Tényleg sokat láttam, de ilyet még nem! A Béla király úton nőttem fel, a miniszterelnöki rezidencia szomszédságában, és utcabéliként a többi gyerekkel együtt kedvenc szórakozásunk volt megszámolni az érkező delegációkban haladó autókat. A leghosszabb konvoj Margaret Thatcheré volt, abban a sorban 124 kocsi gurult, de jól emlékszem a grandai elnök Maurice Bishop látogatására is, akit Magyarországról hazatérve amerikai államerők nyomban meg is gyilkoltak kommunista barátságáért. Természetesen Mihail Gorbacsov budapesti tartózkodásakor volt legnagyobb a védelem, akkor a házunkban üresen álló lakásról is kiderült, hogy az az elhárításé. Mindenkihez bekopogtak, hogy húzzuk be a függönyöket, az utcára rálátó lakásban pedig mesterlövészek foglaltak helyet. A legviccesebb az volt, amikor Nazarbajev kazah elnök a vaskos kőkerítésen lógott, mert mint kiderült, a főbejáratnál komoly őrség vigyázta, nehogy kimenjen éjszaka a városba mulatozni, mert állítólag már ezzel a szándékkal érkezett meg a repülőtérre. Hazafelé biciklizve láttam meg, segítettem neki lemászni. Szóval tényleg mindenkit láttam, még egészen kisgyerekként Kadhafit is, sőt, egy arrafelé gyakran felbukkanó spanyolul beszélő alakról a házbéli okos felnőttek suttogva mondták, hogy ő Carlos – akkor még nem tudtam, hogy ő kicsoda, csak arra emlékszem, hogy mindig megsimogatta a fejünket, mert elég sokat tartózkodott ott. Elképesztő védelem volt arrafelé a hetvenes, nyolcvanas és kilencvenes években, gyakran meg kellett várni a küldöttségek elhaladását ahhoz, hogy az utca másik oldaláról haza mehessek (ez néha több óra is volt).
A hideg- és a melegháború
2009.09.07. 11:38 turorudi
Ezért állok értetlenül a hétvégi melegfelvonulás biztosítása és annak mértéke előtt, amely a hidegháborús időszak – nyugodtan mondhatjuk – legjelentősebb történelmi személyiségeinek biztosítását is nagyságrendekkel meghaladta. Nem, nem arról beszélek, hogy a biztosítás ilyen mértéke szükségtelen lett volna, hanem arra próbálok rájönni, miről is van szó. Aztán Tóta Worluk elég pontosan leírta a helyzetet: itt, Magyarországon nagyon sokan készek lennének embert ölni, csak azért, mert nem tetszik a másik ember képe. És ez bizony tényleg sokkal rettenetesebb, mint a hidegháború és az állampárti rendszer együttvéve!
218 komment · 2 trackback
Címkék: közélet történelem magyarország
A bejegyzés trackback címe:
https://check.blog.hu/api/trackback/id/tr641365547
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Melyik pár reklámozza a szexualitását? 2009.09.07. 19:29:48
Rendszeresen elhangzik, hogy a melegek "propagandát" folytatnak nemiségük mellett. S ahelyett, hogy szépen csöndben meghúzodnának, reklámozzák a szexualitásukat. Kérdésem a következő, mi a különbség a két kapcsolat "reklámozása" köz...
Trackback: Melegfelvonulás Margójára 2009.09.07. 15:01:22
Homárkorzó és válogatott futballmeccs egynapon.... tényleg muszáj egyszerre rendezni, vagy nem muszáj? Megvalósul e ezzel a minden szegmenst kiszolgáló, tökéletes panem et circenses? Köszönjük e Demszky Gábornak ismét, vagy skh?
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.09.07. 12:43:20
Sőt, olyan embert is képes ölni, akit nem is látott addig. Kislányt, sörétessel.
De van remény. Nem írom le a város nevét, mert mindenki odaszalad lopni, de Magyarországon van olyan is, hogy a kapu elé kitesznek kis dobozba, zacskóba szőlőt, barackot, a pénznek meg egy üveget, kiírják, hogy mennyi, aztán önkiszolgáló. Működik!
De van remény. Nem írom le a város nevét, mert mindenki odaszalad lopni, de Magyarországon van olyan is, hogy a kapu elé kitesznek kis dobozba, zacskóba szőlőt, barackot, a pénznek meg egy üveget, kiírják, hogy mennyi, aztán önkiszolgáló. Működik!
Perselus Piton · http://www.weirdhungary.blogspot.com/ 2009.09.07. 14:19:37
Carlos – akkor még nem tudtam, hogy ő kicsoda, csak arra emlékszem, hogy mindig, ha megsimogatta a fejünket, bele is harapott
Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.09.07. 14:22:52
Mennyibe került a melegfelvonulás biztosítása a rendőrségnek?
Hypofx 2009.09.07. 14:23:16
kar hogy a mi adonkbol fizetik, igaz errol nem a melegek tehetnek de erre elcseszni ennyi penzt
is 2009.09.07. 14:26:04
@Hypofx: bizony, én simán ráverném a randalírozókra, akik miatt be kellett kordonozni.
georg 48 2009.09.07. 14:27:44
Közben kiderült, hogy a yorki hercegnőnek benyújtják a számlát! Disznóság!
Nem volt a melegekkel semmi bajom. EDDIG!!!!! De már elég! Kurvára elég!!! Jönnek az illetékesek a legdegeneráltabb páldákkal. Hogy bezzeg Londonban, meg Párizsban, me NY-ben!
Nem igaz! Én voltam Párzsban! Pont abban azidőben amokor tartották. Hazudoznak össze vissza! Ott is sokan utálják őket, ott is van balhé.
Csak mint minden mást, nyugaton a showbiznisz leng körül. Oriási üzlet! Semmi más! Ott sem imádják őket, csak a felvonulás alkalmából milliókat kaszálnak. Ennyi! Itt lassan kötelezővé teszik. Vegye tudomásul 10 mill. ember, hogy ennek így kell lennie, és punktum. Tetszik, nem tetszik? El lehet menni! Ez a kurva nagy demokrácia. Pfuj, elegem van ebből a szemét kócerájból.
Nem volt a melegekkel semmi bajom. EDDIG!!!!! De már elég! Kurvára elég!!! Jönnek az illetékesek a legdegeneráltabb páldákkal. Hogy bezzeg Londonban, meg Párizsban, me NY-ben!
Nem igaz! Én voltam Párzsban! Pont abban azidőben amokor tartották. Hazudoznak össze vissza! Ott is sokan utálják őket, ott is van balhé.
Csak mint minden mást, nyugaton a showbiznisz leng körül. Oriási üzlet! Semmi más! Ott sem imádják őket, csak a felvonulás alkalmából milliókat kaszálnak. Ennyi! Itt lassan kötelezővé teszik. Vegye tudomásul 10 mill. ember, hogy ennek így kell lennie, és punktum. Tetszik, nem tetszik? El lehet menni! Ez a kurva nagy demokrácia. Pfuj, elegem van ebből a szemét kócerájból.
2009.09.07. 14:28:03
@ern0: Marhaság! Mindenki tudja, aki kicsit is ismeri Magyarországot, hogy Kőszegen működik a dolog, de persze máshol is.
Clinian (törölt) 2009.09.07. 14:30:36
@georg 48: csak keményen gyurika, csak keményen!
2009.09.07. 14:35:51
@georg 48: Van benne valami, amit írsz. Én sem kedvelem ezt a "Bezzeg Bécsben ez egy remek, vidám családi program!"
Jelenleg azonban úgy tűnik, van itthon 2-300 hivatásos balhézó és rajtuk kívül a kutyát nem érdekli a felvonulás, semmilyen értelemben.
Ennyi erővel vezessük be a bikaviadalt, hiszen az nem barbár, véres állatkínzás, hanem vidám, kedves népünnepély.
A dániai Feröer szigeten dívó delfingyilkolászás is egy kedves hagyomány, a dán kultúra sajátos része, itthon is legyen valami hasonló!
Szóval, lehet, hogy észre kellene venni a melegeknek, ha megfeszülnek, se nagyon kívácsi rájuk a többség. Nem akarja őket bántani sem, de bulizni sem velük. Ennyi. Jegeljék egy pár évig ezt a felvonulósdit, mert úgy tűnik, itthon nem működik.
Megjegyzem, engem nem zavar - bár egyáltalán nem vagyok kívácsi rájuk. Inkább kirándulni voltam.
Jelenleg azonban úgy tűnik, van itthon 2-300 hivatásos balhézó és rajtuk kívül a kutyát nem érdekli a felvonulás, semmilyen értelemben.
Ennyi erővel vezessük be a bikaviadalt, hiszen az nem barbár, véres állatkínzás, hanem vidám, kedves népünnepély.
A dániai Feröer szigeten dívó delfingyilkolászás is egy kedves hagyomány, a dán kultúra sajátos része, itthon is legyen valami hasonló!
Szóval, lehet, hogy észre kellene venni a melegeknek, ha megfeszülnek, se nagyon kívácsi rájuk a többség. Nem akarja őket bántani sem, de bulizni sem velük. Ennyi. Jegeljék egy pár évig ezt a felvonulósdit, mert úgy tűnik, itthon nem működik.
Megjegyzem, engem nem zavar - bár egyáltalán nem vagyok kívácsi rájuk. Inkább kirándulni voltam.
Kolo 2009.09.07. 14:36:18
Ezt a hordát is ugyanarra tartják, mint annakidején Carlos-t.
georg 48 2009.09.07. 14:40:11
Ja, mégvalamit kifelejtettem.
Drága politikusaink, így nyalnak a nyugatnak! Ime, lássátok, nálunk milyen baszott nagy demokrácia van. Mi megmutatjuk a világnak! Hogy mi van a háttérben, az nem számít. Szerencsétlen langyosok meg nem veszik észre, hogy csak bábúk és kijátszák őket. Felhasználják őket a nagypolitikára! Igy tetszelegnek politikusaink a külföldnek.
Ugyan mondják már meg a melegek, hogy az évi egyszeri kötelező felvonuláson kívül mi a szentszart kapnak drága jó államunktól? Semmit! Semmit az ég világon. És van pofája kimenni bukott min. elnökünknek. A meleg szervezők nem veszik észre ezt a mocskot? Vagy netán ők is benne vannak? Na jó, kidühögtem magam! Sziasztok.
Drága politikusaink, így nyalnak a nyugatnak! Ime, lássátok, nálunk milyen baszott nagy demokrácia van. Mi megmutatjuk a világnak! Hogy mi van a háttérben, az nem számít. Szerencsétlen langyosok meg nem veszik észre, hogy csak bábúk és kijátszák őket. Felhasználják őket a nagypolitikára! Igy tetszelegnek politikusaink a külföldnek.
Ugyan mondják már meg a melegek, hogy az évi egyszeri kötelező felvonuláson kívül mi a szentszart kapnak drága jó államunktól? Semmit! Semmit az ég világon. És van pofája kimenni bukott min. elnökünknek. A meleg szervezők nem veszik észre ezt a mocskot? Vagy netán ők is benne vannak? Na jó, kidühögtem magam! Sziasztok.
Dr.Bio74 2009.09.07. 14:40:53
@georg 48:
Ki mondta, hogy máshol imádják őket? Pont ez a lényeg, hogy ennek ellenére kulturáltabban állnak a dologhoz.
A megbotránkoztató, közerkölcsöt sértő elemeket kiemelném és megbüntetném, de a többi békés demonstrálót nem bántom, csak mert meleg.
A homofóbia egy baromság, mely gyakorlatilag gerjeszti a direktbe provokáló meleg megnyilvánulásokat.
Ki mondta, hogy máshol imádják őket? Pont ez a lényeg, hogy ennek ellenére kulturáltabban állnak a dologhoz.
A megbotránkoztató, közerkölcsöt sértő elemeket kiemelném és megbüntetném, de a többi békés demonstrálót nem bántom, csak mert meleg.
A homofóbia egy baromság, mely gyakorlatilag gerjeszti a direktbe provokáló meleg megnyilvánulásokat.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 14:44:26
@Droli: ja, mennyibe?! utana tessek osszehasonlitani azzal az osszeggel, amennyibe akkor kerult, amikor meg nem volt olyan radikalkomenista part, aki harcot hirdet a melegek ellen. a ketto osszeg kozotti kulonbseg felett pedig tessek elgondolkodni.
Hypofx 2009.09.07. 14:46:08
@georg 48: Persze ezt aki nyitott szemmel lat tudja, NY ban a tuntetes ment szepen, vonultak de rengeteg saeroknal tablaval alltak emberek es tuntettek ellenuk, nerm kiabaltak csak szepen halkan. Szerintem igy nincs vele gond, nem kell mindenkit lehomofobozni akinek nem tetszenek, de nem is kell oket megdobalni. Ez egy nagy kamu akik azt mondjak mashol elfogadjak oket, vannak sokan akiknek nem fer bele az ertekiteletukbe es nem homofobok, csak mondjuk tegyuk fel hivo emberek, nekik a biblia tiltja ezt ergo ok abban hisznek.
Zombika 2009.09.07. 14:47:51
@A csendes Don (Corleone):
"Jegeljék egy pár évig ezt a felvonulósdit, mert úgy tűnik, itthon nem működik"
Úgy érted van kb. 1,000 hőzöngő, akiknek mindegy, hogy Fradi meccs, tv-székház ostrom, október 23 vagy március 15, kimennek és keresnek valakit, akit lehet dobálni, ütni, rúgni, ezért ne vonuljanak?
Semmi közöm a buzikhoz, személyesen ismerek vagy kettőt, de őket is csak távolról, feleségem van és gyerekem. De nem szeretném, ha a hazám egy olyan balkáni állam lenne, ahol nem vonulhatna fel az, aki senkinek nem árt, ahol azokat a férgeket neveznék hazafinak, akik az alkotmánnyal ellentétesen fizikailag támadnak meg békés embereket.
Egyetértek turorudival, tota w. írta le megfelelően, mi történt a hétvégén, okulni kellene belőle mindenkinek (leszámítva a faszságot, amit Gyurcsányról meg a nejéről kombinált bele, az az ő víziója)
"Jegeljék egy pár évig ezt a felvonulósdit, mert úgy tűnik, itthon nem működik"
Úgy érted van kb. 1,000 hőzöngő, akiknek mindegy, hogy Fradi meccs, tv-székház ostrom, október 23 vagy március 15, kimennek és keresnek valakit, akit lehet dobálni, ütni, rúgni, ezért ne vonuljanak?
Semmi közöm a buzikhoz, személyesen ismerek vagy kettőt, de őket is csak távolról, feleségem van és gyerekem. De nem szeretném, ha a hazám egy olyan balkáni állam lenne, ahol nem vonulhatna fel az, aki senkinek nem árt, ahol azokat a férgeket neveznék hazafinak, akik az alkotmánnyal ellentétesen fizikailag támadnak meg békés embereket.
Egyetértek turorudival, tota w. írta le megfelelően, mi történt a hétvégén, okulni kellene belőle mindenkinek (leszámítva a faszságot, amit Gyurcsányról meg a nejéről kombinált bele, az az ő víziója)
2009.09.07. 14:52:34
@Zombika: Nem, ne ezért ne vonuljanak. Arra akartam rámutatni - úgy tűnik - idehaza ez nem vonz tömegeket, nem érdekli az embereket. A felvonulásuk a jelenlegi formájában: Darth Vaderek sorfala között, ketrecben, minden csak nem jó buli, vagy méltóság, vagy mittudomén.
De írtam: engem nem zavarnak, felőlem vonuljanak, csak szerintem értelmetlen. Ha lehet ez a véleményem anélkül, hogy náci, vagy látens buzi (homofób) lennék.
De írtam: engem nem zavarnak, felőlem vonuljanak, csak szerintem értelmetlen. Ha lehet ez a véleményem anélkül, hogy náci, vagy látens buzi (homofób) lennék.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 14:54:22
Tóta kölyök cikkével foglalkozni sem érdemes, ő lassan vért hugyozik igyekezetében, hogy fennmaradjon a mocsár tetején a következő években is. De ezt a komplett baromságot: "Magyarországon nagyon sokan készek lennének embert ölni, csak azért, mert nem tetszik a másik ember képe." nehéz kiheverni. Nem mondod bazmeg? Télleg? Sőt, képzeld olyanok is vannak akik kést szúrnának beléd, mert 2000 Ft-al több pénzed van ,mint nekik. Sőt olyan is van, aki csak úgy megölne, vagy feláldozna a sátánnak. És akkor mi van? Vagy a gyilkosnak vannak speciális összetevői, amin roppantul PC dolog szörnyülködni? Vannak gyilkosabb gyilkosok, mint a többi?
Dr.Bio74 2009.09.07. 14:58:46
Ez már hihetetlen. Most ott tartunk, ha valaki azt mondja, hogy ne vonuljanak a melegek, akkor amennyiben jobb érzésű ember, azonnal mentegetőzik is, hogy ennek ellenére ő nem meleggyűlölő agresszív állat. Ha pedig valaki azt vállalja, hogy miért ne vonulhatnának, az rögtön mentegetőzik, hogy ő azért nem meleg, vagy látens homo.
Így jól lehet beszélgetni, de tényleg.
Így jól lehet beszélgetni, de tényleg.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 14:59:30
@Zombika: teljesen igazad van. a buzifelvonulás innentől- hogy kislányokat ver meg tiz patkány a villamosmegállóban - már nemcsak a buzik ügye.
emarketinges 2009.09.07. 15:02:36
Egy kérdés: ha a melegek vonulhatnak, akkor a szélsőjobb miért nem? Nálam semmi különbség...
Viszont fizessen az, aki vonulni akar! Azok miatt zárják le az utat, ők akadályozzák a többieket a közlekedésben, őket kell biztosítani.
Tehát ők fizessék a költségeket, és ne a nyugton maradó többség.
Viszont fizessen az, aki vonulni akar! Azok miatt zárják le az utat, ők akadályozzák a többieket a közlekedésben, őket kell biztosítani.
Tehát ők fizessék a költségeket, és ne a nyugton maradó többség.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 15:04:27
@Sade Bárki:
Tudod hányszor vernek meg ebben az országban kislányokat, akiknek az ügye épp nem reklám? Undorító, hogy itt szörnyülködtök, miközben naponta történik ilyesmi. Nem kell úgy tenni, mintha érdekelne benneteket a megvert ember. Szigorúan a pólója a lényeg. A benne lévő ember mindegy is...
Tudod hányszor vernek meg ebben az országban kislányokat, akiknek az ügye épp nem reklám? Undorító, hogy itt szörnyülködtök, miközben naponta történik ilyesmi. Nem kell úgy tenni, mintha érdekelne benneteket a megvert ember. Szigorúan a pólója a lényeg. A benne lévő ember mindegy is...
thinker_ 2009.09.07. 15:07:40
mondjuk Tótának azt sem hiszem el amit kérdez...
Advocatus_Diaboli 2009.09.07. 15:08:00
Mindenkinek magánügye a szexuális beállítottsága. Ezek a dolgok a hálószobába tartoznak, nem az utcára. Láttatok már hetero felvonulást, mert én még soha!!!
Régi igazság: Azt nem fogadják el mások, aki nem fogadja el önmagát.
Még hiyg diszkrimináclják őket? Ha a Túl a barátságon vagy más homo film, hetero film lenne, nemhiyg Oszkárt nem kapott volna, hanem talán még nem si halootunk volna róla, esetleg egy aranmálnát kapott volna.
A szertencsátlen nők is azért szenvednek, mert homók és pedók csinlják a divatot nekik. Egy mai model lekicsnítve pont úgy néz ki, mint egy 8-10 éves kislány vagy kisfiú, nem pedig egy felnőtt nő. Ez nagy baj.
Régi igazság: Azt nem fogadják el mások, aki nem fogadja el önmagát.
Még hiyg diszkrimináclják őket? Ha a Túl a barátságon vagy más homo film, hetero film lenne, nemhiyg Oszkárt nem kapott volna, hanem talán még nem si halootunk volna róla, esetleg egy aranmálnát kapott volna.
A szertencsátlen nők is azért szenvednek, mert homók és pedók csinlják a divatot nekik. Egy mai model lekicsnítve pont úgy néz ki, mint egy 8-10 éves kislány vagy kisfiú, nem pedig egy felnőtt nő. Ez nagy baj.
Kolbasz 2009.09.07. 15:08:43
Nem értem ezt az ellentüntetősdit. Ha valakinek más a véleménye az is tüntessen. Csak ne ott, és ne akkor. Csináljanak Heteró Büszkeség Napját, azt partizzanak. Éljenek a párhuzamos kultúrák!
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:09:07
@Muad\\\'Dib: igen, nyilván. és tudod, inkább az az undorító, h én mind a kettőn szörnyülködök, te viszont igazoltnak látod az iméntit az előzőek miatt.
téged nem érdekel a megvert ember, sem ez, sem az. engem meg mindegyik.
téged nem érdekel a megvert ember, sem ez, sem az. engem meg mindegyik.
gulasZuppe 2009.09.07. 15:11:51
ja ez a majomkodás
miert nem szavazzak meg a pralementben hogy elfogadjak e vagy sem, aztan törvénybe hogy nem erheti senki semmilyen diszkrimináció
node ettől még az erkölcs, az elfogadottság nem fog változni, sőt ha megprobálnák ráerőszakolni a társadalomra akkor lenne ám csak nagy gebasz - nem is lehet - idő kell hozza, olyan generáció aki ezzel együtt nő fel, nem fog mellette tüntetni (ez is lényeges) de nem fogja ellenezni se mert leginkább nem fogja érdekelni (most is ez van a többséget marhára nem érdekli) van parszaz akiket a balhé miatt mindig "izgatni" fog a dolog.
Az hogy megverték a lányt az meg undirító.
Viszont ezzel csináltak egy mártírt, és a nép szimpátiáját ezzel meg is nyerték a nácik a melegeknek. /És sok ilyet művelnek ebben az országban - mert igen buták/.
Nem biztos, hogy nalunk célravezető, ha egy egy mozgalomhoz politikusokat is verbuválnak. Ez sokszor inkább ellenérzéseket kelt sőt olaj a tűzre. (legalábbis egyes politikusok mindegy hova állnak, ők már itt éltetük végéig céltáblák lesznek)
miert nem szavazzak meg a pralementben hogy elfogadjak e vagy sem, aztan törvénybe hogy nem erheti senki semmilyen diszkrimináció
node ettől még az erkölcs, az elfogadottság nem fog változni, sőt ha megprobálnák ráerőszakolni a társadalomra akkor lenne ám csak nagy gebasz - nem is lehet - idő kell hozza, olyan generáció aki ezzel együtt nő fel, nem fog mellette tüntetni (ez is lényeges) de nem fogja ellenezni se mert leginkább nem fogja érdekelni (most is ez van a többséget marhára nem érdekli) van parszaz akiket a balhé miatt mindig "izgatni" fog a dolog.
Az hogy megverték a lányt az meg undirító.
Viszont ezzel csináltak egy mártírt, és a nép szimpátiáját ezzel meg is nyerték a nácik a melegeknek. /És sok ilyet művelnek ebben az országban - mert igen buták/.
Nem biztos, hogy nalunk célravezető, ha egy egy mozgalomhoz politikusokat is verbuválnak. Ez sokszor inkább ellenérzéseket kelt sőt olaj a tűzre. (legalábbis egyes politikusok mindegy hova állnak, ők már itt éltetük végéig céltáblák lesznek)
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 15:12:08
@Sade Bárki:
Nem, mélyen elítélem azokat a barmokat, akik nőt vernek meg csoportosan, még, ha egy aberrált idióta is az említett nő. Csak éppen érdekes, hogy szigorúan ezek a dolgok érik el az "erkölcsös" magyar média és blogger közösség ingerküszöbét. Márpedig az álszent viselkedés gusztustalan.
Nem, mélyen elítélem azokat a barmokat, akik nőt vernek meg csoportosan, még, ha egy aberrált idióta is az említett nő. Csak éppen érdekes, hogy szigorúan ezek a dolgok érik el az "erkölcsös" magyar média és blogger közösség ingerküszöbét. Márpedig az álszent viselkedés gusztustalan.
0123evian (törölt) 2009.09.07. 15:18:55
az oktogonnál lakom. szombaton esküvőre mentem, egyik barátomat vittem volna, aki a király utcában dolgozott. mivel én kocsival nem tudtam eljutni a király utcához, ő jött volna gyalog az oktogonra. nem sikerült. csak a fél várost kerültük meg mindketten, hogy találkozni tudjunk. mi csak kettő vagyunk abból a sokszáz-sokezerből, aki dühöngött, pénzt dobott ki azért, mert az egész várost zárták le egy olyan rendezvény miatt, ami senkit nem érdekelt a randalírozókon kívül.
tényleg ér ennyit? tényleg kell ennyire? ki büszke rá, hogy egy gyakorlatilag kiürített városban végig tud vonulni az Andrássy úton? és mire jó az egész? ki nézi? ki látja? vagy a tudat?
nem vagyok homofób, és nem vonulok végig a városon, hogy bizonygassam, mennyire büszke vagyok a heteroszexualitásomra.
eddig nem utáltam a buzikat. aki velem együtt szívott szombaton, szerintem ezután utálni fogja.
tényleg ér ennyit? tényleg kell ennyire? ki büszke rá, hogy egy gyakorlatilag kiürített városban végig tud vonulni az Andrássy úton? és mire jó az egész? ki nézi? ki látja? vagy a tudat?
nem vagyok homofób, és nem vonulok végig a városon, hogy bizonygassam, mennyire büszke vagyok a heteroszexualitásomra.
eddig nem utáltam a buzikat. aki velem együtt szívott szombaton, szerintem ezután utálni fogja.
Rá Dios 2009.09.07. 15:19:15
@Muad\\\'Dib:
"..még, ha egy aberrált idióta is az említett nő."
Ha ez maga a vélemény, akkor nagyon hülyének kell gondoljalak, ha elnéztem egy kicsit merev poént, bocs... De a szóhasználat, ugye, az sem semmi...
"..még, ha egy aberrált idióta is az említett nő."
Ha ez maga a vélemény, akkor nagyon hülyének kell gondoljalak, ha elnéztem egy kicsit merev poént, bocs... De a szóhasználat, ugye, az sem semmi...
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 15:21:32
@Rá Dios:
Nem tudom, nem ismerem az érintettet. Te igen? Mert, ha nem, akkor lehet egy hülye, meg egy értelmes is, mivel fogalmunk nincs.
Nem tudom, nem ismerem az érintettet. Te igen? Mert, ha nem, akkor lehet egy hülye, meg egy értelmes is, mivel fogalmunk nincs.
l3v1 2009.09.07. 15:23:35
Ehh, szép. Attól nem fog megváltozni egy társadalom (akármekkora részének) véleménye pl. a melegekről, hogy büszkeségi felvonulásokat tartanak. Akár mennek a felvonulók közelébe verőemberek, akár nem.
Ez meg "nagyon sokan készek lennének embert ölni, csak azért, mert nem tetszik a másik ember képe" igaz akkor is, ha nincs előtte az, hogy "Magyarországon", és nem nagyon függ össze a tárgyalt témával.
Ez meg "nagyon sokan készek lennének embert ölni, csak azért, mert nem tetszik a másik ember képe" igaz akkor is, ha nincs előtte az, hogy "Magyarországon", és nem nagyon függ össze a tárgyalt témával.
Rá Dios 2009.09.07. 15:28:56
@l3v1: Sajnos összefügg. A melegek ebben az ügyben csak olyanok, mint valaha (?) a zsidók, kenyában, az albínók, Bottswanaban a taxisofőrök. Alkalmas, mert kisebb létszámú, jól azonosítható ellenségpótlék.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:28:56
@A csendes Don (Corleone): akkor most azt mondod, h minek ment az utcára (budapest belvárosába) olyan trikóba? magának kereste a bajt? ilyenkor, amikor ez a párszáz söridióta dúlja a várost, mindenki menjen haza és várja meg, amíg kijózanodnak?
gulasZuppe 2009.09.07. 15:29:44
Ellentüntetés máshol is igy megy.
Usaban is az utca egyik oldalan tüntetnek X-miatt, masik oldalon meg X-ellen :)
Persze nem erőszakosan, akkor jönnek a zsaruk.
--
Különben látszik az is, hogy mennyire a melegekkel meg a jogaikkal foglalkozik a sajtó - és a társadalom: Semennyire !! A hözöngő "ellentüntetőkkel" van tele minden. Ebből is latszik, hogy a buzikat leszarjak - hisz nem erdekli az embereket, csak a balhé :)
Most is ennek kapcsan posztoulunk itt.
A radikálisok a legnépszerübbek. Velük mindig foglalkoznak. Csinálnak nekik programokat.
Viszont problámás lehet ha ilyenr radikális a társadalom, akkor lehet, hogy a felnövő generációk egy része látva a melegeket és látva a radikálisokat valahova csatlakozik majd. Vagyis mindkét tabor növekedhet majd.
Máris elértük, hogy meg vagyunk osztva.
Akkor most kit tiltsunk be?
Mert latható, hogy ez igy nem jó.
Akkor kéne egy csata nem?
Aki nyer az marad.
Utána tuti nyugalom lenne.
Igy sose lesz az mert ahhoz be kell tiltani az egyiket nem?
Vagy legyünk toleránsak, fogadjuk el a másikat. Jó legyünk.
De felteszem a kerdest, ha a jobboldal volnulna nem menne az utcára az antifityma oldal?
Itt cirkusz van, ez adatott.
Szerintem lesz is meg minimum 20 évig.
Usaban is az utca egyik oldalan tüntetnek X-miatt, masik oldalon meg X-ellen :)
Persze nem erőszakosan, akkor jönnek a zsaruk.
--
Különben látszik az is, hogy mennyire a melegekkel meg a jogaikkal foglalkozik a sajtó - és a társadalom: Semennyire !! A hözöngő "ellentüntetőkkel" van tele minden. Ebből is latszik, hogy a buzikat leszarjak - hisz nem erdekli az embereket, csak a balhé :)
Most is ennek kapcsan posztoulunk itt.
A radikálisok a legnépszerübbek. Velük mindig foglalkoznak. Csinálnak nekik programokat.
Viszont problámás lehet ha ilyenr radikális a társadalom, akkor lehet, hogy a felnövő generációk egy része látva a melegeket és látva a radikálisokat valahova csatlakozik majd. Vagyis mindkét tabor növekedhet majd.
Máris elértük, hogy meg vagyunk osztva.
Akkor most kit tiltsunk be?
Mert latható, hogy ez igy nem jó.
Akkor kéne egy csata nem?
Aki nyer az marad.
Utána tuti nyugalom lenne.
Igy sose lesz az mert ahhoz be kell tiltani az egyiket nem?
Vagy legyünk toleránsak, fogadjuk el a másikat. Jó legyünk.
De felteszem a kerdest, ha a jobboldal volnulna nem menne az utcára az antifityma oldal?
Itt cirkusz van, ez adatott.
Szerintem lesz is meg minimum 20 évig.
gitáros 2009.09.07. 15:31:23
Mindig őszintén meglep, hogy az egyesek (sokak) ízlésének finoman szólva nem megfelelő melegek és a konkrét bűnözők közé milyen magától értetődő módon kerül egyenlőségjel.
Ostobák.
Ostobák.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:31:35
@Muad\\\'Dib: pontosan, én is éppen az álszentségtől hányok. nézd, engem nem hatott meg a melegfelvonulda sohasem. nem értettem, h miért kell itt meleg büszkeség nap, hiszen semmiféle olyan komoly dolgok nem voltak, mint mondjuk newyorkban a hatvanas években. egyszerűen nem vettem róla tudomást. de mostanra - és ezen érdemes elgondolkodni - ez már teljesen másról szól. itt már melegek sem voltak. volt egy csoport, kevesen, de annál bátrabban, akik a demokrácia mellett álltak ki és volt egy másik, kevesen, de annál hangosabban, akik a demokrácia ellen. és a rendőri biztosítás nem az első csoport miatt kellett, ez gondolom nyilvánvaló.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 15:32:35
@Rá Dios:
Hát nem tudom. Én őszintén bevallom, hogy gyerekkoromban kaptam édesapámtól jogosan pofont. Természetesen jól esik, ha a társadalom ártatlan áldozatként tekint rám.
De, mint írtam, nem az a gond, hogy mindenki szerint baj, ha csoportosan megvernek egy nőt. Ez így normális, és természetes. Az a baj, hogy ebben az az ügy, hogy húú a csúnya nácik a polkorrekt nemistómkit megverték, ebből lehet 200 blogbejegyzés, meg menő hír az indexen. Ha ugyanaznap a blahán vernek meg egy nyugdíjast az ezer forintjáért, a kutyát nem érdekelné. Mert mit számít az a mai PC világban? Nem lehet belőle balhét generálni, meg egy kis szörnyülködést a szélsőségesekre...
Hát nem tudom. Én őszintén bevallom, hogy gyerekkoromban kaptam édesapámtól jogosan pofont. Természetesen jól esik, ha a társadalom ártatlan áldozatként tekint rám.
De, mint írtam, nem az a gond, hogy mindenki szerint baj, ha csoportosan megvernek egy nőt. Ez így normális, és természetes. Az a baj, hogy ebben az az ügy, hogy húú a csúnya nácik a polkorrekt nemistómkit megverték, ebből lehet 200 blogbejegyzés, meg menő hír az indexen. Ha ugyanaznap a blahán vernek meg egy nyugdíjast az ezer forintjáért, a kutyát nem érdekelné. Mert mit számít az a mai PC világban? Nem lehet belőle balhét generálni, meg egy kis szörnyülködést a szélsőségesekre...
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:33:59
@gulasZuppe: igen, persze csata. csak tod, szerintem nem igazságos, h az egyik banda dianabolon hízott disznókból áll, akik mindegy kit, de valakit el akarnak verni, a másik meg mondjuk inkább sakkban meg műveltségi játékokban nagy, mert nem a termekben hízlalja magát. hogyan hirdetnél győztest egy ilyen párbajban?:)
mert pont ez a lényeg, most menjünk vissza a középkorba és az erősebb kutya baszik vagy próbáljunk meg elvontabb szinteken harcolni?
mert pont ez a lényeg, most menjünk vissza a középkorba és az erősebb kutya baszik vagy próbáljunk meg elvontabb szinteken harcolni?
Kolbasz 2009.09.07. 15:34:26
"...eddig nem utáltam a buzikat. aki velem együtt szívott szombaton, szerintem ezután utálni fogja. "
Nem a melegek miatt szívtál, hanem az agresszív barmok miatt, akik nagy bártan kiscsajokat vernek.
Ugye azt nehéz elképzelni, hogy 10 meleg férfi megver egy nagymagyarországos pólót viselő nőt.
A rendőrség nem a melegektől óvta a bámészkodókat, hanem fordítva. 8Az előző évek tapasztalatai alapján.) És ha te így gondolkozol, akkor a randalírozók elérték a céljukat.
Nem a melegek miatt szívtál, hanem az agresszív barmok miatt, akik nagy bártan kiscsajokat vernek.
Ugye azt nehéz elképzelni, hogy 10 meleg férfi megver egy nagymagyarországos pólót viselő nőt.
A rendőrség nem a melegektől óvta a bámészkodókat, hanem fordítva. 8Az előző évek tapasztalatai alapján.) És ha te így gondolkozol, akkor a randalírozók elérték a céljukat.
Rá Dios 2009.09.07. 15:34:59
@Muad\\\'Dib:
Vigyázz: a nyugdíjast a kevéske pénzéért verték, a nőt "elvi alapon". Azt a pofontmeg - bármiért is, de - szerinted is jogosan kaptad. nem azért mert szőke vagy, vagy nagy a füled.
Vigyázz: a nyugdíjast a kevéske pénzéért verték, a nőt "elvi alapon". Azt a pofontmeg - bármiért is, de - szerinted is jogosan kaptad. nem azért mert szőke vagy, vagy nagy a füled.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 15:35:13
@Sade Bárki:
". volt egy csoport, kevesen, de annál bátrabban, akik a demokrácia mellett álltak ki..."
Érdekes, hogy ugyanez a csoport hangosan tapsol, ha az ugyanoda meghirdetett jobboldali tüntetést a közlekedés akadályozása címmel megtiltják. Szubjektív demokrácia szemlélet...
". volt egy csoport, kevesen, de annál bátrabban, akik a demokrácia mellett álltak ki..."
Érdekes, hogy ugyanez a csoport hangosan tapsol, ha az ugyanoda meghirdetett jobboldali tüntetést a közlekedés akadályozása címmel megtiltják. Szubjektív demokrácia szemlélet...
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:36:49
@Muad\\\'Dib: ki beszélt itt fasiszta szélsőségesekről? ezeknek a kislányverőknek TELJESEN MINDEGY, milyen politika adja alájuk a lovat. nézd meg mondjuk görögországot, ott a szélsőbal a radikális. ezek az emberek olyanokhoz csapódnak, akik radikális zászlót bontanak és az erőszakot valid eszköznek tekintik.
ha itt most a komenista radikálisok lennének sikeresek, akkor a körmenetet basznák szét a sörkopaszok és ministránsfiúkat vernének pofán a villamosmegállóban.
ha itt most a komenista radikálisok lennének sikeresek, akkor a körmenetet basznák szét a sörkopaszok és ministránsfiúkat vernének pofán a villamosmegállóban.
0123evian (törölt) 2009.09.07. 15:37:48
@Kolbasz: ki kezdte? előbb jöttek a randalírozók, aztán valaki kitalálta, hogy ha már úgyis van balhé, akkor vonuljunk?
mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás?
a kérdés? tényleg lehet 'büntetni' az egész várost azért, mert valaki fel akar vonulni? miért nem a gödöllői dobságban vonulnak?
itt lehet semmiben venni sokezer ember véleményét azért, mert valaki vonulni akar... és tudja, hogy balhé lesz, ő akkor is vonulni akar. szerintem viselje a következményeit.
ráadásul az én adómból fizetik az egész balhét, amire nagyívben tojnak.
mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás?
a kérdés? tényleg lehet 'büntetni' az egész várost azért, mert valaki fel akar vonulni? miért nem a gödöllői dobságban vonulnak?
itt lehet semmiben venni sokezer ember véleményét azért, mert valaki vonulni akar... és tudja, hogy balhé lesz, ő akkor is vonulni akar. szerintem viselje a következményeit.
ráadásul az én adómból fizetik az egész balhét, amire nagyívben tojnak.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:38:03
@Muad\\\'Dib: hohó, melyik csoport? egyáltalán tudod, hogy kik voltak ott vagy kik szolidarítottak? mert azok, tudtommal, sohasem tapsoltak még egyetlen véleményszabadságot sértő döntésnek sem, sőt.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 15:38:30
@Rá Dios:
Azt hiszem, hogy a korházban kellően mindegy neked, hogy elvi alapon vertek meg, esetleg szórakozásból, vagy egyéb okokból. Ráadásul, mint tudjuk, lehet Nagy-Magyarország pólóért is pofont kapni nálunk, ami eléggé elvi alap, mégsem veri ki soha a biztosítékot a "demokrácia védelmezőinél"
Azt hiszem, hogy a korházban kellően mindegy neked, hogy elvi alapon vertek meg, esetleg szórakozásból, vagy egyéb okokból. Ráadásul, mint tudjuk, lehet Nagy-Magyarország pólóért is pofont kapni nálunk, ami eléggé elvi alap, mégsem veri ki soha a biztosítékot a "demokrácia védelmezőinél"
Rá Dios 2009.09.07. 15:40:49
@Muad\\\'Dib: kapott valaki emiatt pofont falkában nagymagayrországos pólót viselőkre vadászni induló buziktól, szadesektől, más normál emberektől?
gulasZuppe 2009.09.07. 15:41:03
Ha ennyire menő a nagymagyar poló akkor miert nem abba vonultak? Sőt mindnenkinek azt kéne hordania és mindjart egységben az erő. Nem esik senkinek bántódása.
Meg is van oldva :)
Meg is van oldva :)
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:41:39
@0123evian: remélem, akkor is lázongsz a biztosítás költségei miatt, amikor azért kell a sok rendőr, mer a széljobb veri éppen széjjel a városodat.
szürke_tag 2009.09.07. 15:41:55
Na ezért nem fizetnek sokan adót!
Amíg a kormány meg bukott miniszterek a homokosokat támogatja és a mi pénzünkből pazarol, addig az teszi jól aki nem fizet adót. Maximum kapnak üvegcserepet, meg golyót, az elnyomó gépezet ha nagyon dumálnak. Akik meg buzit verni mentek ki azoknak én is megköszönöm, ugyanis nem tudom tolerálni a homokos aberált köcsögöket, mert természetellenes a viselkedésük. Nekem ne legyenek büszkék arra, hogy buzik, leszbikusok. Maradjanak csendbe és örüljenek, hogy még élhetnek.
Köszönöm azoknak akik kint voltak és akár egy buzit, vagy leszbikust is pofán vertek. A rendőrök meg szégyelljék magukat, mert olyan embereket védtek, akiknek a gyerekei nem fogják őket öregkorukra eltartani. Olyan embereket pedig vertek és lecsuktak akik gyerekei fogják biztosítani nekik öregkorukra a nyugdíjat. Ez egy nagyon gáz világ. Én szégyenkeznék a rendőrök helyett.
A kormányt meg ez nem érdekli, ő soha nemvolt becsületes, lopott, csalt hazudott. Olyan mint becsület számára ismeretlen fogalom.
Amíg a kormány meg bukott miniszterek a homokosokat támogatja és a mi pénzünkből pazarol, addig az teszi jól aki nem fizet adót. Maximum kapnak üvegcserepet, meg golyót, az elnyomó gépezet ha nagyon dumálnak. Akik meg buzit verni mentek ki azoknak én is megköszönöm, ugyanis nem tudom tolerálni a homokos aberált köcsögöket, mert természetellenes a viselkedésük. Nekem ne legyenek büszkék arra, hogy buzik, leszbikusok. Maradjanak csendbe és örüljenek, hogy még élhetnek.
Köszönöm azoknak akik kint voltak és akár egy buzit, vagy leszbikust is pofán vertek. A rendőrök meg szégyelljék magukat, mert olyan embereket védtek, akiknek a gyerekei nem fogják őket öregkorukra eltartani. Olyan embereket pedig vertek és lecsuktak akik gyerekei fogják biztosítani nekik öregkorukra a nyugdíjat. Ez egy nagyon gáz világ. Én szégyenkeznék a rendőrök helyett.
A kormányt meg ez nem érdekli, ő soha nemvolt becsületes, lopott, csalt hazudott. Olyan mint becsület számára ismeretlen fogalom.
Kolbasz 2009.09.07. 15:43:01
"...nem értettem, h miért kell itt meleg büszkeség nap..."
Nem kell érteni. Vonuljon mindenki aki akar és nem sérti a törvényt. Macskabarátok, gerontofilok, muszlimok, vagy akárki. Kinek mi köze hozzá, amíg békések?
Én például az nem értem, hogy miért nézik az emberek a Barátok köztet. De ha jó nekik...
Nem kell érteni. Vonuljon mindenki aki akar és nem sérti a törvényt. Macskabarátok, gerontofilok, muszlimok, vagy akárki. Kinek mi köze hozzá, amíg békések?
Én például az nem értem, hogy miért nézik az emberek a Barátok köztet. De ha jó nekik...
Zolimedve 2009.09.07. 15:43:04
@emarketinges: Azért kedves marketinges mert a szélsőjobb egy náci vezető emlékére akart vonulni! Azt pedig sztem senki nem akarhatja ha van egy kis esze.
Jelzem ha a Sztálin "egyik balkeze"emlékmenet lenne azt sem engedélyezném.
Jelzem ha a Sztálin "egyik balkeze"emlékmenet lenne azt sem engedélyezném.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 15:43:08
@Sade Bárki:
Nem emlékszem, hogy bárki is tiltakozott volna a rendőrség ilyen jellegű tiltásai miatt valaha is. Kíváncsi vagyok, ha ezt a rendezvényt ugyanazzal az indokkal (közlekedés akadályozása) betiltották volna, vajon milyen hangvételű cikk jelenik meg a roppant "korrekt" indexen?
Nem emlékszem, hogy bárki is tiltakozott volna a rendőrség ilyen jellegű tiltásai miatt valaha is. Kíváncsi vagyok, ha ezt a rendezvényt ugyanazzal az indokkal (közlekedés akadályozása) betiltották volna, vajon milyen hangvételű cikk jelenik meg a roppant "korrekt" indexen?
Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.09.07. 15:43:18
@georg 48: "Ott sem imádják őket, csak a felvonulás alkalmából milliókat kaszálnak."
És nem érzed az ellentmondást ebben a mondatban?
És nem érzed az ellentmondást ebben a mondatban?
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:43:23
@Rá Dios: ilyenre én sem emlékszem. egyszer egy csapat cigánygyerek megpofozott egy kislányt, aki nagymagyar pólóban volt, viszont, mint később kiderült, nem a poló miatt, mert arról azt sem tudták, hogy mi az.
Rá Dios 2009.09.07. 15:43:50
@gulasZuppe: ...és üzletnek sem volna rossz! (vagy ez nagyon idegenszívűként hangzik?) :-)
Canis Lupus Libertas (törölt) 2009.09.07. 15:43:53
Nos, azt hiszem jó alkalom ez arra, hogy levonjuk a helyes következtetést a magyar társadalom toleranciájának mértékére nézve. Ui. azt kell látnunk, hogy bizony a magyar társadalom rendkívül toleráns, hiszen a 10 millióból 9995000 békésen és türelmesen nézte, ahogy 4800 meleg békésen vonult a jogaiért, 200 meg azt csinálta amit általában ilyenkor szokott. Azaz a mérleg igencsak pozitív, a magyar társadalom tűrőképessége megfelelő, a fejlett Nyugathoz képest, de akár világviszonylatban is megállja a helyét.
Rá Dios 2009.09.07. 15:46:21
@szürke_tag:
Itt is, máshol is hihetetlen szabadossággal csúsztatsz, kavarsz...Adó és melegek, kímélj már!
Itt is, máshol is hihetetlen szabadossággal csúsztatsz, kavarsz...Adó és melegek, kímélj már!
gulasZuppe 2009.09.07. 15:46:37
A kocsmáros se imádja a részeg tintásokat, mégis belőlük él. Ettől még működhet.
--
Épp most vertek meg egy "gárda-gyereket" az iskolában...:)
--
Épp most vertek meg egy "gárda-gyereket" az iskolában...:)
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 15:46:55
@Rá Dios:
Parancsolj:
velvet.hu/sztori/2009/06/18/videomegosztora_kerult_egy_kerepesi_diaklany_megverese/
Persze utána jött a mentegetés, hogy hát nem is azért bántották, meg stb., de csodák általában nincsenek.
Parancsolj:
velvet.hu/sztori/2009/06/18/videomegosztora_kerult_egy_kerepesi_diaklany_megverese/
Persze utána jött a mentegetés, hogy hát nem is azért bántották, meg stb., de csodák általában nincsenek.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:46:57
@Rá Dios: nem hangzik idegenszívűként, menj ki egy jobbik majálisra. nagyobb biznisz szerintem, mint pl a sziget fesztivál.
0123evian (törölt) 2009.09.07. 15:47:03
@Kolbasz: szerintem meg élni és élni hagyni. egyáltalán nem érdekel hogy ki és miért vonul, amíg nem korlátoz abban, hogy a saját lakásomba bejussak. kimentem egy kóláért. mire visszajöttem közölték, hogy nem mehetek be, mert nincs nálam lakcímkártya. ez magyarország... nem akarom érteni, hogy miért jó neki, ha mutogathatja, hogy ő más... aztán meg nyavajog, hogy másnak tekintik. ez van.
ha majd a diplomások azért tüntetnek, mert ők diplomások, nyilván őket is utálni fogja aki 8 osztályt végzett. mindenkinek van 'ellendrukkere', csak az okosabbja nem mutogatja, hogy bizony ő különbözik...
ha majd a diplomások azért tüntetnek, mert ők diplomások, nyilván őket is utálni fogja aki 8 osztályt végzett. mindenkinek van 'ellendrukkere', csak az okosabbja nem mutogatja, hogy bizony ő különbözik...
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:47:45
@Muad\\\'Dib: mi szerinted a korrekt lap ma Magyarországon? de őszintén.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 15:47:49
@Sade Bárki:
Aha, hát ebben az esetben, itt a srácok azt sem tudták mi az a Gay Pride. Azért hülyének nem kell nézni az embereket teljesen
Aha, hát ebben az esetben, itt a srácok azt sem tudták mi az a Gay Pride. Azért hülyének nem kell nézni az embereket teljesen
Kolbasz 2009.09.07. 15:48:21
'...Amíg a kormány meg bukott miniszterek a homokosokat támogatja és a mi pénzünkből pazarol, addig az teszi jól aki nem fizet adót."
Kíváncsi vagyok mit fog gondolni, csinálni egy év múlva az, aki most így gondolkodik. Az Orbán kormány alatt fizet adót, TB járulékot, lukaszt BKV jegyet, és lassít a zebránál?
Kíváncsi vagyok mit fog gondolni, csinálni egy év múlva az, aki most így gondolkodik. Az Orbán kormány alatt fizet adót, TB járulékot, lukaszt BKV jegyet, és lassít a zebránál?
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.09.07. 15:49:00
@Kolbasz: Mindenki ott tüntet, azért, amiért akar. Ha te a szekfű mellett tüntetsz, én hadd tüntessek az utca túloldalán a rózsa mellett. Vagy egy sarokra tőled. Persze csak úgy, hogy az "elviselhetőnél jobban" ne zavarjuk egymást. Most majdnem azt írtam, hogy kb. úgy, ahogy egy focimeccsen a két csapat szurkolótábora, de gyorsan rájöttem, hogy ez nem a legjobb párhuzam.
@A csendes Don (Corleone): Bizony, Kőszeg volt az. Plusz helyi lakos megy befelé a boltba, biciklit letámasztja a járdaszegélyhez, és az nem lopódik el.
@A csendes Don (Corleone): Bizony, Kőszeg volt az. Plusz helyi lakos megy befelé a boltba, biciklit letámasztja a járdaszegélyhez, és az nem lopódik el.
szürke_tag 2009.09.07. 15:51:11
Ha a nő leszbikus volt akkor ha náci, ha csak átlag polgár adta a pofont akkor jár neki és én azoknak akik adták meg is köszönöm.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 15:51:21
@Sade Bárki:
Nem gondolnám, hogy van független lap Magyarországon. A korrekt pedig politikai és társadalmi szemlélet kérdése, így meglehetősen szubjektív.
Nem gondolnám, hogy van független lap Magyarországon. A korrekt pedig politikai és társadalmi szemlélet kérdése, így meglehetősen szubjektív.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:51:50
@Muad\\\'Dib: maga a megvert lány is elismerte, de gondolom téged ez nem érdekel. de megértem, mindenképpen fel kellett állítani ezt a párhuzamot, mert ennélkül nehéz kipucolni a szart.
egérke, most ez egy olyan kérdés lesz, amire megkérlek, h itt se meg máshol se válaszolj, mert sérülne a belső utad. mindössze gondolkodj el rajta és tedd helyre magadban:
- te tényleg úgy érzed, hogy az, amit a radikáljobb és/vagy a fidesz csinál jelenleg, az a helyes út?
nem, ne gyere a szadesszel meg mszpvel a szimmetria kedvéért, de azért megelőlegezve szerintem ők totál alkalmatlanok egy ország vezetésére.
egérke, most ez egy olyan kérdés lesz, amire megkérlek, h itt se meg máshol se válaszolj, mert sérülne a belső utad. mindössze gondolkodj el rajta és tedd helyre magadban:
- te tényleg úgy érzed, hogy az, amit a radikáljobb és/vagy a fidesz csinál jelenleg, az a helyes út?
nem, ne gyere a szadesszel meg mszpvel a szimmetria kedvéért, de azért megelőlegezve szerintem ők totál alkalmatlanok egy ország vezetésére.
Rá Dios 2009.09.07. 15:51:51
@Muad\\\'Dib:
Ezt a konkrét kerepesi esetet véletlenül jobban ismerem az átlagosnál: sajnos ez már a mindent elöntő sötétség (szándékosan nem szürkeséget írtam) jele.
Amennyire tudom - a tanárnőtől - egyszerűen annyi a cigánygyerek, hogy óhatatlanul benne vannak minden bajban. Meg még, de ez már nem ide tartozik.
Ezt a konkrét kerepesi esetet véletlenül jobban ismerem az átlagosnál: sajnos ez már a mindent elöntő sötétség (szándékosan nem szürkeséget írtam) jele.
Amennyire tudom - a tanárnőtől - egyszerűen annyi a cigánygyerek, hogy óhatatlanul benne vannak minden bajban. Meg még, de ez már nem ide tartozik.
szürke_tag 2009.09.07. 15:52:03
@Rá Dios: Veled buzi elmebajos nem dumálok.
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 15:53:02
@Sade Bárki: Mert mit csinál a fidesz ?
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:53:44
@szürke_tag: miért, mit ártottak neked a leszbikusok?
szürke_tag 2009.09.07. 15:53:53
@Rá Dios: Te örült buzi, azt hiszed, hogy a parádéd ingyen volt? Nem hanem az adófizetők pénzén volt biztosítva.
szürke_tag 2009.09.07. 15:54:41
@Sade Bárki: A leszbikus is és a buzi is undorító, népromboló.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:54:48
@Admiral William Adama: kussol és megpróbál a radikálisok után szaladni (nézd meg az mno percrőlpercre tudósítását a menetről, teljesen egyértelmű, hogy kikhez húznak).
énis 2009.09.07. 15:55:30
@Kolbasz: bocs, hogy kijavítalak, de a várost a felvonulás miatt zárták le, nem azért, mert ellenzők is voltak, tehát nagyon nem kéne mellébeszélni.
A probléma ott leledzik, hogy míg egyéb felvonulásokat és tüntetéseket kitiltanak a városból, mivel aránytalanul akadályozzák a forgalmat, miért tesznek kivételt egy másikkal?
A probléma ott leledzik, hogy míg egyéb felvonulásokat és tüntetéseket kitiltanak a városból, mivel aránytalanul akadályozzák a forgalmat, miért tesznek kivételt egy másikkal?
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.09.07. 15:55:31
@szürke_tag: Ja, mert az úgy van, hogy ha nem tetszik a mittomén költésgvetés kórházi felújításokra szánt összege, akkor nem fizetsz, csak fele TB-t, ha pedig a tévéfrekvenciák pályázatatásának rendszerét kifogásolod, akkor jogosultatlan ÁFA-visszaigénylésbe kezdesz; a kormány pedig megnézi, melyik adónemben mutatkozik a tervezetthez képest hiány, és ebből a kódból megérti, hogy az embereknek mi nem tetszik.
Közgáz Nobel-díjat fogsz nyerni. Makaón (mint Rejtő Jenő regényében).
Közgáz Nobel-díjat fogsz nyerni. Makaón (mint Rejtő Jenő regényében).
Rá Dios 2009.09.07. 15:57:42
@Muad\\\'Dib: Tényleg rémes: megannyi kis állatként viselkedő kegyetlen gyerek. (William Golding: A legyek ura)
Véletlen, statisztikailag így alakulhatott, de a zsebkendőt adó lányka is cigány. A legvadabb piros-fehár csíkos arcát nem láttam. de mindegy is. Magyarország, magyar vidék 2009.
Véletlen, statisztikailag így alakulhatott, de a zsebkendőt adó lányka is cigány. A legvadabb piros-fehár csíkos arcát nem láttam. de mindegy is. Magyarország, magyar vidék 2009.
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 15:58:52
@Sade Bárki:
Szerintem meg a fidesz kimaradt a játékból. A beszóló képviselőnőnek szóltak, hogy kussoljon és kész. Szóval told el a biciklit Bárki.
Szerintem meg a fidesz kimaradt a játékból. A beszóló képviselőnőnek szóltak, hogy kussoljon és kész. Szóval told el a biciklit Bárki.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 15:59:18
@Sade Bárki:
Igen, az a helyes út. Hamarabb mondok le bizonyos szintig a szabadságomról, mint hogy abban a világban kelljen élnem, ahol a szabadosságot és káoszt keverik sokan a demokráciával.
Igen, az a helyes út. Hamarabb mondok le bizonyos szintig a szabadságomról, mint hogy abban a világban kelljen élnem, ahol a szabadosságot és káoszt keverik sokan a demokráciával.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 15:59:37
@szürke_tag: és az erőszak pedig népépítő? mondj már egy olyan társadalmat a történelemből, amely erőszakra épült és ahol mindenki boldog volt.
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 15:59:45
@Rá Dios:
Nyilván, roma nem lehet rasszista...
Nyilván, roma nem lehet rasszista...
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.09.07. 16:01:37
@énis: A várost a várható ellentüntetések miatt zárták le.
Ugye, azt is csinálhatták volna, hogy nem biztosítják a terepet, viszont akkor a felvonulók közül jónéhány meg lett volna verve, az ökrök közül meg sok már az előzetesben csücsülne ilyen-olyan testi sértésért.
Nem is tudják a baromarcúak, hogy így jártak jobban, megúsztak pár év felfüggesztettet, vagy nem is tudom, mi a tarifája az effélének (csoportosan elkövetett, előre megtervelt, kisebbség elleni, súlyos testi).
Ugye, azt is csinálhatták volna, hogy nem biztosítják a terepet, viszont akkor a felvonulók közül jónéhány meg lett volna verve, az ökrök közül meg sok már az előzetesben csücsülne ilyen-olyan testi sértésért.
Nem is tudják a baromarcúak, hogy így jártak jobban, megúsztak pár év felfüggesztettet, vagy nem is tudom, mi a tarifája az effélének (csoportosan elkövetett, előre megtervelt, kisebbség elleni, súlyos testi).
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:02:29
@Admiral William Adama: azért mert szerinted kimaradt, azért én toljam el a biciklit? te vagy a bringatároló őre?
amúgy most komolyan. szerinted a fidesz miért nem nyilvánít ellenvéleményt a radikálisok által leuralt témákban? miért látom azt, hogy egyre jobban közeledik a hírtévé, mno véleménye a kuruchoz, szentkoronához, stb?
vagy tévednék?
amúgy most komolyan. szerinted a fidesz miért nem nyilvánít ellenvéleményt a radikálisok által leuralt témákban? miért látom azt, hogy egyre jobban közeledik a hírtévé, mno véleménye a kuruchoz, szentkoronához, stb?
vagy tévednék?
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:03:33
@Muad\\\'Dib: ok, akkor lássuk és láttassuk:
szerinted most itt demokrácia van? ez a rendszer, amiben jelenleg élünk, demokrácia?
szerinted most itt demokrácia van? ez a rendszer, amiben jelenleg élünk, demokrácia?
roni70 2009.09.07. 16:03:58
Soha nem értettem ezt a "mi pénzünkből fizetik az Ő" ez esetben felvonulásukat (illetve annak védelmét). Na itt kezdődik a nem elfogadás. A melegek is fizetnek adót, mint ahogy a heteroszexuálisok is. Ezért (is) tüntetnek(?), hogy senki ne gondolja őket másodrendű állampolgárnak...
Rá Dios 2009.09.07. 16:04:12
@szürke_tag:
"..
Köszönöm azoknak akik kint voltak és akár egy buzit, vagy leszbikust is pofán vertek. "
...és te nevezel engem őrültnek... Picit hátrébb az agarakkal, mert ennek semmi értelme...
"..
Köszönöm azoknak akik kint voltak és akár egy buzit, vagy leszbikust is pofán vertek. "
...és te nevezel engem őrültnek... Picit hátrébb az agarakkal, mert ennek semmi értelme...
énis 2009.09.07. 16:04:15
@ern0: aham értem, tehát az Andrássy úton sétálgató homok eredetileg az autók között sétálgattak volna, de a csúnya rendbontókat nem szabad elütni.. mi van?!!
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:05:06
@Sade Bárki:
Fidesznek nem kell pártolnia vagy egyetértenie a homoszexualitással. Még foglalkoznia sem kell vele. Viszont a fidesz rendpárti. Úgyhogy ne mosd össze az üveget dobálókat egy polgári párttal. Köszi !
Fidesznek nem kell pártolnia vagy egyetértenie a homoszexualitással. Még foglalkoznia sem kell vele. Viszont a fidesz rendpárti. Úgyhogy ne mosd össze az üveget dobálókat egy polgári párttal. Köszi !
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:05:12
@Admiral William Adama: amúgy különben pont ez a kérdésem: miért marad ki rendre a fidesz játékból a radikálisok által felvetett baromságok kapcsán?
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.09.07. 16:05:19
@Muad\\\'Dib: Kuba, Irán, Irak, Kína - lehet válogatni. Csak gondolatban játssz el azzal, hogy iraki férfi vagy, és a kamasz lányod arcát meglátta egy férfi. Vagy hogy lefeküdt a fiújával házasság előtt. Tessék, itt a kő, dobjad.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 16:06:26
@Sade Bárki:
Szerintem nem. De a mai meghatározás szerint ez demokrácia. A plebs 4 évente elmegy és a hülyeség hatalmával dönt a vezetőkről, amit lényegében a pénzpiac határoz meg, hiszen az rtlklub, tv2 pároshoz idomul a többség véleménye
Szerintem nem. De a mai meghatározás szerint ez demokrácia. A plebs 4 évente elmegy és a hülyeség hatalmával dönt a vezetőkről, amit lényegében a pénzpiac határoz meg, hiszen az rtlklub, tv2 pároshoz idomul a többség véleménye
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:07:32
@Sade Bárki:
Nehéz egy polgári pártnak odaállni, ahol "Jézusnak is két apja volt " táblát viszenek. Érthető gondolom .
Nehéz egy polgári pártnak odaállni, ahol "Jézusnak is két apja volt " táblát viszenek. Érthető gondolom .
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.09.07. 16:08:01
@énis: Ha úgy tetszik, két lezárás volt: 1) a melegek miatt elzavarták az Andrássy útról a kocsikat; 2) a felvonulás biztosítása miatt meg sorfalat álltak a rendőrök.
Mondjuk, elég szánalmasan nézett ki az egész, de szakmailag indokolt volt.
Mondjuk, elég szánalmasan nézett ki az egész, de szakmailag indokolt volt.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 16:09:38
@ern0:
Hát Irak jó példa, mert ott nagyot dobott az átlagember életén a demokrácia. Szerintem csoda, hogy nem csuklik minden amerikai, annyira köszönik nekik, a szabad választásokat.
Hát Irak jó példa, mert ott nagyot dobott az átlagember életén a demokrácia. Szerintem csoda, hogy nem csuklik minden amerikai, annyira köszönik nekik, a szabad választásokat.
Rá Dios 2009.09.07. 16:10:12
@Admiral William Adama:
...és nehéz egy kormányra készülő - mit készülő, kepeckedő - polgári pártot komolyan venni, amelynek ebben merül ki a polgári mivolta.
...és nehéz egy kormányra készülő - mit készülő, kepeckedő - polgári pártot komolyan venni, amelynek ebben merül ki a polgári mivolta.
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:11:25
@Rá Dios: Akkor ne vedd komolyan. Nem fognak megsértődni, hogy Rá Dios éppen szegfűvel álmodik :)
Rá Dios 2009.09.07. 16:14:27
Nálunk a kisközértben is nagyobb választék van mint a politikai kínálat...
szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.07. 16:17:22
@Admiral William Adama: Gondolod ez az egyetlen akadály? Nem lett volna tábla, melléállt volna? Ehj.
énis 2009.09.07. 16:17:37
@ern0: erről beszélek, ha nem lett volna felvonulás, a város nem törik ketté és nem kellett volna a rendőrsorfal sem, miért nem lehetett valahol városon kívül vagy kevésbé forgalmas helyen tartani??
dozen 2009.09.07. 16:19:14
a focimeccseken úgy tudom, annak kell állnia a rendőri biztosítást, aki a meccset rendezi. egy ilyen felvonuláson miért nincs ez így?
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:19:16
@Admiral William Adama: en nem azt mondom, h alljon ki a jezusos szoveg mellett. megfogalmazhattak volna valami olyasmit, h bar szamos, erkolcstelennek tartott felirat jelent meg, de a demokracia es a szolasszabadsag akkor is egy olyan ertek, ami mellett kiallnak. hiszen orban viktor melyen demokrata szlogenekkel jott husz evig, siman belefert volna. es volt mar ilyenre pelda. pont ezt csinaltak pl schifferek a vedegylettel, amikor a radikalisok mellett kialltak.
a fidesz nyilvan a szavazoi megtartasa miatt nem teszi, de szerintem ha krisztina kicsit osszeszedi magat es vonat nem engedik beszelni, akkor a jobbik akar a fele fidesz tabort is kikanalazhatja maganak a hatralevo idoben.
a fidesz nyilvan a szavazoi megtartasa miatt nem teszi, de szerintem ha krisztina kicsit osszeszedi magat es vonat nem engedik beszelni, akkor a jobbik akar a fele fidesz tabort is kikanalazhatja maganak a hatralevo idoben.
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:24:43
@szomorutojas:
Nem kell kiállnia, hogy látjátok mi szimpatizálunk a melegekkel. Miért is kéne? Elég ha rendet tartanak, hogy békében fel tudjanak vonulni.
Nem kell kiállnia, hogy látjátok mi szimpatizálunk a melegekkel. Miért is kéne? Elég ha rendet tartanak, hogy békében fel tudjanak vonulni.
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:26:29
A Szent Jobb-körmeneten sem várja el senki, hogy az mszp vezérkar a tömeg elején menjen.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:26:51
@Admiral William Adama: pedig ugy tunik, h a polgari part az uveget dobalok fele epiti a hidakat. az mno masrol sem ir mostansag (a kormany balfaszkodasan kivul), mint a ciganybunozesrol, a melegek erkolcstelenkedeseirol es a rendorseg sorozatos - a dobalok ellen elkovetett - szakmai hibairol.
a fidesz hatalmas nagyot veszit majd ezen kesobb, de most nem erdekli oket, annyira meg akarjak verni az mszpt, hogy akar az orszag tonkremenese sem zavarna oket. persze miert is, a polgari oldal prominensei elso osztalyon tavoznanak az orszagbol egy esetleges jobbik hatalomatvetel utan.
a fidesz hatalmas nagyot veszit majd ezen kesobb, de most nem erdekli oket, annyira meg akarjak verni az mszpt, hogy akar az orszag tonkremenese sem zavarna oket. persze miert is, a polgari oldal prominensei elso osztalyon tavoznanak az orszagbol egy esetleges jobbik hatalomatvetel utan.
szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.07. 16:27:44
@Admiral William Adama: Nem kell kiállnia.
Azonban a te állításod az volt, hogy "Nehéz egy polgári pártnak odaállni, ahol "Jézusnak is két apja volt " táblát viszenek."
Ez nem azt jelenti, hogy nem kell kiállnia, hanem azt, hogy odaállnia nehéz, ahol Istent hímnemûnek tartják.
Ha nem vinnének ilyen táblát, akkor más okból nem állna oda.
Azonban a te állításod az volt, hogy "Nehéz egy polgári pártnak odaállni, ahol "Jézusnak is két apja volt " táblát viszenek."
Ez nem azt jelenti, hogy nem kell kiállnia, hanem azt, hogy odaállnia nehéz, ahol Istent hímnemûnek tartják.
Ha nem vinnének ilyen táblát, akkor más okból nem állna oda.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:27:44
@Admiral William Adama: de nem is dobalja-fenyegeti senki a szent jobb kormenetet.
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:28:06
@Sade Bárki:
Ez az ország már tönkrement Köszönd az előző 2 ciklus remek kormányainak.
Ez az ország már tönkrement Köszönd az előző 2 ciklus remek kormányainak.
2009.09.07. 16:29:19
@énis: Tünetéseket mióta szokás Pista bácsi kertjében tartani?
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:30:19
@Admiral William Adama: amugy vicces, mert a polgari part vezetojenel regebben nem volt annyira idegen a vallasgyalazas. terdre csuhasok az igen, a jezusnak is ket apja volt, az nem:)
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:31:37
@Sade Bárki:
Ez egy régi legenda, érdekes hogy erre a parlamenti jegyzőkönyvben nem találsz bejegyzést ;)
Ez egy régi legenda, érdekes hogy erre a parlamenti jegyzőkönyvben nem találsz bejegyzést ;)
énis 2009.09.07. 16:32:19
@Admiral William Adama: :-D
Láttad a tv-ben a Bajnait és a Gyucsányt a Dohány utcai zsinagóga 150-ik évfordulóján milyen szépen pózoltak a kupakkal a fejükön? Oda elvárták őket és szépen el is mentek, biztos utána a King's City beruházásról volt szó.. :-(
Láttad a tv-ben a Bajnait és a Gyucsányt a Dohány utcai zsinagóga 150-ik évfordulóján milyen szépen pózoltak a kupakkal a fejükön? Oda elvárták őket és szépen el is mentek, biztos utána a King's City beruházásról volt szó.. :-(
énis 2009.09.07. 16:33:00
@kisdubos: ha jól tudom ez nem tüntetés volt...
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 16:33:25
@szomorutojas:
"Ha nem vinnének ilyen táblát, akkor más okból nem állna oda."
De visznek ilyen nem kicsit undorító táblát, tehát a mi lenne ha vita elég értelmetlen.
"Ha nem vinnének ilyen táblát, akkor más okból nem állna oda."
De visznek ilyen nem kicsit undorító táblát, tehát a mi lenne ha vita elég értelmetlen.
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:33:55
@szomorutojas:
Egyrészt tudod jól, hogy Istent lazán lemelegezték ezzel .
Másrészt 20 éve kezdünk barátkozni azzal, hogy vannak homoszexuálisok. Egyenlőre legyen elég annyi, hogy rend van, lehet vonulni békében, és egyik párt sem - hallod Fletó !!- akaszkodik rá a melegek mozgalmára.
Egyrészt tudod jól, hogy Istent lazán lemelegezték ezzel .
Másrészt 20 éve kezdünk barátkozni azzal, hogy vannak homoszexuálisok. Egyenlőre legyen elég annyi, hogy rend van, lehet vonulni békében, és egyik párt sem - hallod Fletó !!- akaszkodik rá a melegek mozgalmára.
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:35:28
@Admiral William Adama: egyelőre, meg persze más elütés is :)
Pong 2009.09.07. 16:35:29
Eh bazdmeg mèg mindig ez van, legyen màr vège ennek a kommentszekcio meleghullàmnak, itt a problèma föleg a rendörbàcsi munkaszintjètöl s a tüntetök kedvessègètöl avagy az ellentüntetök reakciojàtol függ.
Magyarul ha nincs buli, akkor kevesebb a rendör.
Na most eljuthatnànk oda, hogy igazàbol rendfenntarto szempontbol minden polarizàlt tèma költsèges lesz, ez most azt jelentenè, hogy igazàbol csak könnyed, senkitnemèrdekel jellegü tèmàkon lehet majd tüntizni?
Egyèbkènt is egy atavisztikus vèlemènnyilvànitàsi forma.
Valaki mondott mèg olyan marhasàgot, hogy a tüntizöknek kellene àlltni a rendörcehhet. Akkor most csak a felsö tizezer tüntetne? Vagy privàttökèt a demonstràciokba is, kitünö ötletek.
Magyarul ha nincs buli, akkor kevesebb a rendör.
Na most eljuthatnànk oda, hogy igazàbol rendfenntarto szempontbol minden polarizàlt tèma költsèges lesz, ez most azt jelentenè, hogy igazàbol csak könnyed, senkitnemèrdekel jellegü tèmàkon lehet majd tüntizni?
Egyèbkènt is egy atavisztikus vèlemènnyilvànitàsi forma.
Valaki mondott mèg olyan marhasàgot, hogy a tüntizöknek kellene àlltni a rendörcehhet. Akkor most csak a felsö tizezer tüntetne? Vagy privàttökèt a demonstràciokba is, kitünö ötletek.
szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.07. 16:35:43
@Muad\\\'Dib: A hírek meg nem szólnak arról, hogy a kordonoktól fordult vissza valamely vallásában megbántott polgári pártember.
Tehát tudták elôre.
Tehát tudták elôre.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:35:46
@Admiral William Adama: igen, tudom, gyurcsany a hibas. a radikaljobb viszont erdekes modon azt mondja, h mind a ketto kurzus nyakig hibas ebben. narancsseggu majmoknak hivnak benneteket, akik kiallnak a "masik" rablobanda mellett. vegul is van benne valami, edes volt, ahogy az mszp, szdsz, fidesz, kdnp, mdf kepviselok evodve alltak sorba a szamla nelkuli koltsegteritesert, amit ejszaka szavaztak meg teljes egyetertesben.
ez itt most nem is arrol szol, hogy ki hogy van a buzikkal. ez arrol szol, hogy ki tokos elegge, hogy kialljon a demokracia mellett. es orban -bar a rendszervaltaskor o volt a legbatrabb - most tenyleg olyan, mint egy kis narancspopsiju selyemmajmocska, aki tegnap meg azt is kijelentette, hogy nem fasisztak, akik habzo szajjal orjongenek, zsidoznak, ciganyoznak, hanem csak elkeseredett, amiert termeszetesen gyurcsany a hibas. ha vitya nem jol veszi be ezt az eles jobbkanyart, pontosan ott fog logni feri meg az szdsz mellett az elso autodafen, amit az elkeseredett emberek rendeznek.
ez itt most nem is arrol szol, hogy ki hogy van a buzikkal. ez arrol szol, hogy ki tokos elegge, hogy kialljon a demokracia mellett. es orban -bar a rendszervaltaskor o volt a legbatrabb - most tenyleg olyan, mint egy kis narancspopsiju selyemmajmocska, aki tegnap meg azt is kijelentette, hogy nem fasisztak, akik habzo szajjal orjongenek, zsidoznak, ciganyoznak, hanem csak elkeseredett, amiert termeszetesen gyurcsany a hibas. ha vitya nem jol veszi be ezt az eles jobbkanyart, pontosan ott fog logni feri meg az szdsz mellett az elso autodafen, amit az elkeseredett emberek rendeznek.
2009.09.07. 16:35:49
@énis: Hanem mi volt?
Erik Bálint 2009.09.07. 16:36:02
miért nem világos egyeseknek, hogy nem a felvonulás miatt, hanem az azt erőszakosan támadók miatt kellett ekkora rendőri jelenlét, 8-10 éve még nem kellett.
Muad\\\'Dib 2009.09.07. 16:37:21
@szomorutojas:
Mivel évek óta téma a hasonló megnyilatkozás, a rózsaszín bibliával együtt, igen azt hiszem sejthették.
Mivel évek óta téma a hasonló megnyilatkozás, a rózsaszín bibliával együtt, igen azt hiszem sejthették.
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:39:32
@Sade Bárki: "kis narancspopsiju selyemmajmocska,"
Mit vársz, hogy valaki meg fog sértődni ? Hidd el, én pl. nem fogok, de válaszolni sem nagyon ;) Mással iszapbírkózz :)
Mit vársz, hogy valaki meg fog sértődni ? Hidd el, én pl. nem fogok, de válaszolni sem nagyon ;) Mással iszapbírkózz :)
2009.09.07. 16:39:34
@Admiral William Adama: Nos, abban egyetértek, hogy Fletó jelenléte... hm... nem tartozik a legkívánatosabb politikai jelenlétek közé. De Fletó "ráakaszkodása" csak azért számít annak, mert nincs olyan széles körben ismert politikus, aki kiment volna a menetre. A vonulók szerintem nagyon is szívesen vennék, ha rájuk akaszkodna még néhány politikus.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:39:38
@Admiral William Adama: viszont soha nem is cáfolta a mestered, pedig ettől volt hangos a sajtó:)
pedig pereltek ők keményen, ha alaptalan rágalmazásról volt szó más esetekben.
pedig pereltek ők keményen, ha alaptalan rágalmazásról volt szó más esetekben.
szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.07. 16:39:53
@Admiral William Adama: Nem. Ugye Mária ott van középen, akivel József és Isten (a Szentlélek útján) osztozik. József Mária férje, és Jézus apjának hiszi magát, Isten meg konkrétan képben van, hogy ô az igazi apa.
Jézusnak valóban két apja van, akik egymással gyenge beszélôviszonyban állnak, és némiképp furcsa is lenne, ha jóban lennének, lévén hogy Máriának Istentôl van gyereke. Ami még akkor is kellemetlen, ha ehhez nem hatolt be az asszonkába.
Jézusnak valóban két apja van, akik egymással gyenge beszélôviszonyban állnak, és némiképp furcsa is lenne, ha jóban lennének, lévén hogy Máriának Istentôl van gyereke. Ami még akkor is kellemetlen, ha ehhez nem hatolt be az asszonkába.
szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.07. 16:41:50
@Muad\\\'Dib: Jogos.
Lett volna némi politikai értéke, ha ezt nem itt kell nektem eszembe juttatnotok, hanem maga a polgári párt lenyilatkozza, node a mohóság is bûn.
Lett volna némi politikai értéke, ha ezt nem itt kell nektem eszembe juttatnotok, hanem maga a polgári párt lenyilatkozza, node a mohóság is bûn.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:42:08
@Admiral William Adama: nyilvan nem fogsz valaszolni. es meg is ertem, hogy miert. nezd, neked is csak azt tudom mondani, gondolkodj el ezeken a dolgokon. amugy nyilvan a fideszre fogok szavazni, mert nincs mas olyan, aki le tudja verni a diktaturara ahitozokat. de akkor sem jo szajizzel.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:44:11
@Sade Bárki: a fidesszel nem az a baj, hogy fasiszta, mert nem azok. a fidesz szimplan jellemtelen, ugyanugy, mint az mszp. csak most nekik jott ki jol a lepes.
szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.07. 16:46:42
@Admiral William Adama: jah, ha tudjuk az más. Mindig megkeveredek ezektôl a fene tudásoktól.
Hát tudhattam én, hogy te csak azért szóltál hozzám nagy kegyességedben, hogy megosszad velem a Tudást?
Hát tudhattam én, hogy te csak azért szóltál hozzám nagy kegyességedben, hogy megosszad velem a Tudást?
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:47:24
@szomorutojas:
Neked mi a bajod múgy?
Neked mi a bajod múgy?
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:48:14
@Admiral William Adama: A múgy :)
ladislaus 2009.09.07. 16:48:56
Most is hideghaboru van, csak gazdasagilag. Ha mar csak erintolegesen is peldaloztal vele :)
Jah es ezt a rohadt nagy rendori biztositast az adofizetok pengetik ki. Errol tótawé sem tesz említést.
Jah es ezt a rohadt nagy rendori biztositast az adofizetok pengetik ki. Errol tótawé sem tesz említést.
szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.07. 16:49:07
@Admiral William Adama: jah, bocs, nem hittem volna.
Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:51:24
@szomorutojas:
Ha nem , hát nem :) Majd megnyugszol.
Ha nem , hát nem :) Majd megnyugszol.
Darvászó Koppány · http://prolikonyha.blog.hu/ 2009.09.07. 16:52:53
A blog szerzője megint kitünően bizonyította teljes fogalmatlanságát, gratulálok!
Erre még bélakirályúti gazdag budai urigyerekként való felövése sem ad mentséget...
Erre még bélakirályúti gazdag budai urigyerekként való felövése sem ad mentséget...
2009.09.07. 16:54:39
@ladislaus: Mit említsen rajta? Nyilvánvaló. És? Mire akarsz kilyukadni, hogy mostantól az erősebb kutya baszik el alapján lehessen tüntetni? Akinek nicns agresszív ellentábora, az tüntethet?
Én egy olyan grafikont szeretnék látni, amin látszódik, hogy mennyibe került a felvonulés biztosítása mondjuk 2001-ben, és mennyibe kerül három éve.
Én egy olyan grafikont szeretnék látni, amin látszódik, hogy mennyibe került a felvonulés biztosítása mondjuk 2001-ben, és mennyibe kerül három éve.
2009.09.07. 16:58:08
@kisdubos: "elv alapján"
énis 2009.09.07. 17:07:15
@kisdubos: parádé, ünnep szerintük...
énis 2009.09.07. 17:10:42
@Sade Bárki: nem ezt mondta, elferdíted, mellébeszélsz...
szürke_tag 2009.09.07. 17:12:46
Nagyon remélem, hogy a leszbikus nő megverői után nyomozó rendőrök egyszer csak azt hallják a fiuktól, vagy lányuktól, hogy apu meleg vagyok. Had kelljen szégyenkezni nekik a kölkeik miatt!
A rendőrségnek minden felvonulást és kisebbséget védeni kell, de a buzikat ne védjék, az nem normális, hogy valaki buzi, leszbikus, sőt hogy erre még büszke is, olyan mint egy rühes kutya, undorító féreg.
A rendőrségnek minden felvonulást és kisebbséget védeni kell, de a buzikat ne védjék, az nem normális, hogy valaki buzi, leszbikus, sőt hogy erre még büszke is, olyan mint egy rühes kutya, undorító féreg.
2009.09.07. 17:16:30
@énis: Ugyan már. A pride-nak minden országban van politikai vetülete. Magyarországon szinte csak az van. Moszkvában sem buliból veretik véresre magukat az emberek.
ladislaus 2009.09.07. 17:18:33
@kisdubos: Nos hanyszor baszták le a fideszt mert a rendezvenyein a rendori biztositas meg az uj vizagyu... elkentek a szart mashova, csak pont nem ezekre a ballib megmozdulasokra. Ja de ugye a kettos mérce...
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:19:50
@énis: akkor mit?
tessék korrigálni.
tessék korrigálni.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:21:17
@szürke_tag: te jó ég, te ennyire haragszol a buzikra? bántottak valaha? vagy a gyereked azzal ment haza, hogy homár? vagy miért gyűlölöd ezeket az embereket ennyire?
2009.09.07. 17:22:19
@ladislaus: Ja, akit meg szemen lőttek, az is szado-mazó, csak heteró, nem? Biztos a szemkilövésre izgult a perverz állatja.
énis 2009.09.07. 17:23:23
akkor ki is a provokátor, melyik oldal? Hogyan fordulhat elő, hogy egy békés ülőtüntetést szétvernek a rendőrök, meg nem engedélyezik, nekik meg nyitva áll a kapu, sőt lezárják az egész várost, hogy végigriszálhassák magukat a többit meg azért utasítják el, mert le kellene zárni a várost? Ez kábé olyan, mint karácsonykor a Nyugati téri óránál felállított kereszt mellé odabasznak egy menórát, mert nehogymá'...
Ha ők tüntethettek a városban, akkor hadd tüntessen a többi is, aki akar ugyanilyen feltételekkel!
Ha ők tüntethettek a városban, akkor hadd tüntessen a többi is, aki akar ugyanilyen feltételekkel!
ladislaus 2009.09.07. 17:23:23
@kisdubos: Te, figyu, érezd a hangsulyt, ironiát az irásomban kérlek! :) No offence!
Roy 2009.09.07. 17:23:56
@szürke_tag: Remélem egyszer te is kapsz valamiért. Nem birod elviselni a másságot, vagy csak ilyen balhés vagy? Mindenki aki roma, zsidó, leszbikus, homoszekszuális azt fel kell kötni? nem értem mit akarszebben a világban.
2009.09.07. 17:24:36
@ladislaus: Érzem én. Ahh, ez az, még még, most jó! (Ugye te is érzed?) :o)
énis 2009.09.07. 17:25:55
@Sade Bárki: azt mondta, hogy (nem idézek, csak nagyjából mondom) az elkeseredett embereket fasisztázzák, akinek kilopják a szemét, nem veszik emberszámba ezért van benne gyűlölet, elkeseredettség...
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:29:50
@énis: na, de nem az elkeseredett embereket fasisztaztak soha, csak azokat, akik buzikat, zsidokat, ciganyokat gyalaznak, nem?
en meg sohasem hallottam, hogy a hatalom lefasisztazta volna a nyugdijasokat vagy az ipari dolgozokat, akiknek alig van mibol megelni.
azokat szimplan csak leszarjak, de ez mar egy masik tortenet. orban viszont ezzel kemenyen relativizal, kinyul jobbra, hogy visszahozza az elszeledt baranyokat. a masodik fordulora jatszik, de nem szamol azzal, h a jobbik rengeteg helyen kepes lesz az elsoben attorni.
en meg sohasem hallottam, hogy a hatalom lefasisztazta volna a nyugdijasokat vagy az ipari dolgozokat, akiknek alig van mibol megelni.
azokat szimplan csak leszarjak, de ez mar egy masik tortenet. orban viszont ezzel kemenyen relativizal, kinyul jobbra, hogy visszahozza az elszeledt baranyokat. a masodik fordulora jatszik, de nem szamol azzal, h a jobbik rengeteg helyen kepes lesz az elsoben attorni.
dukeekud 2009.09.07. 17:34:01
"mert természetellenes a viselkedésük"
Ez marhasag.Mi az hogy termeszet ellenes ?
Az alatvilagban peldaul abszulut hetkoznapinak szamit a homosexualis viselkedes, a rovaroktol a foemlosokig bezarolag.Egyszeruen azert mert hatekony,praktikus,segiti a fajfentartast.Es ha termeszet azt mondja ra,jo akkor azt nem lehet megkerdojelezni.
Ez marhasag.Mi az hogy termeszet ellenes ?
Az alatvilagban peldaul abszulut hetkoznapinak szamit a homosexualis viselkedes, a rovaroktol a foemlosokig bezarolag.Egyszeruen azert mert hatekony,praktikus,segiti a fajfentartast.Es ha termeszet azt mondja ra,jo akkor azt nem lehet megkerdojelezni.
énis 2009.09.07. 17:35:07
@Sade Bárki: nézzél körül, mindenkit lefasisztáznak, aki nem ért egyet, akinek elege van... legyen az bárki nyugdíjas vagy ipari dolgozó!
Ne haragudj, hol élsz te most komolyan!?
Szerinted, ha kimegyek tüntetni (már ha engednék..), hogy elegem van abból, hogy loptok, csaltok, hazudtok és még csak meg sem védtek a bűnözőktől, nem lennék máris rendbontó, csőcselék, náci, rasszista, trappista, akármi???
Ne haragudj, hol élsz te most komolyan!?
Szerinted, ha kimegyek tüntetni (már ha engednék..), hogy elegem van abból, hogy loptok, csaltok, hazudtok és még csak meg sem védtek a bűnözőktől, nem lennék máris rendbontó, csőcselék, náci, rasszista, trappista, akármi???
énis 2009.09.07. 17:36:06
@énis: a fasisztát kihagytam..
2009.09.07. 17:36:38
@Sade Bárki: Az, hogy Magyarországon nincsenek radikális balosok meg agresszív anarchisták, akik felgyújtanak pár száz kocsit, az Magyarország pechje/mázlija - ki-ki döntse el. De nekem egyik sem hiányzik.
Aki két kukaborogatás közt eléget egy izraeli vagy szíváványzászlót (ez utóbbi egyenesen röhej szerintem), arra nagyon könnyű rásütni a fasiszta jelzőt. Azért ezen nem kell csodálkozni. Ettől függetlenül persze ők még lehetnek elkeseredett emberek.
Aki két kukaborogatás közt eléget egy izraeli vagy szíváványzászlót (ez utóbbi egyenesen röhej szerintem), arra nagyon könnyű rásütni a fasiszta jelzőt. Azért ezen nem kell csodálkozni. Ettől függetlenül persze ők még lehetnek elkeseredett emberek.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:39:58
@énis: ne haragudj, de sohasem hallottam, h a szakszervezetis tünetések résztvevőit, vagy mondjuk a fidesz, lmp által szervezett kormányellenes tüntetések résztvevőit bárki lefasisztázta volna. hol láttál te ilyet? mikor történt olyan fasisztázás, ahol nem arra a tömegre mondták, aki a tüntetés végén azt ordította pl, h "mocskos zsidók"?
2009.09.07. 17:41:31
@énis: Na de figyelj, azért az vica-verza működik a komcsizással. Aki nem elég nemzeti, az komcsi meg bérenc. Ezek sem épp bókok. Nehogy már ezen akadjunk fenn, és nehogy már ilyen szinten dőljenek el viták, hogy "te vagy a náci, nem én", "te vagy a hülye, nem én".
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:43:45
@kisdubos: külön érdekes, ha a mocskos zsidózás, cigányozás, és a demokrácia en bloc történő felszámolása mellett tüntetők megsértődnek azon, hogy lefasisztázzák őket. ez olyan, mintha a nők követelnék, hogy soha többé ne hívják őket nőnek vagy - a relevancia miatt - a melegek a méltóságmeneten azt követelnék, hogy ne tartsa őket senki melegnek.
Spermahajder 2009.09.07. 17:51:39
@szürke_tag: Te orvosi eset vagy. Kezeltesd magad. Talán még lehet segíteni rajtad.
énis 2009.09.07. 17:54:38
@Sade Bárki: Nem? Az nem az én problémám, hogy nem jársz nyitott szemmel.. Nem hallottad még sosem, hogy az, aki mondjuk fidesz gyűlére megy az náci szimpatizáns, meg rasszista, akármi? Tele van vele a média.
@kisdubos: bocsásd meg, nekem sértő, hogy lenáciznak olyanok, akiknek egyrészt fogalmuk sincs mi az, másrészt csak azért, mert nem értek egyet a szemléletükkel! Ez olyan, mint amikor egy melegre azt mondod buzi, megsértődik (jogosan), de hát miért ugye, hiszen az, nem?! Akkor igenis adjuk meg a másiknak a tiszteletet azzal, hogy elfogadjuk, hogy más véleményen van és nem támadjuk ezért!
@kisdubos: bocsásd meg, nekem sértő, hogy lenáciznak olyanok, akiknek egyrészt fogalmuk sincs mi az, másrészt csak azért, mert nem értek egyet a szemléletükkel! Ez olyan, mint amikor egy melegre azt mondod buzi, megsértődik (jogosan), de hát miért ugye, hiszen az, nem?! Akkor igenis adjuk meg a másiknak a tiszteletet azzal, hogy elfogadjuk, hogy más véleményen van és nem támadjuk ezért!
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:57:00
@énis: ne haragudj, de ez szimplán hazugság. soha nem mondott ilyet egyetlen médium sem, hogy aki fidesz gyűlésre megy, az náci szimpatizáns. ha igen, mutasd meg, hogy hol, egyébként csak egy újabb fidesz hazugság, amikből tele a padlás.
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:59:04
@énis: "Ez olyan, mint amikor egy melegre azt mondod buzi, megsértődik (jogosan)" - áhá, értem, akkor ezek szerint csupán valami kis empatikus eufemizmusra van. legyen mondjuk akkor a széljobbos "nemzeti radikális". nomármost, a meleg és a buzi nem ugyanazt jelenti?
Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 18:04:28
@Sade Bárki: "szükség"
szürke_tag 2009.09.07. 18:23:31
@Sade Bárki: Mert nem normális, hogy valaki buzi és még büszke is rá. Hogy miért útálom őket, mert gyerekkoromba többször is kerültem olyan helyzetbe, hogy büdös buzi azt akarta, hogy könnyítsek rajta. Az egyiknek akkorát vágtam a farkára, hogy egyből begörnyedt és én elfutottam, ő letolt gatyával nem tudott futni. A másiknál elkezdtem üvölteni erre berezelt és ő futott. Hát ezeken a természetellenes rohadékokon nincs mit tolerálni. Barbár állatok akik ártatlan gyerekeket akarnak belevinni a mocskaikba. Én nem tolerálom a mocskaikat. Jobb ha nem reklámozza, hogy buzi, mert felkoncolom. Levágom a farkát és a szájába adom.
szürke_tag 2009.09.07. 18:24:31
@Fülig Jimmy: Szerintem nem velem van a baj, hanem a rohadt, buzikkal és leszbikusokkal
2009.09.07. 18:29:27
@énis: Hát a "buzi" szó sértő mivoltán lehet vitatkozni, ahogy az "anyád" szó jelentése is attól függ, hogy ki az, aki mondja, és hogyan mondja. És az hogy "náci" a te szótáradban valami nagyon konkrét dolgot jelent, de a náci szó manapság a történelem könyveken túl nem német nemzetszocialistát jelent.
De mint mondtam, rettenetsen unom, amikor minden vita oda terelődik, hogy mit jelent a kocsmi, a buzi, a náci meg a várható éves kvótahiány. Nem ezért áll a báll.
De mint mondtam, rettenetsen unom, amikor minden vita oda terelődik, hogy mit jelent a kocsmi, a buzi, a náci meg a várható éves kvótahiány. Nem ezért áll a báll.
2009.09.07. 18:30:50
@szürke_tag: És most ki kérjen elnézést, amiért nem tudsz különbséget tenni pedofília és homoszexualitás közt?
szürke_tag 2009.09.07. 18:35:05
@Roy: Nem senkit nem kell felkötni, senkivel nincs bajom és senkit nem útálok csak a buzi, leszbikus csapattal, akik büszkék arra, hogy állatok és nem emberek.
szürke_tag 2009.09.07. 18:36:58
@kisdubos: Először is a pedofil pap is buzi. Másodszor, akkor azért már 16 éves voltam az elsőnél akkor meg már nem pedofilia.
Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 18:37:54
@szürke_tag: Ezt értjük.
DE MIÉRT UTÁLOD ENNYIRE MAGAD?
DE MIÉRT UTÁLOD ENNYIRE MAGAD?
szürke_tag 2009.09.07. 18:40:00
@Cipődoktor: Miről beszélsz elmebaj. Én magyar vagyok és semmi bajom magammal. Soha nem buzultam, tehát tükörbe tudok nézni.
2009.09.07. 18:41:23
@szürke_tag: Te figyelj, sajnálom, hogy ilyen élményekkel lettél gazdagabb, de ha nekem van annyi eszem, hogy ne legyek mellkasdöngető nacionalista, amiért gyerekkoromban fényes nappal nekem estek X nemzetiségű emberek, mert magyar vagyok, talán te is erőt vehetnél magadon, és elgondolkodhatnál azon, hogy kiket is gyűlölsz és miért.
Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 18:46:56
@szürke_tag:
Te egy látens buzeráns vagy.Orvosi eset.
Ja,és zsidó is vagy.Meg cigány.És még komcsi is.
Te egy látens buzeráns vagy.Orvosi eset.
Ja,és zsidó is vagy.Meg cigány.És még komcsi is.
2009.09.07. 18:47:24
@szürke_tag: De ha a pap magyar volt, akkor gyűlölnöd kéne a magyarokat. Sőt, a keresztényeket. Római katolikus vagy református volt? Csak azért kérdem, hogy kik érdemelnek egy jó alapos verést.
szürke_tag 2009.09.07. 18:49:52
Tévedsz ha azthiszed, hogy az embereket gyűlölöm, nem hanem azt a mocskot amit képviselnek. Én senkit nem gyűlölök, mert más, csakhogy a buzi, leszbikus nem is érdekelne, ha nem fertőzne másokat a sötét gyakorlatával. Ráadásul még büszke is arra a mocsokra amit csinál. Ha nem vonulgatna senkit nem érdekelne, de így haragot arat.
szürke_tag 2009.09.07. 18:50:58
@Cipődoktor: Tükörbe néztél?
Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 18:53:18
@szürke_tag: Én beletudok nézni.
És te zsidó buzi beletudsz?
És te zsidó buzi beletudsz?
2009.09.07. 18:54:28
@szürke_tag: Szokj hozzá, hogy a pedofilok vonulgatnak. A Szent Jobb körmenetben, a kórház- és iskolabezárások ellen, a terézvárosi csendrendelet ellen és a nyugdíjemelésért. Mégsem a nyugdíjasokat meg az orovoskat basztatod a fel nem dolgozott traumáid miatt, hanem a buzikat pécézted ki magadnak.
szürke_tag 2009.09.07. 19:00:19
@Cipődoktor: Figyelj elmezavaros az előbb te voltál a buzi. Már feledékeny is vagy? Inkább orvosold a cipőket, te szerencsétlen eszement. A tükörbe azt az üvöltő barmot láttad ami az avatarod? Zsidó se vagyok bánatodra, de nem érdekel a véleményed. Ja 7 óra be kellene szedni a gyógyszeredet, hátha segít. Ja kiszálltam.
Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 19:02:39
@szürke_tag: Te egy kis buzi vagy,aki vasárnap a seggét rázta a zsinagógánál.
Menj cumizz le pár bibsit egy ki pászkáért.
Menj cumizz le pár bibsit egy ki pászkáért.
2009.09.07. 19:03:56
@szürke_tag: Ó de kár. Pedig még meg akartam kérdezni, hogy ha volt dolgod pedofillal meg buzival, és mindkettő fertőző, akkor te hogy nem vagy buzi és pedofil egyben? Miután rájuk néztél, kimostad a szemed? Bakker, áruld már el, a kezedben van a csodagyógyszer.
Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 19:11:04
@kisdubos: Mondom hogy egy látens köcsög a tag.
Azért fröcsög hogy elterlje a hajlamairól a figyelmet.
Azért fröcsög hogy elterlje a hajlamairól a figyelmet.
Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 19:12:34
@szürke_tag: Anyád inkább lenyelt Vona.
Már ha érted a célzást a köcsögtársadra.
Már ha érted a célzást a köcsögtársadra.
sakha 2009.09.07. 19:13:39
Hihetelen, hogy az ilyen szürke_tag tipusú buziknak van képük itt mocskolódni.
Shopping 2009.09.07. 19:14:18
Na!!
Akkor SENKI ne vonuljon, az utca nem arra való, hanem közlekedésre!!!!
A rendőri biztosításra, + a barikád építésére költött pénzt, pedig adják oda a szegényeknek.
Így jó lesz?
A buzikat sem éri atrocitás,
a dobálók is megnyugszanak,
és még egy kis pénz is jut a rászorulóknak!!
Akkor SENKI ne vonuljon, az utca nem arra való, hanem közlekedésre!!!!
A rendőri biztosításra, + a barikád építésére költött pénzt, pedig adják oda a szegényeknek.
Így jó lesz?
A buzikat sem éri atrocitás,
a dobálók is megnyugszanak,
és még egy kis pénz is jut a rászorulóknak!!
sakha 2009.09.07. 19:14:26
Provokáció
2009.09.07. 19:18:28
@Shopping : Ez az, bringautat a körútra! :oD
sakha 2009.09.07. 19:19:59
@Shopping : Egyetértek. Mindennek van ára. Ennek is.
Én drágállom a Parlament épületét is, miért nem egy nagy belvárosi bérház pincéjében üléseznek. Túlzónak tartom, hogy aranyozva van a kehely a templomban. Lehetne áldozni műanyagpohárból is. Stb. stb.
Vannak közös értékeink, és ezek képviselete igenis pénzt kíván. Ennyi!
Én drágállom a Parlament épületét is, miért nem egy nagy belvárosi bérház pincéjében üléseznek. Túlzónak tartom, hogy aranyozva van a kehely a templomban. Lehetne áldozni műanyagpohárból is. Stb. stb.
Vannak közös értékeink, és ezek képviselete igenis pénzt kíván. Ennyi!
Shopping 2009.09.07. 19:26:56
@sakha:
Erre, majd áldozunk, ha a nyugati demokráciákkal, anyagilag is egy szinten leszünk.
Amíg viszont vannak emberek, ( nyugdíjasok, 50-es munkanélküliek) akiknek a számlák kifizetése is gondot okoz, addig erre költeni több mint luxus.
Szerinted mi a fontosabb:
- hogy a melegek kézen fogva járhassanak az utcán?
vagy az, hogy egy ember aki életét átdolgozta, párizsit tudjon venni magának?
Ugye nem válaszolsz.
Erre, majd áldozunk, ha a nyugati demokráciákkal, anyagilag is egy szinten leszünk.
Amíg viszont vannak emberek, ( nyugdíjasok, 50-es munkanélküliek) akiknek a számlák kifizetése is gondot okoz, addig erre költeni több mint luxus.
Szerinted mi a fontosabb:
- hogy a melegek kézen fogva járhassanak az utcán?
vagy az, hogy egy ember aki életét átdolgozta, párizsit tudjon venni magának?
Ugye nem válaszolsz.
Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.09.07. 19:31:21
AZOK a hülye buzik,
AZOK az aranyos melegek,
AZOKAT én utálom,
AZOKAT én megértem és milyen rendesek...
akiket láttunk a túloldalról...:)))
MINDENKI a túloldalról látta, amint ŐK vonulnak...
Mi ez a képmutatás minden oldalról?
Vannak egyáltalán melegek?
Mint az igazi Belgák?
Kérem, szólaljon meg. Én leszek aki tűzön-vízen kiáll mellette, ha megszólal, mert már annyi embert hallottam aki ismer egyet, de hol van(nak) Ő(K)?
AZOK az aranyos melegek,
AZOKAT én utálom,
AZOKAT én megértem és milyen rendesek...
akiket láttunk a túloldalról...:)))
MINDENKI a túloldalról látta, amint ŐK vonulnak...
Mi ez a képmutatás minden oldalról?
Vannak egyáltalán melegek?
Mint az igazi Belgák?
Kérem, szólaljon meg. Én leszek aki tűzön-vízen kiáll mellette, ha megszólal, mert már annyi embert hallottam aki ismer egyet, de hol van(nak) Ő(K)?
Shopping 2009.09.07. 19:35:05
@marxcie:
A " mi a fontosabb" egy eldöntendő kérdés.
A válasz "A" vagy"B" lehet.
Hogy melyik, az ugye nem kérdés. (sajnos)
Egyébként örülök, hogy egyikőtök sincs olyan rossz anyagi helyzetben, hogy egyetértene velem.
De mások sajnos vannak.
A prioritás szó ugye ismerős.
A " mi a fontosabb" egy eldöntendő kérdés.
A válasz "A" vagy"B" lehet.
Hogy melyik, az ugye nem kérdés. (sajnos)
Egyébként örülök, hogy egyikőtök sincs olyan rossz anyagi helyzetben, hogy egyetértene velem.
De mások sajnos vannak.
A prioritás szó ugye ismerős.
leindlar 2009.09.07. 19:36:35
Hajráhajrá! Dübörögjünk tovább Európába! Így tovább! De remélem ez lesz az utolsó jelentősebb esemény amiről erre a szocidemokrata hazugtolvajkormány ciklusára lehet majd emlékezni! Remélem ezzel is fognak majd kampányolni: "MI VOLTUNK A KORMÁNY AKIK HAZUDTAK, TÖNKRETETTÉK AZ ORSZÁGOT, DE - HA FENE FENÉT ESZIK IS - 3000 RENDŐRREL MEGVÉDTÜK A MELEGEKET!"Í
Más: Kedves Index! Meleg NEM EGYENLŐ menő! Miért próbálnak ilyen képzettársításokat elültetni a köztudatba? Mi hasznuk belőle? Azt akarják, hogy ha Pistike felnő (az SZDSZ szórólapról ...) akkor a fiúkat szeresse? (persze félreértés ne essék, ha őket akarja szeretni akkor tegye) Ezt kellene megtanulniuk a kedves olvasóiknak? Ez a cél? Miről cikkeztek legközelebb? P*FILIA = MENŐ? KÁBSZER = MENŐ?
Kinek jó ez? A magyar társadalom hány százalékát botránkoztatja ez meg? Hány százaléla ért azzal egyet, hogy "igen, legyen melegfelvonulás, zárják le Pestet, legyen erről híres a magyar nemzet!". Ne olyan felmérést mutogassanak, hogy hányan ítélik el a melegeket, meg hányan szimpatizálnak! Egy az, hogy azt mondom, hogy "ok, csinálja, az ő dolga" meg egész más az, hogy mindenki hozzájuk alkalmazkodik, mert vonulgatni támadt kedvük. Engem megbotránkoztat a "Jézusnak is két apja volt..." meg hasonló felirat - ez nem jutott eszébe a rendőrnek, hogy ez hány keresztény ember érzéseit sérti???? Miért kell vonulgatni egyáltalán? Csinálja otthon! De miért megy ki direkt heccelni és sokkolni a "többséget"?
Kinek áll érdekében "ezt" engedélyezni és megvédeni 3000+ emberrel? Csak annak aki bármit elkövet, csak ne a korrupciós ügyek és az évek óta tartó regnálása legyen a téma...
Más: Kedves Index! Meleg NEM EGYENLŐ menő! Miért próbálnak ilyen képzettársításokat elültetni a köztudatba? Mi hasznuk belőle? Azt akarják, hogy ha Pistike felnő (az SZDSZ szórólapról ...) akkor a fiúkat szeresse? (persze félreértés ne essék, ha őket akarja szeretni akkor tegye) Ezt kellene megtanulniuk a kedves olvasóiknak? Ez a cél? Miről cikkeztek legközelebb? P*FILIA = MENŐ? KÁBSZER = MENŐ?
Kinek jó ez? A magyar társadalom hány százalékát botránkoztatja ez meg? Hány százaléla ért azzal egyet, hogy "igen, legyen melegfelvonulás, zárják le Pestet, legyen erről híres a magyar nemzet!". Ne olyan felmérést mutogassanak, hogy hányan ítélik el a melegeket, meg hányan szimpatizálnak! Egy az, hogy azt mondom, hogy "ok, csinálja, az ő dolga" meg egész más az, hogy mindenki hozzájuk alkalmazkodik, mert vonulgatni támadt kedvük. Engem megbotránkoztat a "Jézusnak is két apja volt..." meg hasonló felirat - ez nem jutott eszébe a rendőrnek, hogy ez hány keresztény ember érzéseit sérti???? Miért kell vonulgatni egyáltalán? Csinálja otthon! De miért megy ki direkt heccelni és sokkolni a "többséget"?
Kinek áll érdekében "ezt" engedélyezni és megvédeni 3000+ emberrel? Csak annak aki bármit elkövet, csak ne a korrupciós ügyek és az évek óta tartó regnálása legyen a téma...
leindlar 2009.09.07. 19:37:48
Ja igen: hajrá Feri! Végre a hozzádillő társaságba kerültél! Most elképzelem a videó-t amit anno láttunk Rólad (amikor elmebeteg módon kerengsz...) -
KÉNE EGY MÁSODIK RÉSZ RÓZSASZÍN TÜTÜKÉBEN!!!!!!
KÉNE EGY MÁSODIK RÉSZ RÓZSASZÍN TÜTÜKÉBEN!!!!!!
marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.07. 19:42:33
@Shopping : nem értem, ha a melegek felvonulnak akkor nem lesz pénz párizsire? szerinted ennek az évi egy rendezvénynek a biztosításától dől meg az államkincstár vagy mi? szerintem egyegy focimeccs, politikai demonstráció vagy igazából bármi többe kerül. egyébként épp ma jött levelem az apehtől, hmm hát lesz mit befizetni, de ha ez nem újpestfradira megy el hanem melegdemonstráció szervezésre akkor máris szivesebben fizetem be. bár úgy sejtem nem arra fog, leginkább...
marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.07. 19:44:36
@leindlar: BOMBER + BAKANCS = MENŐ? NŐT ÜTNI = MENŐ? GYEREKET PUSKÁVAL LELŐNI = MENŐ? AUTÓKAT FELGYÚJTANI = MENŐ?
leindlar 2009.09.07. 20:02:31
@marxcie: valóban - nőt ütni (hátmég csoportosan), gyereket lelőni NAGYON NEM menő - hanem BÜNTETENDŐ. Itt viszont arról van szó, hogy mi is az amit még engednünk kellene a mi kis szép országunkban és mi az amire meg azt kellene mondani, hogy "hoppá ezt már nem kellene azért, csináld Párizsban, ha ott engedik".
Remélem te nem azt akarod sugallni, hogy azok akik szerint "meleg NEM menő" azok szerint (mind) "NŐT ÜTNI = MENŐ? GYEREKET PUSKÁVAL LELŐNI = MENŐ". Ugye nem?
Remélem te nem azt akarod sugallni, hogy azok akik szerint "meleg NEM menő" azok szerint (mind) "NŐT ÜTNI = MENŐ? GYEREKET PUSKÁVAL LELŐNI = MENŐ". Ugye nem?
marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.07. 20:26:38
@leindlar: Nem, de van átfedés. És, igen, nem értem mi a baj a melegek felvonulásával, az érveket végig lehet venni de szerintem mind baromság a rossz példától addig hogy bűn az Úr szemében meg nem családteremtő. Konkrétan olyan mintha az emberek itt valami diktatúrát akarnának megint, mert nem tudnak megállni a saját lábukon, és kellene valami erkőlcsi irányadó politika mit szabad és mit nem. Kezdjük a melegekkel, aztán jöhetne mondjuk a deviáns szubkultúrák (tücctücc zene? az nem is zene, ki vele! punk, rock? francokat!), lehetne Kultúrális Bizottság mit szabad mutatni a tvben és mit nem, esetleg hogy a nők lábát maximum a vádli közepéig, esetleg bokáig le kellene takarni és persze mély dekoltázs tiltott, visszajöhetne az iskolai egyenruha, kötelező párttagság...
Követ tessék, olcsón a követ. Nincs is jobb mint egy kis ebéd utáni kövezésnél, nemde?
Követ tessék, olcsón a követ. Nincs is jobb mint egy kis ebéd utáni kövezésnél, nemde?
leindlar 2009.09.07. 21:09:58
@marxcie: a normáink/erkölcsünk olyanok amilyeneket mi - a "társadalmunk" elfogad. 2000 éve olyan dolgokat is elfogadtak amit ma büntetnek, ma viszont elfogadunk olyat amit még 50 éve is büntettek. Nem diktatúra kell, hanem el kell dönteni hol a határ - nekem itt a határ: csinálja amit akar, de ne bele pofámba nagytotál. Miért nem lehet análsz*xelni a Kossuth téren??? Tényleg miért nem? Lehet az is csak egy elnyomott deviáns szubkultúra ...
Jah: diktatúra egyébként már van - vagy te nem láttad a lovasrohamról a híradókat? Vagy nem hallottad, hogy vannak emberek akiket kipécéznek egyes miniszterek, hogy "na azt kell elítélni"? Nem az a "szabadság", ha engedjük a melegeket vonulni, hanem az, ha van lakás ahol lakhatsz, ha van fizetésed amiből megélhetsz. Ma vonulhatnak a melegek, de nincs aki azért vonulna (vagy vonulhatna), hogy ne lakoltassák ki a bankok az embereket, vagy nehogymár a fizetés 80%a legyen a rezsi. Ha majd ezek a problémák megoldódtak - mit megoldódtak, ha már csak lehet ezekkel kapcsolatban is tüntetni és lezárni pestet - na akkor vonuljanak a melegek is hajrá. De amíg a sokkal égetőbb problémákat diktatórikusan kezelik akkor ne a melegekért kellejen aggódnia az országnak, meg ne azon kezdjünk pörögni, hogy MENŐ-e?
Mellesleg igenis vannak "erkölcsi bizottságok" és a "nagy testvér" igenis eldönti, hogy mit szabad és mit nem. Csak most épp olyan bizottságok vannak ahol a melegfelvonulást támogatják, viszont a fent felsorolt problémákról való nyilvános megnyilvánulásokat nem.
Részemről, én sem kocsit nem borogatok, sem nőket nem verek (nem is tervezem) - amit csinálok az annyi lesz, hogy elmegyek szavazni - de azt már nagyon várom ... na azon a szavazáson fog eldőlni, hogy milyen erkölcsöket is akarunk támogatni a következő 4 évben - én pl. nem ilyeneket.
Jah: diktatúra egyébként már van - vagy te nem láttad a lovasrohamról a híradókat? Vagy nem hallottad, hogy vannak emberek akiket kipécéznek egyes miniszterek, hogy "na azt kell elítélni"? Nem az a "szabadság", ha engedjük a melegeket vonulni, hanem az, ha van lakás ahol lakhatsz, ha van fizetésed amiből megélhetsz. Ma vonulhatnak a melegek, de nincs aki azért vonulna (vagy vonulhatna), hogy ne lakoltassák ki a bankok az embereket, vagy nehogymár a fizetés 80%a legyen a rezsi. Ha majd ezek a problémák megoldódtak - mit megoldódtak, ha már csak lehet ezekkel kapcsolatban is tüntetni és lezárni pestet - na akkor vonuljanak a melegek is hajrá. De amíg a sokkal égetőbb problémákat diktatórikusan kezelik akkor ne a melegekért kellejen aggódnia az országnak, meg ne azon kezdjünk pörögni, hogy MENŐ-e?
Mellesleg igenis vannak "erkölcsi bizottságok" és a "nagy testvér" igenis eldönti, hogy mit szabad és mit nem. Csak most épp olyan bizottságok vannak ahol a melegfelvonulást támogatják, viszont a fent felsorolt problémákról való nyilvános megnyilvánulásokat nem.
Részemről, én sem kocsit nem borogatok, sem nőket nem verek (nem is tervezem) - amit csinálok az annyi lesz, hogy elmegyek szavazni - de azt már nagyon várom ... na azon a szavazáson fog eldőlni, hogy milyen erkölcsöket is akarunk támogatni a következő 4 évben - én pl. nem ilyeneket.
marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.07. 21:43:47
@leindlar: Hát, sajnos elég sokan vonultak amiatt amit mondasz, ill ők nem csak vonultak, ez a baj. Szóval isten látja lelkem, aki kövel dobál ne csodálkozzon ha levízágyúzzák. És mi az hogy ha ezek megoldódtak akkor vonulhatnak? Akkor lenne más, amíg nem lesz ingyenes a kenyér addig nem vonulhatnak? Amíg nem jár alanyi jogon Audi A8 addig nem vonulhatnak? A kettőnek köze nincs egymáshoz, és nem értem mért mosod össze.
Én eddig úgy láttam a békés tüntetésekkel semmi gond, de békés tüntetést nem is láttam sokat.
Nem hiszem hogy a melegek azért vonultak fel hogy szabad szexuális életet élhessenek nyilvános köztereken, inkább valami hülye idejétmúlt jelszó nevében, tudod szabadság, egyenlőség, testvériség meg ilyenek. Tudom, ez deviáns magatartás.
Most már én is elmegyek szavazni, utolsó párat kihagytam, és remélem minnél többen, akik úgy gondolkodnak mint én. Mert a hangos többség az kissebbség, szerintem sokkal több józanul, européer módon gondolkozó ember van ebben az országban mint azt legtöbben hinni szeretnék, épp csak őket nem érdekelte ez az egész, de azért vannak határok. Na jó, ez attól is függ mondjuk ki jut fel a listára, mert eddig a rossz és rossz közül lehetett csak választani.
Másként gondolkozunk, és ez nem is fog megváltozni, felőlem tüntessetek Fleto vagy a Világbank vagy Amerika vagy bármi ellen, nem érdekel. De pont szerencsétlen melegek ám tényleg nem tehetnek semmiről, békésen elvannak éppen csak attól kell félniük hogy ha kéz a kézben sétálnak az utcán akkor mondjuk megverik őket, és ez egyáltalán nem normális. Ez ellen jó érzésű ember kiáll akkor is, ha konkrétan ő nem szereti a melegeket. Nem szeretni kell, hanem elfogadni.
Én eddig úgy láttam a békés tüntetésekkel semmi gond, de békés tüntetést nem is láttam sokat.
Nem hiszem hogy a melegek azért vonultak fel hogy szabad szexuális életet élhessenek nyilvános köztereken, inkább valami hülye idejétmúlt jelszó nevében, tudod szabadság, egyenlőség, testvériség meg ilyenek. Tudom, ez deviáns magatartás.
Most már én is elmegyek szavazni, utolsó párat kihagytam, és remélem minnél többen, akik úgy gondolkodnak mint én. Mert a hangos többség az kissebbség, szerintem sokkal több józanul, européer módon gondolkozó ember van ebben az országban mint azt legtöbben hinni szeretnék, épp csak őket nem érdekelte ez az egész, de azért vannak határok. Na jó, ez attól is függ mondjuk ki jut fel a listára, mert eddig a rossz és rossz közül lehetett csak választani.
Másként gondolkozunk, és ez nem is fog megváltozni, felőlem tüntessetek Fleto vagy a Világbank vagy Amerika vagy bármi ellen, nem érdekel. De pont szerencsétlen melegek ám tényleg nem tehetnek semmiről, békésen elvannak éppen csak attól kell félniük hogy ha kéz a kézben sétálnak az utcán akkor mondjuk megverik őket, és ez egyáltalán nem normális. Ez ellen jó érzésű ember kiáll akkor is, ha konkrétan ő nem szereti a melegeket. Nem szeretni kell, hanem elfogadni.
marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.07. 21:45:38
Hoppá ebben volt jópár fogalmazási és nyelvtani hiba így visszaolvasva, bocs. Sok munka, kevés alvás.
leindlar 2009.09.09. 08:22:57
@marxcie: valóban más a véleményünk, de ettől még nem érzem, hogy nem lennék "jó érzésű ember" még akkor sem ha nem állok ki úton útfélen a melegekkel és egyéb "deviáns szubkultúrákkal" szimpátiatüntetni ...
Ill. nesze nekünk anális sz*x a Kossuth téren - vagy majdnem:
magyarinfo.blog.hu/2009/09/08/radikalis_buzulas
"... A szervezet vezetői a demonstrációra külön rózsaszín bibliát hoztak, mellyel hosszasan közösültek."
Ill. nesze nekünk anális sz*x a Kossuth téren - vagy majdnem:
magyarinfo.blog.hu/2009/09/08/radikalis_buzulas
"... A szervezet vezetői a demonstrációra külön rózsaszín bibliát hoztak, mellyel hosszasan közösültek."
Utolsó kommentek