Bp. légszennyezettsége

Budapest légszennyezettsége

Ennyien néznek

who's online

Utolsó kommentek

Címkék

1 (2) 1fél (1) 2 (2) 2006 (1) 2007jazz (5) 2008jazz (1) 2009 (1) 2fél (1) 3 (5) 3fél (1) 4 (2) 4fél (3) 5 (4) a38 (3) adatvédelem (1) agyhalál (4) airrace (1) Alaptörvény (1) albert lászló (1) aldi (1) alexander waugh (1) alkohol (1) altemusik (1) amatőrszex (2) andrew hill (1) animáció (1) apeh (1) araki (3) arcalakítás (1) arcustemporum (1) Aronson (1) arthur fleiscmann (1) arthur koestler (1) ásványvíz (1) autó (2) Azerbajdzsán (1) bakancslista (1) bali (3) bálint istván (1) bank (1) barabási (1) bartók (1) battle royale (1) beethoven (1) benzin (1) berlin (4) bestof (12) bíró (1) biznisz (1) biztosítás (1) bkv (3) blog (1) blog.hu (1) blues (1) bojkott (2) bojtár b endre (2) bolívia (1) borges (1) borravaló (1) botrány (1) braggtown (1) branford marsalis (1) bregovic (1) bret easton ellis (1) brötzmann (2) Budapest (1) budapest (3) buddhizmus (2) bukowski (3) caine (1) catherine millet (1) cd (2) chadbourne (1) Charlie Parker (1) checkpoint charlie (2) cherry (1) cinizmus (1) civil (14) clavinet (1) concertoköln (1) courtney pine (1) csalás (1) cselló (1) csontos (2) czabán (1) D. L. Harding (1) dan ariely (1) debrecen (1) deep throat (1) demján (2) demjén ferenc (1) dhal (1) digitális nyomda (1) díj (1) diplomácia (2) dj kolbasz (1) dkv (1) dobos c. józsef (1) dominique aury (1) dylan (1) dzsessz (1) egészségügy (1) emlékezés (1) emo (1) endresen (1) energia (1) enquist (1) erotika (1) esbjörn svensson (2) ethan coen (1) exotica (1) extra (1) fal (1) felhő (1) fenék (1) ferber katalin (6) festészet (1) fesztivál (1) feta (1) film (20) filmklub (1) filmszemle (4) fitness (1) foci (1) fonogram2007 (1) foto (3) fotó (15) fotóalbum (10) fotókiállítás (1) free (5) fukasaku (1) fűszer (1) fűszeres paradicsomleves (1) galéria (1) gallasz józsef (1) gasztro (8) gazdaság (1) genyó (1) gmail (1) godard (1) grammy (1) greg osby (1) grencsó (1) gustafsson (3) gutiérrez (1) gyakorlás (1) gyerek (2) gyerekfilm (1) gyerekgyűlölő (1) gyömbér (1) gyorshajtás (1) hammond (1) haneke (1) hanglemezipar (1) hangszer (1) harangjáték (1) haza és haladás (1) hellókarácsony (1) helmut newton (1) hemophiliac (1) highend (1) high society (1) himnusz (1) hollywood (1) hortobágyi (2) houellebecq (2) houllebecq (1) hülyeség (2) húsleves (1) időgép (1) ikea (1) ikue mori (1) india (3) indonézia (2) ingatlan (2) interjú (1) internet (1) irodalom (9) iskolatáska (1) iskola a határon (1) ivy lee (1) japan (5) japán (7) játék (1) jáva (2) jazz (27) jazzklub (1) jobbik (1) joel coen (1) john zorn (5) Jonathan Franzen (1) kaméleon (1) karlheinz stockhausen (1) katasztrófa (1) keepnews (1) kelet (1) kép (1) képzeltriport (2) kezezés (1) khalil (1) kiállítás (2) kill radio (1) kintorna (1) kiscsillag (1) kispál és a borz (1) kistehén (1) kitano (2) klasszikus (1) koestler (1) koncert (2) koncertfelvétel (2) könyv (9) konyv (1) könyvtár (2) koppintás (1) környezetvédelem (1) korrupció (3) kossuthdíj (3) közélet (1) közgáz jazz klub (1) közlekedés (1) közmunka (1) kraus (1) kritika (1) kultúra (8) kusturica (1) kvb (2) lángos (1) laurie anderson (1) lemez (1) leonardo (1) Lester Young (1) leszták tibi (1) linda lovelace (1) lista (1) loopdoctors (1) lovano (1) lovasi (2) mafsz (2) maghreb (1) magyarország (22) magyar jazz (1) magyar narancs (1) magyar vs. külföldi (1) mango gadzi (1) marianne faithfull (1) marosvásárhely (1) mats (1) McInerney (1) medeski (3) medeski martin & wood (1) média (6) médiatörvény (1) mediawave (1) megasztár (1) mély torok (1) mérő lászló (1) mezzotv (1) mi (1) mike patton (1) mikrofon (1) miles davis (1) minimál (2) mixmag (1) mi vagyunk (15) mmi (1) mmk (2) mmw (3) mnfa (1) mokép (1) mol (2) monk (4) mono (1) mori (1) mozart (2) mozi (1) mozinet (1) mta (1) Murakami (1) művészetek palotája (3) nato (1) nava (1) nekrológ (3) nem véneknek való vidék (1) news (21) new york (5) nfz (1) nők lapja (1) nujazz (2) nyelv (6) oldalas (1) olimpia (1) olíva (1) oltás (1) olvasás (1) omv (1) önéletrajz (1) on the corner (1) opera (1) operabál (1) orbán viktor (2) orban viktor (1) orgona (2) orszáczky (2) ortt (1) otomo (1) otthonszülés (1) ottlik géza (1) ötvenhat (1) oud (1) overdose (1) o története (1) palya bea (1) pannonhalma (1) paprika (1) parkolás (5) patton (1) pécs (2) pénisz (2) pergőképek (1) pergokepek (1) pergő képek (1) petőfi mozi music pub (1) pine (1) pista bácsi (1) polanski (1) politika (5) politikus (2) ponton (1) ponyvaregény (1) pop (1) porno (1) pornó (2) pornográfia (2) prix europa (1) programajánló (1) pulitzer (1) rádió (3) radioq (1) rai (1) rajzfilm (1) rebel (1) recept (4) reich (2) rembetika (1) repin (1) repülés (1) részeg (1) rév lívia (1) romberg zsigmond (2) romhányi (1) saft (2) sajtó (1) sam hammer (1) sári lászló (1) schiff (1) schlippenbach (1) schönburg (1) scofield (1) Sebastian Haffner (1) serge gainsbourg (1) sex (1) sexmob (1) sieff (1) sigmund romberg (1) silvestrov (1) ska (1) skatalites (1) sólyom (1) sport (1) st.louis (1) stivin (1) szar (1) szexista (1) szexizmus (1) sziget (1) szinkron (1) szirmai márton (1) szmog (2) szociális konzultáció (1) szomorú (1) szorongás (1) sztefrem (1) sztorno (1) sztornó (1) talány (1) tao (1) tarafuki (1) társadalom (2) tavaszifesztivál (4) természet (1) tetsuya ishida (2) the thing (1) thierry henry (1) tilos rádió (4) tok tok tok (1) történelem (2) toscana (2) tótumfaktum (1) tudomány (1) tv2 (1) united (1) utazás (1) utazas (1) utolsó vacsora (1) választás (1) válság (3) vandermark (2) vangogh (1) varnus xaver (1) vb (1) vélemény (19) világvége (1) vivaldi (1) víz (1) von (1) vuk (1) waliczky (1) warhol (1) wesseltoft (2) westlicht (1) weston (1) woody allen (1) worldmusic (1) yamataka eye (1) zen (1) zene (15) zeneszerkesztés (1) zongora (1) zorn (1) Címkefelhő

A hideg- és a melegháború

2009.09.07. 11:38 turorudi

Tényleg sokat láttam, de ilyet még nem! A Béla király úton nőttem fel, a miniszterelnöki rezidencia szomszédságában, és utcabéliként a többi gyerekkel együtt kedvenc szórakozásunk volt megszámolni az érkező delegációkban haladó autókat. A leghosszabb  konvoj Margaret Thatcheré volt, abban a sorban 124 kocsi gurult, de jól emlékszem a grandai elnök Maurice Bishop látogatására is, akit Magyarországról hazatérve amerikai államerők nyomban meg is gyilkoltak kommunista barátságáért. Természetesen Mihail Gorbacsov budapesti tartózkodásakor volt legnagyobb a védelem, akkor a házunkban üresen álló lakásról is kiderült, hogy az az elhárításé. Mindenkihez bekopogtak, hogy húzzuk be a függönyöket, az utcára rálátó lakásban pedig mesterlövészek foglaltak helyet. A legviccesebb az volt, amikor Nazarbajev kazah elnök a vaskos kőkerítésen lógott, mert mint kiderült, a főbejáratnál komoly őrség vigyázta, nehogy kimenjen éjszaka a városba mulatozni, mert állítólag már ezzel a szándékkal érkezett meg a repülőtérre. Hazafelé biciklizve láttam meg, segítettem neki lemászni. Szóval tényleg mindenkit láttam, még egészen kisgyerekként Kadhafit is, sőt, egy arrafelé gyakran felbukkanó spanyolul beszélő alakról a házbéli okos felnőttek suttogva mondták, hogy ő Carlos – akkor még nem tudtam, hogy ő kicsoda, csak arra emlékszem, hogy mindig megsimogatta a fejünket, mert elég sokat tartózkodott ott. Elképesztő védelem volt arrafelé a hetvenes, nyolcvanas és kilencvenes években, gyakran meg kellett várni a küldöttségek elhaladását ahhoz, hogy az utca másik oldaláról haza mehessek (ez néha több óra is volt).

Ezért állok értetlenül a hétvégi melegfelvonulás biztosítása és annak mértéke előtt, amely a hidegháborús időszak – nyugodtan mondhatjuk – legjelentősebb történelmi személyiségeinek biztosítását is nagyságrendekkel meghaladta. Nem, nem arról beszélek, hogy a biztosítás ilyen mértéke szükségtelen lett volna, hanem arra próbálok rájönni, miről is van szó. Aztán Tóta Worluk elég pontosan leírta a helyzetet: itt, Magyarországon nagyon sokan készek lennének embert ölni, csak azért, mert nem tetszik a másik ember képe. És ez bizony tényleg sokkal rettenetesebb, mint a hidegháború és az állampárti rendszer együttvéve!

218 komment · 2 trackback

Címkék: közélet történelem magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://check.blog.hu/api/trackback/id/tr701365547

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Melyik pár reklámozza a szexualitását? 2009.09.07. 19:29:48

Rendszeresen elhangzik, hogy a melegek "propagandát" folytatnak nemiségük mellett. S ahelyett, hogy szépen csöndben meghúzodnának, reklámozzák a szexualitásukat. Kérdésem a következő, mi a különbség a két kapcsolat "reklámozása" köz...

Trackback: Melegfelvonulás Margójára 2009.09.07. 15:01:22

Homárkorzó és válogatott futballmeccs egynapon.... tényleg muszáj egyszerre rendezni, vagy nem muszáj? Megvalósul e ezzel a minden szegmenst kiszolgáló, tökéletes panem et circenses? Köszönjük e Demszky Gábornak ismét, vagy skh?   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

énis 2009.09.07. 16:32:19

@Admiral William Adama: :-D
Láttad a tv-ben a Bajnait és a Gyucsányt a Dohány utcai zsinagóga 150-ik évfordulóján milyen szépen pózoltak a kupakkal a fejükön? Oda elvárták őket és szépen el is mentek, biztos utána a King's City beruházásról volt szó.. :-(

énis 2009.09.07. 16:33:00

@kisdubos: ha jól tudom ez nem tüntetés volt...

Muad\\\'Dib 2009.09.07. 16:33:25

@szomorutojas:
"Ha nem vinnének ilyen táblát, akkor más okból nem állna oda."
De visznek ilyen nem kicsit undorító táblát, tehát a mi lenne ha vita elég értelmetlen.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:33:55

@szomorutojas:
Egyrészt tudod jól, hogy Istent lazán lemelegezték ezzel .
Másrészt 20 éve kezdünk barátkozni azzal, hogy vannak homoszexuálisok. Egyenlőre legyen elég annyi, hogy rend van, lehet vonulni békében, és egyik párt sem - hallod Fletó !!- akaszkodik rá a melegek mozgalmára.

Pong 2009.09.07. 16:35:29

Eh bazdmeg mèg mindig ez van, legyen màr vège ennek a kommentszekcio meleghullàmnak, itt a problèma föleg a rendörbàcsi munkaszintjètöl s a tüntetök kedvessègètöl avagy az ellentüntetök reakciojàtol függ.

Magyarul ha nincs buli, akkor kevesebb a rendör.

Na most eljuthatnànk oda, hogy igazàbol rendfenntarto szempontbol minden polarizàlt tèma költsèges lesz, ez most azt jelentenè, hogy igazàbol csak könnyed, senkitnemèrdekel jellegü tèmàkon lehet majd tüntizni?

Egyèbkènt is egy atavisztikus vèlemènnyilvànitàsi forma.

Valaki mondott mèg olyan marhasàgot, hogy a tüntizöknek kellene àlltni a rendörcehhet. Akkor most csak a felsö tizezer tüntetne? Vagy privàttökèt a demonstràciokba is, kitünö ötletek.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.07. 16:35:43

@Muad\\\'Dib: A hírek meg nem szólnak arról, hogy a kordonoktól fordult vissza valamely vallásában megbántott polgári pártember.
Tehát tudták elôre.

Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:35:46

@Admiral William Adama: igen, tudom, gyurcsany a hibas. a radikaljobb viszont erdekes modon azt mondja, h mind a ketto kurzus nyakig hibas ebben. narancsseggu majmoknak hivnak benneteket, akik kiallnak a "masik" rablobanda mellett. vegul is van benne valami, edes volt, ahogy az mszp, szdsz, fidesz, kdnp, mdf kepviselok evodve alltak sorba a szamla nelkuli koltsegteritesert, amit ejszaka szavaztak meg teljes egyetertesben.

ez itt most nem is arrol szol, hogy ki hogy van a buzikkal. ez arrol szol, hogy ki tokos elegge, hogy kialljon a demokracia mellett. es orban -bar a rendszervaltaskor o volt a legbatrabb - most tenyleg olyan, mint egy kis narancspopsiju selyemmajmocska, aki tegnap meg azt is kijelentette, hogy nem fasisztak, akik habzo szajjal orjongenek, zsidoznak, ciganyoznak, hanem csak elkeseredett, amiert termeszetesen gyurcsany a hibas. ha vitya nem jol veszi be ezt az eles jobbkanyart, pontosan ott fog logni feri meg az szdsz mellett az elso autodafen, amit az elkeseredett emberek rendeznek.

Erik Bálint 2009.09.07. 16:36:02

miért nem világos egyeseknek, hogy nem a felvonulás miatt, hanem az azt erőszakosan támadók miatt kellett ekkora rendőri jelenlét, 8-10 éve még nem kellett.

Muad\\\'Dib 2009.09.07. 16:37:21

@szomorutojas:
Mivel évek óta téma a hasonló megnyilatkozás, a rózsaszín bibliával együtt, igen azt hiszem sejthették.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:39:32

@Sade Bárki: "kis narancspopsiju selyemmajmocska,"
Mit vársz, hogy valaki meg fog sértődni ? Hidd el, én pl. nem fogok, de válaszolni sem nagyon ;) Mással iszapbírkózz :)

2009.09.07. 16:39:34

@Admiral William Adama: Nos, abban egyetértek, hogy Fletó jelenléte... hm... nem tartozik a legkívánatosabb politikai jelenlétek közé. De Fletó "ráakaszkodása" csak azért számít annak, mert nincs olyan széles körben ismert politikus, aki kiment volna a menetre. A vonulók szerintem nagyon is szívesen vennék, ha rájuk akaszkodna még néhány politikus.

Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:39:38

@Admiral William Adama: viszont soha nem is cáfolta a mestered, pedig ettől volt hangos a sajtó:)
pedig pereltek ők keményen, ha alaptalan rágalmazásról volt szó más esetekben.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.07. 16:39:53

@Admiral William Adama: Nem. Ugye Mária ott van középen, akivel József és Isten (a Szentlélek útján) osztozik. József Mária férje, és Jézus apjának hiszi magát, Isten meg konkrétan képben van, hogy ô az igazi apa.
Jézusnak valóban két apja van, akik egymással gyenge beszélôviszonyban állnak, és némiképp furcsa is lenne, ha jóban lennének, lévén hogy Máriának Istentôl van gyereke. Ami még akkor is kellemetlen, ha ehhez nem hatolt be az asszonkába.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.07. 16:41:50

@Muad\\\'Dib: Jogos.

Lett volna némi politikai értéke, ha ezt nem itt kell nektem eszembe juttatnotok, hanem maga a polgári párt lenyilatkozza, node a mohóság is bûn.

Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:42:08

@Admiral William Adama: nyilvan nem fogsz valaszolni. es meg is ertem, hogy miert. nezd, neked is csak azt tudom mondani, gondolkodj el ezeken a dolgokon. amugy nyilvan a fideszre fogok szavazni, mert nincs mas olyan, aki le tudja verni a diktaturara ahitozokat. de akkor sem jo szajizzel.

Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 16:44:11

@Sade Bárki: a fidesszel nem az a baj, hogy fasiszta, mert nem azok. a fidesz szimplan jellemtelen, ugyanugy, mint az mszp. csak most nekik jott ki jol a lepes.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.09.07. 16:44:30

@szomorutojas:
Leírtad, megvolt. Tudjuk, hogy nem erről szólt a tábla.
Akkor most mi is van ?

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.07. 16:46:42

@Admiral William Adama: jah, ha tudjuk az más. Mindig megkeveredek ezektôl a fene tudásoktól.

Hát tudhattam én, hogy te csak azért szóltál hozzám nagy kegyességedben, hogy megosszad velem a Tudást?

ladislaus 2009.09.07. 16:48:56

Most is hideghaboru van, csak gazdasagilag. Ha mar csak erintolegesen is peldaloztal vele :)

Jah es ezt a rohadt nagy rendori biztositast az adofizetok pengetik ki. Errol tótawé sem tesz említést.

Darvászó Koppány · http://prolikonyha.blog.hu/ 2009.09.07. 16:52:53

A blog szerzője megint kitünően bizonyította teljes fogalmatlanságát, gratulálok!
Erre még bélakirályúti gazdag budai urigyerekként való felövése sem ad mentséget...

2009.09.07. 16:54:39

@ladislaus: Mit említsen rajta? Nyilvánvaló. És? Mire akarsz kilyukadni, hogy mostantól az erősebb kutya baszik el alapján lehessen tüntetni? Akinek nicns agresszív ellentábora, az tüntethet?

Én egy olyan grafikont szeretnék látni, amin látszódik, hogy mennyibe került a felvonulés biztosítása mondjuk 2001-ben, és mennyibe kerül három éve.

énis 2009.09.07. 17:07:15

@kisdubos: parádé, ünnep szerintük...

énis 2009.09.07. 17:10:42

@Sade Bárki: nem ezt mondta, elferdíted, mellébeszélsz...

szürke_tag 2009.09.07. 17:12:46

Nagyon remélem, hogy a leszbikus nő megverői után nyomozó rendőrök egyszer csak azt hallják a fiuktól, vagy lányuktól, hogy apu meleg vagyok. Had kelljen szégyenkezni nekik a kölkeik miatt!
A rendőrségnek minden felvonulást és kisebbséget védeni kell, de a buzikat ne védjék, az nem normális, hogy valaki buzi, leszbikus, sőt hogy erre még büszke is, olyan mint egy rühes kutya, undorító féreg.

2009.09.07. 17:16:30

@énis: Ugyan már. A pride-nak minden országban van politikai vetülete. Magyarországon szinte csak az van. Moszkvában sem buliból veretik véresre magukat az emberek.

ladislaus 2009.09.07. 17:18:33

@kisdubos: Nos hanyszor baszták le a fideszt mert a rendezvenyein a rendori biztositas meg az uj vizagyu... elkentek a szart mashova, csak pont nem ezekre a ballib megmozdulasokra. Ja de ugye a kettos mérce...

Roy 2009.09.07. 17:19:11

@szürke_tag: Te is a csőcselék közé tartozol?!

ladislaus 2009.09.07. 17:19:37

@kisdubos: Ok szado-mazok, nem? :)

Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:19:50

@énis: akkor mit?
tessék korrigálni.

ladislaus 2009.09.07. 17:20:53

@Roy: Mint itt legtobben, es az orszag 83%-a.

Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:21:17

@szürke_tag: te jó ég, te ennyire haragszol a buzikra? bántottak valaha? vagy a gyereked azzal ment haza, hogy homár? vagy miért gyűlölöd ezeket az embereket ennyire?

2009.09.07. 17:22:19

@ladislaus: Ja, akit meg szemen lőttek, az is szado-mazó, csak heteró, nem? Biztos a szemkilövésre izgult a perverz állatja.

énis 2009.09.07. 17:23:23

akkor ki is a provokátor, melyik oldal? Hogyan fordulhat elő, hogy egy békés ülőtüntetést szétvernek a rendőrök, meg nem engedélyezik, nekik meg nyitva áll a kapu, sőt lezárják az egész várost, hogy végigriszálhassák magukat a többit meg azért utasítják el, mert le kellene zárni a várost? Ez kábé olyan, mint karácsonykor a Nyugati téri óránál felállított kereszt mellé odabasznak egy menórát, mert nehogymá'...
Ha ők tüntethettek a városban, akkor hadd tüntessen a többi is, aki akar ugyanilyen feltételekkel!

ladislaus 2009.09.07. 17:23:23

@kisdubos: Te, figyu, érezd a hangsulyt, ironiát az irásomban kérlek! :) No offence!

Roy 2009.09.07. 17:23:56

@szürke_tag: Remélem egyszer te is kapsz valamiért. Nem birod elviselni a másságot, vagy csak ilyen balhés vagy? Mindenki aki roma, zsidó, leszbikus, homoszekszuális azt fel kell kötni? nem értem mit akarszebben a világban.

2009.09.07. 17:24:36

@ladislaus: Érzem én. Ahh, ez az, még még, most jó! (Ugye te is érzed?) :o)

énis 2009.09.07. 17:25:55

@Sade Bárki: azt mondta, hogy (nem idézek, csak nagyjából mondom) az elkeseredett embereket fasisztázzák, akinek kilopják a szemét, nem veszik emberszámba ezért van benne gyűlölet, elkeseredettség...

Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:29:50

@énis: na, de nem az elkeseredett embereket fasisztaztak soha, csak azokat, akik buzikat, zsidokat, ciganyokat gyalaznak, nem?

en meg sohasem hallottam, hogy a hatalom lefasisztazta volna a nyugdijasokat vagy az ipari dolgozokat, akiknek alig van mibol megelni.
azokat szimplan csak leszarjak, de ez mar egy masik tortenet. orban viszont ezzel kemenyen relativizal, kinyul jobbra, hogy visszahozza az elszeledt baranyokat. a masodik fordulora jatszik, de nem szamol azzal, h a jobbik rengeteg helyen kepes lesz az elsoben attorni.

dukeekud 2009.09.07. 17:34:01

"mert természetellenes a viselkedésük"

Ez marhasag.Mi az hogy termeszet ellenes ?
Az alatvilagban peldaul abszulut hetkoznapinak szamit a homosexualis viselkedes, a rovaroktol a foemlosokig bezarolag.Egyszeruen azert mert hatekony,praktikus,segiti a fajfentartast.Es ha termeszet azt mondja ra,jo akkor azt nem lehet megkerdojelezni.

énis 2009.09.07. 17:35:07

@Sade Bárki: nézzél körül, mindenkit lefasisztáznak, aki nem ért egyet, akinek elege van... legyen az bárki nyugdíjas vagy ipari dolgozó!
Ne haragudj, hol élsz te most komolyan!?

Szerinted, ha kimegyek tüntetni (már ha engednék..), hogy elegem van abból, hogy loptok, csaltok, hazudtok és még csak meg sem védtek a bűnözőktől, nem lennék máris rendbontó, csőcselék, náci, rasszista, trappista, akármi???

énis 2009.09.07. 17:36:06

@énis: a fasisztát kihagytam..

2009.09.07. 17:36:38

@Sade Bárki: Az, hogy Magyarországon nincsenek radikális balosok meg agresszív anarchisták, akik felgyújtanak pár száz kocsit, az Magyarország pechje/mázlija - ki-ki döntse el. De nekem egyik sem hiányzik.

Aki két kukaborogatás közt eléget egy izraeli vagy szíváványzászlót (ez utóbbi egyenesen röhej szerintem), arra nagyon könnyű rásütni a fasiszta jelzőt. Azért ezen nem kell csodálkozni. Ettől függetlenül persze ők még lehetnek elkeseredett emberek.

Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:39:58

@énis: ne haragudj, de sohasem hallottam, h a szakszervezetis tünetések résztvevőit, vagy mondjuk a fidesz, lmp által szervezett kormányellenes tüntetések résztvevőit bárki lefasisztázta volna. hol láttál te ilyet? mikor történt olyan fasisztázás, ahol nem arra a tömegre mondták, aki a tüntetés végén azt ordította pl, h "mocskos zsidók"?

2009.09.07. 17:41:31

@énis: Na de figyelj, azért az vica-verza működik a komcsizással. Aki nem elég nemzeti, az komcsi meg bérenc. Ezek sem épp bókok. Nehogy már ezen akadjunk fenn, és nehogy már ilyen szinten dőljenek el viták, hogy "te vagy a náci, nem én", "te vagy a hülye, nem én".

Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:43:45

@kisdubos: külön érdekes, ha a mocskos zsidózás, cigányozás, és a demokrácia en bloc történő felszámolása mellett tüntetők megsértődnek azon, hogy lefasisztázzák őket. ez olyan, mintha a nők követelnék, hogy soha többé ne hívják őket nőnek vagy - a relevancia miatt - a melegek a méltóságmeneten azt követelnék, hogy ne tartsa őket senki melegnek.

Spermahajder 2009.09.07. 17:51:39

@szürke_tag: Te orvosi eset vagy. Kezeltesd magad. Talán még lehet segíteni rajtad.

énis 2009.09.07. 17:54:38

@Sade Bárki: Nem? Az nem az én problémám, hogy nem jársz nyitott szemmel.. Nem hallottad még sosem, hogy az, aki mondjuk fidesz gyűlére megy az náci szimpatizáns, meg rasszista, akármi? Tele van vele a média.

@kisdubos: bocsásd meg, nekem sértő, hogy lenáciznak olyanok, akiknek egyrészt fogalmuk sincs mi az, másrészt csak azért, mert nem értek egyet a szemléletükkel! Ez olyan, mint amikor egy melegre azt mondod buzi, megsértődik (jogosan), de hát miért ugye, hiszen az, nem?! Akkor igenis adjuk meg a másiknak a tiszteletet azzal, hogy elfogadjuk, hogy más véleményen van és nem támadjuk ezért!

Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:57:00

@énis: ne haragudj, de ez szimplán hazugság. soha nem mondott ilyet egyetlen médium sem, hogy aki fidesz gyűlésre megy, az náci szimpatizáns. ha igen, mutasd meg, hogy hol, egyébként csak egy újabb fidesz hazugság, amikből tele a padlás.

Sade Bárki (törölt) 2009.09.07. 17:59:04

@énis: "Ez olyan, mint amikor egy melegre azt mondod buzi, megsértődik (jogosan)" - áhá, értem, akkor ezek szerint csupán valami kis empatikus eufemizmusra van. legyen mondjuk akkor a széljobbos "nemzeti radikális". nomármost, a meleg és a buzi nem ugyanazt jelenti?

szürke_tag 2009.09.07. 18:23:31

@Sade Bárki: Mert nem normális, hogy valaki buzi és még büszke is rá. Hogy miért útálom őket, mert gyerekkoromba többször is kerültem olyan helyzetbe, hogy büdös buzi azt akarta, hogy könnyítsek rajta. Az egyiknek akkorát vágtam a farkára, hogy egyből begörnyedt és én elfutottam, ő letolt gatyával nem tudott futni. A másiknál elkezdtem üvölteni erre berezelt és ő futott. Hát ezeken a természetellenes rohadékokon nincs mit tolerálni. Barbár állatok akik ártatlan gyerekeket akarnak belevinni a mocskaikba. Én nem tolerálom a mocskaikat. Jobb ha nem reklámozza, hogy buzi, mert felkoncolom. Levágom a farkát és a szájába adom.

szürke_tag 2009.09.07. 18:24:31

@Fülig Jimmy: Szerintem nem velem van a baj, hanem a rohadt, buzikkal és leszbikusokkal

2009.09.07. 18:29:27

@énis: Hát a "buzi" szó sértő mivoltán lehet vitatkozni, ahogy az "anyád" szó jelentése is attól függ, hogy ki az, aki mondja, és hogyan mondja. És az hogy "náci" a te szótáradban valami nagyon konkrét dolgot jelent, de a náci szó manapság a történelem könyveken túl nem német nemzetszocialistát jelent.

De mint mondtam, rettenetsen unom, amikor minden vita oda terelődik, hogy mit jelent a kocsmi, a buzi, a náci meg a várható éves kvótahiány. Nem ezért áll a báll.

2009.09.07. 18:30:50

@szürke_tag: És most ki kérjen elnézést, amiért nem tudsz különbséget tenni pedofília és homoszexualitás közt?

szürke_tag 2009.09.07. 18:35:05

@Roy: Nem senkit nem kell felkötni, senkivel nincs bajom és senkit nem útálok csak a buzi, leszbikus csapattal, akik büszkék arra, hogy állatok és nem emberek.

szürke_tag 2009.09.07. 18:36:58

@kisdubos: Először is a pedofil pap is buzi. Másodszor, akkor azért már 16 éves voltam az elsőnél akkor meg már nem pedofilia.

Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 18:37:54

@szürke_tag: Ezt értjük.
DE MIÉRT UTÁLOD ENNYIRE MAGAD?

szürke_tag 2009.09.07. 18:40:00

@Cipődoktor: Miről beszélsz elmebaj. Én magyar vagyok és semmi bajom magammal. Soha nem buzultam, tehát tükörbe tudok nézni.

2009.09.07. 18:41:23

@szürke_tag: Te figyelj, sajnálom, hogy ilyen élményekkel lettél gazdagabb, de ha nekem van annyi eszem, hogy ne legyek mellkasdöngető nacionalista, amiért gyerekkoromban fényes nappal nekem estek X nemzetiségű emberek, mert magyar vagyok, talán te is erőt vehetnél magadon, és elgondolkodhatnál azon, hogy kiket is gyűlölsz és miért.

Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 18:46:56

@szürke_tag:
Te egy látens buzeráns vagy.Orvosi eset.
Ja,és zsidó is vagy.Meg cigány.És még komcsi is.

2009.09.07. 18:47:24

@szürke_tag: De ha a pap magyar volt, akkor gyűlölnöd kéne a magyarokat. Sőt, a keresztényeket. Római katolikus vagy református volt? Csak azért kérdem, hogy kik érdemelnek egy jó alapos verést.

szürke_tag 2009.09.07. 18:49:52

Tévedsz ha azthiszed, hogy az embereket gyűlölöm, nem hanem azt a mocskot amit képviselnek. Én senkit nem gyűlölök, mert más, csakhogy a buzi, leszbikus nem is érdekelne, ha nem fertőzne másokat a sötét gyakorlatával. Ráadásul még büszke is arra a mocsokra amit csinál. Ha nem vonulgatna senkit nem érdekelne, de így haragot arat.

Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 18:53:18

@szürke_tag: Én beletudok nézni.
És te zsidó buzi beletudsz?

2009.09.07. 18:54:28

@szürke_tag: Szokj hozzá, hogy a pedofilok vonulgatnak. A Szent Jobb körmenetben, a kórház- és iskolabezárások ellen, a terézvárosi csendrendelet ellen és a nyugdíjemelésért. Mégsem a nyugdíjasokat meg az orovoskat basztatod a fel nem dolgozott traumáid miatt, hanem a buzikat pécézted ki magadnak.

szürke_tag 2009.09.07. 19:00:19

@Cipődoktor: Figyelj elmezavaros az előbb te voltál a buzi. Már feledékeny is vagy? Inkább orvosold a cipőket, te szerencsétlen eszement. A tükörbe azt az üvöltő barmot láttad ami az avatarod? Zsidó se vagyok bánatodra, de nem érdekel a véleményed. Ja 7 óra be kellene szedni a gyógyszeredet, hátha segít. Ja kiszálltam.

Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 19:02:39

@szürke_tag: Te egy kis buzi vagy,aki vasárnap a seggét rázta a zsinagógánál.
Menj cumizz le pár bibsit egy ki pászkáért.

2009.09.07. 19:03:56

@szürke_tag: Ó de kár. Pedig még meg akartam kérdezni, hogy ha volt dolgod pedofillal meg buzival, és mindkettő fertőző, akkor te hogy nem vagy buzi és pedofil egyben? Miután rájuk néztél, kimostad a szemed? Bakker, áruld már el, a kezedben van a csodagyógyszer.

Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 19:11:04

@kisdubos: Mondom hogy egy látens köcsög a tag.
Azért fröcsög hogy elterlje a hajlamairól a figyelmet.

Cipődoktor (törölt) 2009.09.07. 19:12:34

@szürke_tag: Anyád inkább lenyelt Vona.
Már ha érted a célzást a köcsögtársadra.

sakha 2009.09.07. 19:13:39

Hihetelen, hogy az ilyen szürke_tag tipusú buziknak van képük itt mocskolódni.

Shopping 2009.09.07. 19:14:18

Na!!

Akkor SENKI ne vonuljon, az utca nem arra való, hanem közlekedésre!!!!

A rendőri biztosításra, + a barikád építésére költött pénzt, pedig adják oda a szegényeknek.

Így jó lesz?

A buzikat sem éri atrocitás,
a dobálók is megnyugszanak,
és még egy kis pénz is jut a rászorulóknak!!

2009.09.07. 19:18:28

@Shopping : Ez az, bringautat a körútra! :oD

sakha 2009.09.07. 19:19:59

@Shopping : Egyetértek. Mindennek van ára. Ennek is.
Én drágállom a Parlament épületét is, miért nem egy nagy belvárosi bérház pincéjében üléseznek. Túlzónak tartom, hogy aranyozva van a kehely a templomban. Lehetne áldozni műanyagpohárból is. Stb. stb.
Vannak közös értékeink, és ezek képviselete igenis pénzt kíván. Ennyi!

Shopping 2009.09.07. 19:26:56

@sakha:
Erre, majd áldozunk, ha a nyugati demokráciákkal, anyagilag is egy szinten leszünk.

Amíg viszont vannak emberek, ( nyugdíjasok, 50-es munkanélküliek) akiknek a számlák kifizetése is gondot okoz, addig erre költeni több mint luxus.

Szerinted mi a fontosabb:
- hogy a melegek kézen fogva járhassanak az utcán?
vagy az, hogy egy ember aki életét átdolgozta, párizsit tudjon venni magának?

Ugye nem válaszolsz.

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.09.07. 19:31:21

AZOK a hülye buzik,
AZOK az aranyos melegek,
AZOKAT én utálom,
AZOKAT én megértem és milyen rendesek...
akiket láttunk a túloldalról...:)))
MINDENKI a túloldalról látta, amint ŐK vonulnak...
Mi ez a képmutatás minden oldalról?
Vannak egyáltalán melegek?

Mint az igazi Belgák?

Kérem, szólaljon meg. Én leszek aki tűzön-vízen kiáll mellette, ha megszólal, mert már annyi embert hallottam aki ismer egyet, de hol van(nak) Ő(K)?

Shopping 2009.09.07. 19:35:05

@marxcie:
A " mi a fontosabb" egy eldöntendő kérdés.

A válasz "A" vagy"B" lehet.

Hogy melyik, az ugye nem kérdés. (sajnos)

Egyébként örülök, hogy egyikőtök sincs olyan rossz anyagi helyzetben, hogy egyetértene velem.

De mások sajnos vannak.

A prioritás szó ugye ismerős.

leindlar 2009.09.07. 19:36:35

Hajráhajrá! Dübörögjünk tovább Európába! Így tovább! De remélem ez lesz az utolsó jelentősebb esemény amiről erre a szocidemokrata hazugtolvajkormány ciklusára lehet majd emlékezni! Remélem ezzel is fognak majd kampányolni: "MI VOLTUNK A KORMÁNY AKIK HAZUDTAK, TÖNKRETETTÉK AZ ORSZÁGOT, DE - HA FENE FENÉT ESZIK IS - 3000 RENDŐRREL MEGVÉDTÜK A MELEGEKET!"Í

Más: Kedves Index! Meleg NEM EGYENLŐ menő! Miért próbálnak ilyen képzettársításokat elültetni a köztudatba? Mi hasznuk belőle? Azt akarják, hogy ha Pistike felnő (az SZDSZ szórólapról ...) akkor a fiúkat szeresse? (persze félreértés ne essék, ha őket akarja szeretni akkor tegye) Ezt kellene megtanulniuk a kedves olvasóiknak? Ez a cél? Miről cikkeztek legközelebb? P*FILIA = MENŐ? KÁBSZER = MENŐ?

Kinek jó ez? A magyar társadalom hány százalékát botránkoztatja ez meg? Hány százaléla ért azzal egyet, hogy "igen, legyen melegfelvonulás, zárják le Pestet, legyen erről híres a magyar nemzet!". Ne olyan felmérést mutogassanak, hogy hányan ítélik el a melegeket, meg hányan szimpatizálnak! Egy az, hogy azt mondom, hogy "ok, csinálja, az ő dolga" meg egész más az, hogy mindenki hozzájuk alkalmazkodik, mert vonulgatni támadt kedvük. Engem megbotránkoztat a "Jézusnak is két apja volt..." meg hasonló felirat - ez nem jutott eszébe a rendőrnek, hogy ez hány keresztény ember érzéseit sérti???? Miért kell vonulgatni egyáltalán? Csinálja otthon! De miért megy ki direkt heccelni és sokkolni a "többséget"?

Kinek áll érdekében "ezt" engedélyezni és megvédeni 3000+ emberrel? Csak annak aki bármit elkövet, csak ne a korrupciós ügyek és az évek óta tartó regnálása legyen a téma...

leindlar 2009.09.07. 19:37:48

Ja igen: hajrá Feri! Végre a hozzádillő társaságba kerültél! Most elképzelem a videó-t amit anno láttunk Rólad (amikor elmebeteg módon kerengsz...) -
KÉNE EGY MÁSODIK RÉSZ RÓZSASZÍN TÜTÜKÉBEN!!!!!!

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.07. 19:42:33

@Shopping : nem értem, ha a melegek felvonulnak akkor nem lesz pénz párizsire? szerinted ennek az évi egy rendezvénynek a biztosításától dől meg az államkincstár vagy mi? szerintem egyegy focimeccs, politikai demonstráció vagy igazából bármi többe kerül. egyébként épp ma jött levelem az apehtől, hmm hát lesz mit befizetni, de ha ez nem újpestfradira megy el hanem melegdemonstráció szervezésre akkor máris szivesebben fizetem be. bár úgy sejtem nem arra fog, leginkább...

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.07. 19:44:36

@leindlar: BOMBER + BAKANCS = MENŐ? NŐT ÜTNI = MENŐ? GYEREKET PUSKÁVAL LELŐNI = MENŐ? AUTÓKAT FELGYÚJTANI = MENŐ?

leindlar 2009.09.07. 20:02:31

@marxcie: valóban - nőt ütni (hátmég csoportosan), gyereket lelőni NAGYON NEM menő - hanem BÜNTETENDŐ. Itt viszont arról van szó, hogy mi is az amit még engednünk kellene a mi kis szép országunkban és mi az amire meg azt kellene mondani, hogy "hoppá ezt már nem kellene azért, csináld Párizsban, ha ott engedik".
Remélem te nem azt akarod sugallni, hogy azok akik szerint "meleg NEM menő" azok szerint (mind) "NŐT ÜTNI = MENŐ? GYEREKET PUSKÁVAL LELŐNI = MENŐ". Ugye nem?

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.07. 20:26:38

@leindlar: Nem, de van átfedés. És, igen, nem értem mi a baj a melegek felvonulásával, az érveket végig lehet venni de szerintem mind baromság a rossz példától addig hogy bűn az Úr szemében meg nem családteremtő. Konkrétan olyan mintha az emberek itt valami diktatúrát akarnának megint, mert nem tudnak megállni a saját lábukon, és kellene valami erkőlcsi irányadó politika mit szabad és mit nem. Kezdjük a melegekkel, aztán jöhetne mondjuk a deviáns szubkultúrák (tücctücc zene? az nem is zene, ki vele! punk, rock? francokat!), lehetne Kultúrális Bizottság mit szabad mutatni a tvben és mit nem, esetleg hogy a nők lábát maximum a vádli közepéig, esetleg bokáig le kellene takarni és persze mély dekoltázs tiltott, visszajöhetne az iskolai egyenruha, kötelező párttagság...
Követ tessék, olcsón a követ. Nincs is jobb mint egy kis ebéd utáni kövezésnél, nemde?

leindlar 2009.09.07. 21:09:58

@marxcie: a normáink/erkölcsünk olyanok amilyeneket mi - a "társadalmunk" elfogad. 2000 éve olyan dolgokat is elfogadtak amit ma büntetnek, ma viszont elfogadunk olyat amit még 50 éve is büntettek. Nem diktatúra kell, hanem el kell dönteni hol a határ - nekem itt a határ: csinálja amit akar, de ne bele pofámba nagytotál. Miért nem lehet análsz*xelni a Kossuth téren??? Tényleg miért nem? Lehet az is csak egy elnyomott deviáns szubkultúra ...

Jah: diktatúra egyébként már van - vagy te nem láttad a lovasrohamról a híradókat? Vagy nem hallottad, hogy vannak emberek akiket kipécéznek egyes miniszterek, hogy "na azt kell elítélni"? Nem az a "szabadság", ha engedjük a melegeket vonulni, hanem az, ha van lakás ahol lakhatsz, ha van fizetésed amiből megélhetsz. Ma vonulhatnak a melegek, de nincs aki azért vonulna (vagy vonulhatna), hogy ne lakoltassák ki a bankok az embereket, vagy nehogymár a fizetés 80%a legyen a rezsi. Ha majd ezek a problémák megoldódtak - mit megoldódtak, ha már csak lehet ezekkel kapcsolatban is tüntetni és lezárni pestet - na akkor vonuljanak a melegek is hajrá. De amíg a sokkal égetőbb problémákat diktatórikusan kezelik akkor ne a melegekért kellejen aggódnia az országnak, meg ne azon kezdjünk pörögni, hogy MENŐ-e?

Mellesleg igenis vannak "erkölcsi bizottságok" és a "nagy testvér" igenis eldönti, hogy mit szabad és mit nem. Csak most épp olyan bizottságok vannak ahol a melegfelvonulást támogatják, viszont a fent felsorolt problémákról való nyilvános megnyilvánulásokat nem.

Részemről, én sem kocsit nem borogatok, sem nőket nem verek (nem is tervezem) - amit csinálok az annyi lesz, hogy elmegyek szavazni - de azt már nagyon várom ... na azon a szavazáson fog eldőlni, hogy milyen erkölcsöket is akarunk támogatni a következő 4 évben - én pl. nem ilyeneket.

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.07. 21:43:47

@leindlar: Hát, sajnos elég sokan vonultak amiatt amit mondasz, ill ők nem csak vonultak, ez a baj. Szóval isten látja lelkem, aki kövel dobál ne csodálkozzon ha levízágyúzzák. És mi az hogy ha ezek megoldódtak akkor vonulhatnak? Akkor lenne más, amíg nem lesz ingyenes a kenyér addig nem vonulhatnak? Amíg nem jár alanyi jogon Audi A8 addig nem vonulhatnak? A kettőnek köze nincs egymáshoz, és nem értem mért mosod össze.
Én eddig úgy láttam a békés tüntetésekkel semmi gond, de békés tüntetést nem is láttam sokat.

Nem hiszem hogy a melegek azért vonultak fel hogy szabad szexuális életet élhessenek nyilvános köztereken, inkább valami hülye idejétmúlt jelszó nevében, tudod szabadság, egyenlőség, testvériség meg ilyenek. Tudom, ez deviáns magatartás.

Most már én is elmegyek szavazni, utolsó párat kihagytam, és remélem minnél többen, akik úgy gondolkodnak mint én. Mert a hangos többség az kissebbség, szerintem sokkal több józanul, européer módon gondolkozó ember van ebben az országban mint azt legtöbben hinni szeretnék, épp csak őket nem érdekelte ez az egész, de azért vannak határok. Na jó, ez attól is függ mondjuk ki jut fel a listára, mert eddig a rossz és rossz közül lehetett csak választani.

Másként gondolkozunk, és ez nem is fog megváltozni, felőlem tüntessetek Fleto vagy a Világbank vagy Amerika vagy bármi ellen, nem érdekel. De pont szerencsétlen melegek ám tényleg nem tehetnek semmiről, békésen elvannak éppen csak attól kell félniük hogy ha kéz a kézben sétálnak az utcán akkor mondjuk megverik őket, és ez egyáltalán nem normális. Ez ellen jó érzésű ember kiáll akkor is, ha konkrétan ő nem szereti a melegeket. Nem szeretni kell, hanem elfogadni.

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2009.09.07. 21:45:38

Hoppá ebben volt jópár fogalmazási és nyelvtani hiba így visszaolvasva, bocs. Sok munka, kevés alvás.

leindlar 2009.09.09. 08:22:57

@marxcie: valóban más a véleményünk, de ettől még nem érzem, hogy nem lennék "jó érzésű ember" még akkor sem ha nem állok ki úton útfélen a melegekkel és egyéb "deviáns szubkultúrákkal" szimpátiatüntetni ...

Ill. nesze nekünk anális sz*x a Kossuth téren - vagy majdnem:
magyarinfo.blog.hu/2009/09/08/radikalis_buzulas
"... A szervezet vezetői a demonstrációra külön rózsaszín bibliát hoztak, mellyel hosszasan közösültek."
süti beállítások módosítása