Bp. légszennyezettsége

Budapest légszennyezettsége

Ennyien néznek

who's online

Utolsó kommentek

Címkék

1 (2) 1fél (1) 2 (2) 2006 (1) 2007jazz (5) 2008jazz (1) 2009 (1) 2fél (1) 3 (5) 3fél (1) 4 (2) 4fél (3) 5 (4) a38 (3) adatvédelem (1) agyhalál (4) airrace (1) Alaptörvény (1) albert lászló (1) aldi (1) alexander waugh (1) alkohol (1) altemusik (1) amatőrszex (2) andrew hill (1) animáció (1) apeh (1) araki (3) arcalakítás (1) arcustemporum (1) Aronson (1) arthur fleiscmann (1) arthur koestler (1) ásványvíz (1) autó (2) Azerbajdzsán (1) bakancslista (1) bali (3) bálint istván (1) bank (1) barabási (1) bartók (1) battle royale (1) beethoven (1) benzin (1) berlin (4) bestof (12) bíró (1) biznisz (1) biztosítás (1) bkv (3) blog (1) blog.hu (1) blues (1) bojkott (2) bojtár b endre (2) bolívia (1) borges (1) borravaló (1) botrány (1) braggtown (1) branford marsalis (1) bregovic (1) bret easton ellis (1) brötzmann (2) budapest (3) Budapest (1) buddhizmus (2) bukowski (3) caine (1) catherine millet (1) cd (2) chadbourne (1) Charlie Parker (1) checkpoint charlie (2) cherry (1) cinizmus (1) civil (14) clavinet (1) concertoköln (1) courtney pine (1) csalás (1) cselló (1) csontos (2) czabán (1) D. L. Harding (1) dan ariely (1) debrecen (1) deep throat (1) demján (2) demjén ferenc (1) dhal (1) digitális nyomda (1) díj (1) diplomácia (2) dj kolbasz (1) dkv (1) dobos c. józsef (1) dominique aury (1) dylan (1) dzsessz (1) egészségügy (1) emlékezés (1) emo (1) endresen (1) energia (1) enquist (1) erotika (1) esbjörn svensson (2) ethan coen (1) exotica (1) extra (1) fal (1) felhő (1) fenék (1) ferber katalin (6) festészet (1) fesztivál (1) feta (1) film (20) filmklub (1) filmszemle (4) fitness (1) foci (1) fonogram2007 (1) foto (3) fotó (15) fotóalbum (10) fotókiállítás (1) free (5) fukasaku (1) fűszer (1) fűszeres paradicsomleves (1) galéria (1) gallasz józsef (1) gasztro (8) gazdaság (1) genyó (1) gmail (1) godard (1) grammy (1) greg osby (1) grencsó (1) gustafsson (3) gutiérrez (1) gyakorlás (1) gyerek (2) gyerekfilm (1) gyerekgyűlölő (1) gyömbér (1) gyorshajtás (1) hammond (1) haneke (1) hanglemezipar (1) hangszer (1) harangjáték (1) haza és haladás (1) hellókarácsony (1) helmut newton (1) hemophiliac (1) highend (1) high society (1) himnusz (1) hollywood (1) hortobágyi (2) houellebecq (2) houllebecq (1) hülyeség (2) húsleves (1) időgép (1) ikea (1) ikue mori (1) india (3) indonézia (2) ingatlan (2) interjú (1) internet (1) irodalom (9) iskolatáska (1) iskola a határon (1) ivy lee (1) japán (7) japan (5) játék (1) jáva (2) jazz (27) jazzklub (1) jobbik (1) joel coen (1) john zorn (5) Jonathan Franzen (1) kaméleon (1) karlheinz stockhausen (1) katasztrófa (1) keepnews (1) kelet (1) kép (1) képzeltriport (2) kezezés (1) khalil (1) kiállítás (2) kill radio (1) kintorna (1) kiscsillag (1) kispál és a borz (1) kistehén (1) kitano (2) klasszikus (1) koestler (1) koncert (2) koncertfelvétel (2) konyv (1) könyv (9) könyvtár (2) koppintás (1) környezetvédelem (1) korrupció (3) kossuthdíj (3) közélet (1) közgáz jazz klub (1) közlekedés (1) közmunka (1) kraus (1) kritika (1) kultúra (8) kusturica (1) kvb (2) lángos (1) laurie anderson (1) lemez (1) leonardo (1) Lester Young (1) leszták tibi (1) linda lovelace (1) lista (1) loopdoctors (1) lovano (1) lovasi (2) mafsz (2) maghreb (1) magyarország (22) magyar jazz (1) magyar narancs (1) magyar vs. külföldi (1) mango gadzi (1) marianne faithfull (1) marosvásárhely (1) mats (1) McInerney (1) medeski (3) medeski martin & wood (1) média (6) médiatörvény (1) mediawave (1) megasztár (1) mély torok (1) mérő lászló (1) mezzotv (1) mi (1) mike patton (1) mikrofon (1) miles davis (1) minimál (2) mixmag (1) mi vagyunk (15) mmi (1) mmk (2) mmw (3) mnfa (1) mokép (1) mol (2) monk (4) mono (1) mori (1) mozart (2) mozi (1) mozinet (1) mta (1) Murakami (1) művészetek palotája (3) nato (1) nava (1) nekrológ (3) nem véneknek való vidék (1) news (21) new york (5) nfz (1) nők lapja (1) nujazz (2) nyelv (6) oldalas (1) olimpia (1) olíva (1) oltás (1) olvasás (1) omv (1) önéletrajz (1) on the corner (1) opera (1) operabál (1) orbán viktor (2) orban viktor (1) orgona (2) orszáczky (2) ortt (1) otomo (1) otthonszülés (1) ottlik géza (1) ötvenhat (1) oud (1) overdose (1) o története (1) palya bea (1) pannonhalma (1) paprika (1) parkolás (5) patton (1) pécs (2) pénisz (2) pergokepek (1) pergőképek (1) pergő képek (1) petőfi mozi music pub (1) pine (1) pista bácsi (1) polanski (1) politika (5) politikus (2) ponton (1) ponyvaregény (1) pop (1) pornó (2) porno (1) pornográfia (2) prix europa (1) programajánló (1) pulitzer (1) rádió (3) radioq (1) rai (1) rajzfilm (1) rebel (1) recept (4) reich (2) rembetika (1) repin (1) repülés (1) részeg (1) rév lívia (1) romberg zsigmond (2) romhányi (1) saft (2) sajtó (1) sam hammer (1) sári lászló (1) schiff (1) schlippenbach (1) schönburg (1) scofield (1) Sebastian Haffner (1) serge gainsbourg (1) sex (1) sexmob (1) sieff (1) sigmund romberg (1) silvestrov (1) ska (1) skatalites (1) sólyom (1) sport (1) st.louis (1) stivin (1) szar (1) szexista (1) szexizmus (1) sziget (1) szinkron (1) szirmai márton (1) szmog (2) szociális konzultáció (1) szomorú (1) szorongás (1) sztefrem (1) sztornó (1) sztorno (1) talány (1) tao (1) tarafuki (1) társadalom (2) tavaszifesztivál (4) természet (1) tetsuya ishida (2) the thing (1) thierry henry (1) tilos rádió (4) tok tok tok (1) történelem (2) toscana (2) tótumfaktum (1) tudomány (1) tv2 (1) united (1) utazas (1) utazás (1) utolsó vacsora (1) választás (1) válság (3) vandermark (2) vangogh (1) varnus xaver (1) vb (1) vélemény (19) világvége (1) vivaldi (1) víz (1) von (1) vuk (1) waliczky (1) warhol (1) wesseltoft (2) westlicht (1) weston (1) woody allen (1) worldmusic (1) yamataka eye (1) zen (1) zene (15) zeneszerkesztés (1) zongora (1) zorn (1) Címkefelhő

Mitől mélyül a válság?

2009.03.23. 11:14 turorudi

Tegnap hallottam, hogy Bolíviában Evo Morales elnök a napokban fogadtatta el az új Alkotmányt. A friss alaptörvény a szolidaritás, az emberiesség és az egyenlő teherviselés alapelvein nyugszik, amire már csak a fekvése miatt is sanyarú sorsú országnak igencsak nagy szüksége van - pláne most, a globális recesszió idején. Az elnök első lépésként felszólította az ország földesurait, hogy vagyonuk és hatalmas földterületeik bizonyos hányadát bocsássák a nincstelen indián lakosság részére és intézkedéseket foganatosított, hogy ezentúl a kizsákmányoló munkáltatói módszerekkel is hagyjanak fel. Természetesen van háborgás, de nincs mit tenni: Bolívia lakosságának jelentős hányadát a nélkülöző polgárok alkotják, Morales Alkotmánya vélhetően erős baloldalisága és populizmusa ellenére megértő közönségre fog találni. Nyílván a célok között szerepel az oligarchikus viszonyok felszámolása és ezen keresztül a magasan elterülő országnak a megjobbítása,a kultúrált államok közé való bevezetése. Bolíviában az első lépések tehát megtörténtek, innen szemlélve talán kissé sajátos módszerekkel, de mégis azt kell mondani, hogy válság idején csakis a hasonlóan radikális intézkedések lehetnek célravezetők.

Mindez csak arról jutott eszembe, hogy Demján Sándor 25 milliárd forintos állami hitelt kap új invesztíciójához, az orosz lottó piaci bevezetéséhez. A hír önmagáért beszél, nem is ragoznám túl. Csupán a figyelmet szerettem volna felhívni arra, hogy immár Bolívia is előttünk jár a válságkezelésben, és ha erre gondolunk, akkor nagyon szomorúnak kell lennünk. Ugyanis ezekben az időkben egy ilyen Demján vs. Állam újabb korporáció (emlékezzünk, hogy Demján hány és hány milliárdos állami megrendelés és PPP befektetés mögött áll ott) semmi másra nem jó, mint hogy még inkább levezesse az országot a megoldás útjáról.

57 komment

Címkék: vélemény válság bolívia demján

A bejegyzés trackback címe:

https://check.blog.hu/api/trackback/id/tr931019862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paki 2009.03.23. 19:54:47

A demján is kapja be, meg az is aki ad neki valutát, és utána fizethetjük vissza mi.
Miért nem itthon épít zöld energetikai beruházást?
Mert le van szarva az ország, csak a pofája jár és a maximális profitra hegyez mindent

KaPé 2009.03.23. 20:03:20

Hát, én nem értek sokat a gazdasághoz, de a postoló még nálam is kevesebbet :-)

ave 2009.03.23. 20:13:49

Most mi a baj? A Demjan vissza is fogja fizetni, ez jo befektetes az allam reszerol.

Lolita999 2009.03.23. 20:25:12

Demján Úr sokat tett az országért (és persze, a saját érdekeiért is). De csinálja valaki utána azt, amit ő tud. Kevesen lennénk. Ügyes.

tompus 2009.03.23. 20:27:44

@ave: Hogy azt a 25 milliárdot azoknak kellene adni hitelként, akik szarban vannak, nem annak, akinek amúgy is van egy valag pénze.
Úgy tűnik, igaz a mondás, hogy nem az kap hitelt, akinek nincs pénze, hanem, akinek van.

"Az újság szerint a Goszlotto - amelyen a múlt héten ütötték meg először a 650 millió forintnak megfelelő főnyereményt - üzletileg egyelőre nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket."

Így jó esély van, hogy nagy nyeresége lesz az államnak. Demján nem hülye. A jó befektetéseket megcsinálja a saját pénzéből. Kockáztatni más pénztét kockáztatja.

tompus 2009.03.23. 20:28:31

@Németh Krisztina: És akkor adjunk neki 25 milliárdot? Mi ez, jutalom?

lacike 2009.03.23. 20:46:24

A Demján nem a Viktorék oldalán van? Miért kapott volna pénzt a Feróéktól???

terrybenedict 2009.03.23. 20:49:57

Hát erre csak azt tudom mondani, hogy egyik zsidó segíti a másikat.
Csak azt tudnám, az a temérdek pénz mire kell, mikor a főnyeremény 650 mio forint.
Mondjk durván itt is olyan 30-40%ot oszt vissza a Goszlotto, akkor a 650 mio-nak a bruttó bevétele lehetett. durván 2 milliárd Forint.
És ez ugye nem egyheti forgalom.
Legyen egyhavi. Akkor heti 500 millió bevétel.
Akkor mi a fasznak költi rá az 50szeresét?????
Mit akar? Tévét venni a muzsikoknak, hogy lássák, hogy van lottó?
Gratula MFB!!!!
Le a kalappal!
A kkv-k meg dögöljenek meg!!!

abszint86 2009.03.23. 20:52:59

demagóg szöveg...
országért mit tett? pl 4 milliárd szociális ösztöndíj a felsőoktatásnak...

kívülálló 2009.03.23. 21:24:02

Demján úr annak idején valahogy simán szerzett hatalmas kölcsönöket pl. az OTP-től. (érdekelté tette a haszonból az igazgató urat, aki ma a leggazdagabbak között van). Nejlonzacskók felhasználásával meggyőzte a döntéshozókat, hogy engedjék át a területeket a beruházásokhoz, majd építettek bevásárló központot, irodaházat stb. Az értékesítésből szinte vissza is tudta fizetni a kölcsönt. A bevásárló központokba összevonták a kereskedelmi üzleteket és úgy részesednek a kereskedésből, hogy csak a helyet adják hozzá. Akik pl. a Rákóczi úton béreltek üzleteket sok sok tulajdonostól, azok most sokkal többet fizetnek egy csoportnak. S mindezt a lakosság évtizedek alatti megtakarításaiból finanszírozta.Ennyi az ő gazdasági csodája.

star77 2009.03.23. 21:26:13

nyomják a lóvét a felcsúti labdarúgó akadémiába.azt meg jól tudjuk kié...
nincsenek nagy csodák itt,mindenkinek a hatalom kell.

Kolbasz 2009.03.23. 21:27:39

Jó lenne tudni mennyi a kamat. Hogy én is kapok-e annyiért. Meg mi a biztosíték. Viszik-e a Skála Kópé házát is, ha az oroszok nem akarnak reményadót fizetni.

star77 2009.03.23. 21:27:39

@terrybenedict: a demján nem zsidó.az orbán haverja,őket támogatja,úgyhogy ne zsidózz.csak magadat járatod le.

tuner1 2009.03.23. 21:36:29

@paki: ebben igazad van, a magyar állami fejlesztési bank a pénzét nem Magyarországon kamatoztatja, erősítve a magyar gazdaságot, hanem egy kalandornak adja....ez nem politikai vagy vallási hovatartozás kérdése, ez patkány dolog..

hátezgáz 2009.03.23. 21:40:54

Olvassátok el az eredeti hírt, amiben ez áll: Az üzleti részét növeli belőle az orosz cégben, valamint
"A hitel másik feléből a fogadóirodák jelenlegi 16 ezres számát növelnék 60 ezerre."
Ez eddig elég jó haszonnal kecsegtető deal. Ha rendesen vissza is fizeti a kölcsönt, jobb, mintha beléptető kapukra, vagy a fradi felvirágoztatására, vagy egyéb f..gokra adnának hitelt. Persze ettől még nem Demján a Hófehérke...

terrybenedict 2009.03.23. 21:46:17

Hadd zsidózzak!
Cigányozhatok is.
De szerintem zsidó.
Ilyen névvel.
Ha Kovács lenne vagy Szabó akkor oké.
De Demján....
Az tuti valahogy zsidó...

tlac 2009.03.23. 22:23:39

nyiss lottójátékot Kínában és vegyél fel 50 milliárdot! MFB-tól

impostor 2009.03.23. 22:26:54

Kedves Barátom!

Kicsit vehetted volna a fáradtságot, hogy megindokold azt a butaságot amit írtál. Javaslom, költözzél Bolíviába! Ha Te is fel tudsz mutatni valamit, akkor majd kapsz hitelt.

oszkar00 2009.03.23. 22:31:38

"Morales Alkotmánya vélhetően erős baloldalisága és populizmusa ellenére megértő közönségre fog találni"

Populizmusa ellenére? Talán pont amiatt.

borsikm 2009.03.23. 22:34:43

Követeljük az előrehozott választásokat - immár a Facebookon is! Ha elegen leszünk, akkor talán egy kis flashmob is belefér:
www.facebook.com/group.php?gid=76861195259&ref=nf

oldspieler 2009.03.23. 22:45:15

A baj az üzenettel van. A hazai közép és a kispolgárság is azon töri a fejét, mi módon menekíthetné a lóvéját a biztonságosabbnak vélt nyugati bankok valamelyikébe. Nihilt sugároz az elit hazánkkal kapcsolatban. A rabló tőke hazai kiszolgálói pedig megpróbálják a szerzett tudást keletebbre hasznosítani.

croesus aka. the grinder 2009.03.23. 22:49:38

Demján kétségtelenül kiváló üzletember, remek érzéke van a jó befektetésekhez...DE:
a nyerő húzásait csak azért tudta megvalósítani, mert az állam/elvtársak/haverok mögéállt pénzzel.

Lehet, hogyha kapnék csak úgy 25 milliárdot, azt én is jövedelmezően tudnám megforgatni. Érdekes módon nem kaptam ilyen lehetőséget, ahogyan a többi 9 999 999 magyar sem.

turorudi · http://check.blog.hu 2009.03.23. 22:53:49

Bennem valahogy az a kép él a válságról, hogy effektív nincsen pénz egészségügyre, oktatásra, közbiztonságra, stb.-re.
Ez a poszt egy kérdés akart lenni: miből ad az állam 25mrd. Ft hitelt, ha maga az állam sem hitelképes?
Azt nem értem, hogy 1000 mrd. Ft az, amin most álla bál: ha ennyit találnánk valahol, minden rendben lenne, vagy legalábbis nem érintene bennünket a válság. Ehhez képest most már 1025 mrd. Ft kell találnunk.

turorudi · http://check.blog.hu 2009.03.23. 22:57:23

@oszkar00: Arra gondoltam, hogy a populizmus hosszabb távon bukáshoz vezet általában, de Morales ennek ellenére hosszú távú sikerre számíthat.

Kolbasz 2009.03.23. 23:05:05

Hát a válság beélesít morális kérdéseket.
Lásd példul: www.hirszerzo.hu/cikk.aig-botrany_brutalis_megadoztatas.101859.html
Jó lenne, ha néhányan megtanulnák korlátozni magukat.

rénszarvas · http://renszarvas.hu/ 2009.03.23. 23:25:11

vegyük el... osszuk szét... volt már ilyen :-D

bzzuspajk · http://worldmusic.blog.hu/ 2009.03.23. 23:42:51

jajj már ezzel a sok válsággal :)

FPéter 2009.03.23. 23:54:31

Így van! Vegyék csak el a földet a gaz(dag) tőkés fehérektől, akiknek volt fogalmuk arról, hogy hogyan kell hatékonyan, fejlett technológiával és szervezetten megművelni az egyben tartott és ezért méretgazdaságos földterületet! Majd az indiánok a zsebkendőnyire kiparcellázott sakktáblaföldeken sokkal jobban boldogulnak! Dél-Afrikában is olyan jól sült el az erre kísértetiesen emlékeztető sztori! (Vidám fejlemények: becsődölt és széthordott farm-gazdaságok, bűnözés, nyomor és munkanélküliség meredek emelkedése, parlagon hagyott földek. stb...)

Golem 2009.03.23. 23:59:37

@bzzuspajk:
azért ez több tízezer embernek kurvára nem vicces ám
(és akkor ez még csak a hivatalos és itthoni adat)

turorudi · http://check.blog.hu 2009.03.24. 00:10:06

@FPéter: Azok a földek most parlagon vannak! Ez is közrejátszik abban, hogy földműves indiánoknak akarják egy nagyon kis hányadát adni ezeknek a földeknek.

bzzuspajk · http://worldmusic.blog.hu/ 2009.03.24. 00:11:04

@Golem: igen de még mindig így is jobban élsz, mint a világon kábé 3-4 milliárd ember :) szóval sztem ne panaszkodjunk. Nem tudom, hogy vagy te ezzel, de én jártam olyan vidékeken ahol napi 1 dolcsinál kevesebből élnek és mégis boldogak

Golem 2009.03.24. 00:55:42

@bzzuspajk: Tarts el itthon egy családot 1 dolcsiból. Szép ez a békedalos szöveg, hogy a pénz nem boldogít, de kerülj utcára úgy, hogy nem csak magadért vagy felelős. Meglátjuk mennyire leszel boldog.

Golem 2009.03.24. 00:58:16

Még annyit, hogy napi egy dodóból élni az a világ minden táján egyenlő a nyomorral. Hadd ne az legyen már a viszonyítási alap.

Szende Szandi(nista) · http://szendeszandinista.blogspot.com/ 2009.03.24. 05:59:51

Nekem azzal, hogy az állam hitelt ad, a legnagyobb bajom az, hogy ezt közvetve a mi pénzünkből teszi, ezért úgy gondolom, közünk van ahhoz, hogy milyen feltételekkel és milyen garanciákkal. Ha ez nyilvános lenne, mindenki eldönthetné, hogy jó vagy rossz lépés volt. Ha az állam 10% kamatra vesz fel hitelt, majd azt 20%-ért és megfelelő biztosítékok mellett adja tovább, azzal hasznot termel a költségvetésnek, és még munkahelyek is keletkeznek. De ismerve a mai koma sógor viszonyt erre kicsi az esély, ha ezt valaki megkérdezi hivatalosan, biztos hogy kitalálnak valamit, amiért 80 évre titkosíthatják az ügyet. Tőlünk nyugatra száz évekkel korábban tombolt a vadkapitalizmus, nálink most, bár kicsit már formában, és ez történhet állami segítséggel...
a kiválasztottak lehetőségeként

joungen 2009.03.24. 06:13:31

"Mitől mélyül el a válság?"

A sok olyantól mint ennek a firkálmánynak az írója...

BKV reszelő 2009.03.24. 06:46:31

@Németh Krisztina: Hülye vagy Kriszta. Bárki utána tudja csinálni, aki annó ak47-essel rohangált a megfelelő egyenruhában, majd tapsolt kádárnak, hornnak, németnek és a többinek vagy ezen körből származik. Csak ezért felháborító. Nem egy zsenivel van dolgunk, hanem egy korrupt állami gépezettel és egy ezt kihasználó exkommunistával. Lehet ezt ügyesnek nevezni, de akkor ügyes minden tolvaj, ügyes minden rabló, ügyes minden adócsaló is.

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2009.03.24. 06:53:34

@star77: te gondolom a vakok intézetéből írsz. az, kőkeményen. de a probléma nem itt van, ez csak adalék. a probléma ott van, amit páran írnak is. semmire nincs pénz, egész pontosan azokra akiktől jön a pénz, megszorítás kell, aztán huss, repül is a 25 milliárd ki a zsebből valamire, ami vagy bejön, vagy nem, de egy csoport addig is kurva jól jár. látják, hogy gáz van és mentik a mententhetőt, ha lépnek, nekik is kell egy kis indulótőke ugye.

Dr Kangörény 2009.03.24. 07:01:20

Sajnos igazuk van a demjánt fikázóknak. Ő sem saját erejéből lett gazdag, de erre a kor miatt esélye sem volt. Ő vastagon a szocializmus alatt futott be és akinek egy csöpp esze-memóriája van az pontosan tudja, hogy ezt csak a párt jóváhagyásával tehette meg.

Ezek a kapcsolatok a mai napig működnek, kiegészülve a jobboldali kapcsoatokkal. Tehát ez a kölcsön nem a megérdemelt sikerek hozadéke, nem azért kapta, mert tuti bevétel az államnak. Azért kapta, mert ő kérte.

Persze rajongani lehet érte, de az a tények ismeretének teljes hiányát bizonyítja.

2009.03.24. 07:14:27

Hogy a picsába van ? Demján az ország egyik leggazdagabb embere és kölcsönre szorul? Tavalyi évben még a Magyar lottót akarták eladni ma meg hitelt adnak egy külföldi vásárlásához amelyik majd befürdik mi meg nyelünk.Legalább annyira összefonódás az ÚjBuda polgármester által " bérbe veendő " Sportcentrum (tóvárosi, v. tóparki) ami ugyancsak Demjános érdekeltség

yanchi345 2009.03.24. 07:40:20

@terrybenedict: Szerinted mindenki zsidó, aki neked nem tetszik? Elég szűklátókörű szemlélet... Demján Sándor spec. nem zsidó, "csak" nagytőkés. A tőke öncélú logikája szerint gondolkozik és cselekszik. Ha nem így lenne, nem lenne ekkora a vagyona. Ha tud így-úgy pénzt szerezni akár a közös rovására is, akkor ő megteszi. Ennyi.
Nem kellene neki adni, pláne nem ilyesmire.

Winston Smith 2009.03.24. 07:47:16

Ez botrány!!!

A Magyar Fejlesztési Bank arra lett létrehozva, hogy olyan fejlesztéseket finanszírozzon, amik a pénzpiacon nem találnak forrást, de fontosak az ország fejlődése szempontjából!

Nem pedig egy milliárdos orosz bizniszét kell finanszírozni!

Jó, tudom, mit akarjak, ha az MFB élén a legkeményebb magyar gengszter áll...

szürke_tag 2009.03.24. 07:53:08

A rendszerváltás után a Nyúl nevű akárki Demján barátja, társa megkeresett mivel a biztosítónál dolgoztam akkoriba, hogy szeretne egy pár helikoptert, vadászgépet, stb. bebiztosítani, ami az ő és üzleti partnerei tulajdonába került. Igen Magyarországon ezért nem szeretjük a gazdagokat mert a vagyonukat kommunizmus bukása révén alapozták meg. Kivétel az olyanok akik valamit tettek, mint Zwack, Rubik, Klapka stb. Természetesen akik nem tisztességesen, szerezték azok vörösek voltak, így megszerezték, ellopták maguknak az állam vagyonának egy részét és ez lett az alap vagyonuk. Vagyis ilyen Gyurcsány, Demján, Csányi, De vannak kisebb gazdagok is, mint egy a neve most nem jut eszembe, az irodája a XIV ker. Fogarasi út elején lévő irodaházban tanyázik ami az övé, ez baloldalt van. Övé lett a szokásos megszerzési módon a Fertőtavi nádgazdaság, valamint rengeteg csarnok Épület, Pl a III ker Vörösvári út 131.alatti étterem. Amit ráadásul bérbe adott egy vállalkozónak aki a legmodernebb konyhai gépekkel felszerelte, majd amikor megszorult a komcsi tulaj az épületet biztonsági embereivel megszállta és mindent lefoglalt ls bérbe adta egy ferde szemű kínainak. Szóval ezek a becsületet sem ismerik. Gazdálkodni nem tudnak hiszen soha nem gazdálkodtak jól, csak dumálni és lopni tanultak meg. Ha a vagyonuk alapját megkapargatnánk, mind börtönbe kerülne, egy igazságos társadalomba.

billbill 2009.03.24. 08:20:12

Ennyi tájékozatlanságot, butaságot, helyesírási hibát összehordani! Íme a demokrácia! Csoda, hogy populisták a politikusok?

Mária 2009.03.24. 08:40:59

@Németh Krisztina:

ez a büdösparaszt volt az, aki pár éve követelte, hogy töröljék el a minimálbért, azért, hogy a borsodi, szabolcsi nyomorultakat egy tányér levesért cserébe is lehessen dolgoztatni

Veder1 2009.03.24. 09:02:38

Engem csak az zavar, hogy ezek a lények rohadt jó gazdasági szakembernek tartják magukat. Úgy én is topmanager lennék, ha a haverom 10-ed áron átjátszaná nekem az állami ingatlant, majd azt én normál áron hasznosítanám. A jótékonyság meg, ehh... Néhány százmilliót elkölt jótékonykodásra, miközben egyetlen állami beruházáson (a mi adópénzünkből) több milliárdot nyer.

czejp (törölt) 2009.03.24. 09:10:02

Nincs valami félrefordítás, esetleg orosz rulettről van szó ? Az nagyon híres játék.

csikicsoki 2009.03.24. 09:14:15

ez az egész gusztustalan!
az ország módszeres sárba döngölése folyik már jó ideje, és az a baj, hogy a nép gyermeke nem tehet semmit: ha tüntet, ha véleményt mond, a hatósággal gyűlik meg a baja. neki, nekünk csak az jut, hogy eltartsuk a piócákat. de kérdés, ha módszeresen ellehetetlenítik a népet, a piócák "táplálóit", egy idő után vajon kin fognak élősködni? erre nem gondolnak ezek a f@szok?! talán alkalmazni kéne az élni és élni hagyni elvet! demján úrnak is kegyet kéne gyakorlnia azon ország felé, melynek hátán fellépkedve milliárdossá vált: talán valamit ide is juttathatna beruházás formájában, nem pedig szerencsejátékra hitelt felvenni!

joker_face 2009.03.24. 09:32:10

Demjannak is megy a kormany szapulasa ha arrol van szo .... ilyenkor miert nem jar a szaja ?? a faszom kivan ezekkel az emberekkel ... ilyenkor ugass Demjan, hogy igy a kormany meg ugy a kormany ...

hotten totta 2009.03.24. 09:51:19

Demjánban a "legjobb" amikor pátoszosan szórja az észt, mint a haza önzelten megmentője. x összeget fordít jótékonyságra és hasznos célok támogatására ami szép, viszont x+n összeghez kapcsolatainak köszönhetően (ami önmagában nem is lenne baj) jut. Az x+n összeg pedig túlnyomórészt a sok-sok magyar és uniós adófizető kisemberek zsebéből csorog hozz. na ezm máér baj. Érdekelne, vajon fair, vegytiszta versenykörnyezetben hogyan boldogulna, hisz már a '70-es években is azzal villogott, hogy ő előbb épít és aztán engedélyeztet.

hotten totta 2009.03.24. 09:51:56

Orosz rulettbe nem száll be?

bzzuspajk · http://worldmusic.blog.hu/ 2009.03.24. 11:06:13

@Golem: szerintem meg ez legyen a viszonyítási alap, mert nem túlzok mikor a föld lakosságának kábé 50% az általad nyomornak titulált kategóriába esik. Én csak azt mondom, hogy ezzel a mi kis válságunkkal még mindig marha szerencsések vagyunk. Mellesleg, hogy pl te fenn tudd tartani az életszínvonaladat vajon hány harmadik világban élő embernek kell nap mint nap güriznie? Biztos vagyok benne, hogy dohányzol vagy kávézol.... és ez a luxus erősen kizsákmányoló, nézz utána

Golem 2009.03.24. 12:13:06

@bzzuspajk: Az általam nyomornak titulált kategória arról szól, hogy pl. nincs tiszta és kellő mennyiségű ivóvíz és élelem, "lakás" ilyesmi. (Az emberi méltóságot most hagyjuk.) Azt összekötni pedig, hogy én miből és hogyan tartom fenn az éleetszínvonalam (ami szerinted pl. kávé és cigaretta kategória, LOL) azzal, hogy a világ túlsó felén hogyan zsákmányolják ki a munkaerőt egy kurva nagy demagóg csúsztatás. Valahogy azt érzem, hogy kihívásnak érzed a provokálásomat, mert felhívtam a figyelmedet az első hozzászólásod visszásságára. Nem értem miért kellett elkezdeni személyeskedni.
De hogy visszatérjünk szegény rabszolgáimra, az ismerős, hogy: "gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan"? A perui, afrikai meg ázsiai kölköket nem tudom megmenteni. Még. Sajnos. Első körben a saját portánkon kellene rendet raknunk.
(Ha ezt most visszavezeted arra, hogy ne igyak kv-t meg ne cigizzek, mert akkor odaát nem lesz kizsákmányolás meg nyomor, akkor kénytelen leszek azt hinni, hogy egy behúnyt szemű, hadonászó óvodás vagy, esetleg grínpíszes bölcsész.)

szürke_tag 2009.03.24. 16:09:34

@bzzuspajk:

Te világosságban jársz, de ez csak duma. Magyarországon élsz vagy nem? A te értelmezésed szerint pl- én egy aljas ember vagyok, aki a kommunisták hatalomra jutásakor elvesztette a vagyonát, de ne igyak kávét mert akkor Afrikába jobban élnek. Látom nálad van a bölcsek köve, de valami gáz féle is. Csak csendben megjegyzem, hogy sem lakásom sem autóm, nincs 7 éve mivel nincs lakásom, nem is dolgozhatok hivatalosan, bár dolgoztam 30 évet becsületesen és nem jár még az orvosi ellátás se mert nincs tb-m. Vagyis egy nincstelen lakcím nélkülivé váltam a kommunista rablók jóvoltából. Pedig nem iszom, nem dohányzom, nem bulizok csak naponta 10 -12 órát dolgozok sajnos feketén. Tehát ez nagyon nagyon vak duma amit te terjesztel Ráadásul nem csak én vagyok így hanem a fél ország és kiért a hozzá nem értő, önző rabló, kommunistáknak köszönhetően. A világ része Magyarország és nekünk itt kell rendet tenni, mert ha nem tesszük mi is beállhatunk a sorba. Nem kell a vakító duma, hogy törődjünk bele, mert máshol rosszabb. Lehet de ez nem vigasztal. Nézzél csak szét, miért van az, hogy a nyugati világban, vagy akár Magyarországon, akik tisztességesen szerezték meg a vagyonukat, azok tudják mi az a karitatív tevékenység, adnak és osztogatnak. A Demján féle illegális vagyonszerző ex kommunisták, pedig csak harácsolnak, ha adnak azt is csak azért, hogy reklámozhassák magukat. Nekik kellene önmegtartóztatónak lenni. Őket intsed ne másokat.

bzzuspajk · http://worldmusic.blog.hu/ 2009.03.24. 16:59:13

@szürke_tag: @Golem: hahóóó, valaki itt érti a lényeget? Én csak azt állapítottam meg, hogy mi még minid sokkal szerencsésebb helyzetben vagyunk mint a világon élők elég nagy hányada.

@szürke_tag: te kötöttél belém, kezdjük ott. Másik nem személyeskedtem csak felhoztam egy példát, most hogy ebből levonsz egy elég bántó következtetést az egy másik dolog. A gazdaságpolitikai részébe meg szerintem ne menjünk bele, de azt hiszem, hogy a válság elég szépen megmutatja, hogy a globalizált világban a dominóeffektus működik, ergo: hiába söprögetsz a kapud előtt ha egy szemétdombon laksz. Nem lehet elvonatkoztatni a körülöttünk zajló eseményektől, mivel szervesen kapcsolódnak hozzánk.

"(Ha ezt most visszavezeted arra, hogy ne igyak kv-t meg ne cigizzek, mert akkor odaát nem lesz kizsákmányolás meg nyomor, akkor kénytelen leszek azt hinni, hogy egy behunyt szemű, hadonászó óvodás vagy, esetleg grínpíszes bölcsész.) "

- ez komolyan minek kell? tudod te is jól, hogy ez csak egy példa volt, pár sorban csak általánosságokat és demagóg dumát lehet írni.

szürke_tag: őszintén sajnálom, hogy ilyen helyzetben vagy.
süti beállítások módosítása