépés a check.blog.hu-n temetni a rádiót úgy, hogy semmit nem is tudsz/tudtok róla.

"Te meg lelkesedjél." - Ez nem lelkesedés kérdése. A blogbejegyzésben leírtatok rengeteg állítást, amiket egyrészt én, másrészt meg a valóság cáfolt meg. Ennek ellenére nektek az valamiért jó, hogy valótlanságok szerepelnek helyesbítetlenül az oldalatokon. Ti tudjátok.

K 2007.11.27. 10:11:35

Honnan veszed, hogy semmit sem tudunk róla? Lehet, hogy csak kibaszottul diszkrétek vagyunk?

Részemről lezárva.

Qss 2007.11.27. 11:25:13

K 2007.11.27. 10:11:35

A diszkréció fogalmával számomra nem fér össze, hogy alaptalanul vádaskodom, és amikor az állításaim ellenkezője bizonyosodik be, akkor is büszkén kiállok az irományom mellett, hiába nyomják bele az orromat a hülyeségeimbe.

De ami nem megy, azt tényleg ne erőltessük. Részemről is ennyi.

turorudi · http://check.blog.hu 2007.11.27. 13:13:09

De hát az iromány nem a Kolbász műve, hanem az enyém.
Az alapállítás az volt, hogy a RádioQ egy pénzmosoda, meghogy hazudik, hogy miért szünetel. Gyakorlatilag azóta is szünetel, hiszen az nem rádió, amelyikről nem tudni, hogy egykor volt és újra megy. Meghát az újra indulás óta már nem is tudom azt mondani, hogy lennének benne szimpatikus hangok és esetenként jó zenék. Múltkor a beton szakma folyóiratáról esett szó, és a műsorvezetőknek annyi jutott a témáról eszébe, hogy van egy mondás a rádióban, hogy a forgalom "beállt mint a beton". Ebben a műsorban apám, te is ott voltál. Azt hiszem, nem nagyon van miről beszélnünk.

Qss 2007.11.27. 16:15:46

turorudi · check.blog.hu 2007.11.27. 13:13:09

Az "alapállításaid" bizonyítására kértelek, hiszen anélkül ezek üres elméletek. Ezt mindeddig nem sikerült megtenned (pedig komolyan érdekelne).

"Gyakorlatilag azóta is szünetel, hiszen az nem rádió, amelyikről nem tudni, hogy egykor volt és újra megy." - Értem. Ilyen alapon akkor a később általad említett Beton magazin sem létezik, vagy legalábbis abban az ominózus adásunkban indult - hiszen én pl. nem tudtam, hogy van ilyen újság.

"Meghát az újra indulás óta már nem is tudom azt mondani, hogy lennének benne szimpatikus hangok és esetenként jó zenék." - Ez már valami paranoid összeesküvés-elmélet nálad. Az lehet, hogy vannak olyan hangok, amik régebben kevesebbet szerepeltek, most meg többet. Viszont a zenei kínálatunkat eddig inkább dicsérték mint szidták - így ezen az alapon nem lenne senkinek oka módosítani rajta. Ha meg netán igazad lenne, hogy a rádió mekkora szarban van, akkor szerinted bárki is a zenék cserélgetésével szöszmötölne, és nem a baj elhártításán dolgozna?

"Múltkor a beton szakma folyóiratáról esett szó, és a műsorvezetőknek annyi jutott a témáról eszébe, hogy van egy mondás a rádióban, hogy a forgalom "beállt mint a beton"." - Örülök, hogy legalább valami megmaradt a műsorból, de az konkrétan egy kb. 3-5 perces beszélgetés volt, így már az interjú műfajából is adódóan cáfolható, hogy a műsorvezetők összesen nnyit szóltak volna hozzá a témához, vagy kérdeztek volna.Az általad említett szlogen a beszélgetés végén hangzott el - szerintem addig, azelőtt is történhetett valami interjúféleség.

"Azt hiszem, nem nagyon van miről beszélnünk."
Mivel az az érzésem, hogy a BETONfalnak beszélek, ezzel a véleményeddel tökéletesen egyetértek.

süti beállítások módosítása