Bp. légszennyezettsége

Budapest légszennyezettsége

Ennyien néznek

who's online

Utolsó kommentek

Címkék

1 (2) 1fél (1) 2 (2) 2006 (1) 2007jazz (5) 2008jazz (1) 2009 (1) 2fél (1) 3 (5) 3fél (1) 4 (2) 4fél (3) 5 (4) a38 (3) adatvédelem (1) agyhalál (4) airrace (1) Alaptörvény (1) albert lászló (1) aldi (1) alexander waugh (1) alkohol (1) altemusik (1) amatőrszex (2) andrew hill (1) animáció (1) apeh (1) araki (3) arcalakítás (1) arcustemporum (1) Aronson (1) arthur fleiscmann (1) arthur koestler (1) ásványvíz (1) autó (2) Azerbajdzsán (1) bakancslista (1) bali (3) bálint istván (1) bank (1) barabási (1) bartók (1) battle royale (1) beethoven (1) benzin (1) berlin (4) bestof (12) bíró (1) biznisz (1) biztosítás (1) bkv (3) blog (1) blog.hu (1) blues (1) bojkott (2) bojtár b endre (2) bolívia (1) borges (1) borravaló (1) botrány (1) braggtown (1) branford marsalis (1) bregovic (1) bret easton ellis (1) brötzmann (2) budapest (3) Budapest (1) buddhizmus (2) bukowski (3) caine (1) catherine millet (1) cd (2) chadbourne (1) Charlie Parker (1) checkpoint charlie (2) cherry (1) cinizmus (1) civil (14) clavinet (1) concertoköln (1) courtney pine (1) csalás (1) cselló (1) csontos (2) czabán (1) D. L. Harding (1) dan ariely (1) debrecen (1) deep throat (1) demján (2) demjén ferenc (1) dhal (1) digitális nyomda (1) díj (1) diplomácia (2) dj kolbasz (1) dkv (1) dobos c. józsef (1) dominique aury (1) dylan (1) dzsessz (1) egészségügy (1) emlékezés (1) emo (1) endresen (1) energia (1) enquist (1) erotika (1) esbjörn svensson (2) ethan coen (1) exotica (1) extra (1) fal (1) felhő (1) fenék (1) ferber katalin (6) festészet (1) fesztivál (1) feta (1) film (20) filmklub (1) filmszemle (4) fitness (1) foci (1) fonogram2007 (1) foto (3) fotó (15) fotóalbum (10) fotókiállítás (1) free (5) fukasaku (1) fűszer (1) fűszeres paradicsomleves (1) galéria (1) gallasz józsef (1) gasztro (8) gazdaság (1) genyó (1) gmail (1) godard (1) grammy (1) greg osby (1) grencsó (1) gustafsson (3) gutiérrez (1) gyakorlás (1) gyerek (2) gyerekfilm (1) gyerekgyűlölő (1) gyömbér (1) gyorshajtás (1) hammond (1) haneke (1) hanglemezipar (1) hangszer (1) harangjáték (1) haza és haladás (1) hellókarácsony (1) helmut newton (1) hemophiliac (1) highend (1) high society (1) himnusz (1) hollywood (1) hortobágyi (2) houellebecq (2) houllebecq (1) hülyeség (2) húsleves (1) időgép (1) ikea (1) ikue mori (1) india (3) indonézia (2) ingatlan (2) interjú (1) internet (1) irodalom (9) iskolatáska (1) iskola a határon (1) ivy lee (1) japán (7) japan (5) játék (1) jáva (2) jazz (27) jazzklub (1) jobbik (1) joel coen (1) john zorn (5) Jonathan Franzen (1) kaméleon (1) karlheinz stockhausen (1) katasztrófa (1) keepnews (1) kelet (1) kép (1) képzeltriport (2) kezezés (1) khalil (1) kiállítás (2) kill radio (1) kintorna (1) kiscsillag (1) kispál és a borz (1) kistehén (1) kitano (2) klasszikus (1) koestler (1) koncert (2) koncertfelvétel (2) konyv (1) könyv (9) könyvtár (2) koppintás (1) környezetvédelem (1) korrupció (3) kossuthdíj (3) közélet (1) közgáz jazz klub (1) közlekedés (1) közmunka (1) kraus (1) kritika (1) kultúra (8) kusturica (1) kvb (2) lángos (1) laurie anderson (1) lemez (1) leonardo (1) Lester Young (1) leszták tibi (1) linda lovelace (1) lista (1) loopdoctors (1) lovano (1) lovasi (2) mafsz (2) maghreb (1) magyarország (22) magyar jazz (1) magyar narancs (1) magyar vs. külföldi (1) mango gadzi (1) marianne faithfull (1) marosvásárhely (1) mats (1) McInerney (1) medeski (3) medeski martin & wood (1) média (6) médiatörvény (1) mediawave (1) megasztár (1) mély torok (1) mérő lászló (1) mezzotv (1) mi (1) mike patton (1) mikrofon (1) miles davis (1) minimál (2) mixmag (1) mi vagyunk (15) mmi (1) mmk (2) mmw (3) mnfa (1) mokép (1) mol (2) monk (4) mono (1) mori (1) mozart (2) mozi (1) mozinet (1) mta (1) Murakami (1) művészetek palotája (3) nato (1) nava (1) nekrológ (3) nem véneknek való vidék (1) news (21) new york (5) nfz (1) nők lapja (1) nujazz (2) nyelv (6) oldalas (1) olimpia (1) olíva (1) oltás (1) olvasás (1) omv (1) önéletrajz (1) on the corner (1) opera (1) operabál (1) orbán viktor (2) orban viktor (1) orgona (2) orszáczky (2) ortt (1) otomo (1) otthonszülés (1) ottlik géza (1) ötvenhat (1) oud (1) overdose (1) o története (1) palya bea (1) pannonhalma (1) paprika (1) parkolás (5) patton (1) pécs (2) pénisz (2) pergokepek (1) pergőképek (1) pergő képek (1) petőfi mozi music pub (1) pine (1) pista bácsi (1) polanski (1) politika (5) politikus (2) ponton (1) ponyvaregény (1) pop (1) pornó (2) porno (1) pornográfia (2) prix europa (1) programajánló (1) pulitzer (1) rádió (3) radioq (1) rai (1) rajzfilm (1) rebel (1) recept (4) reich (2) rembetika (1) repin (1) repülés (1) részeg (1) rév lívia (1) romberg zsigmond (2) romhányi (1) saft (2) sajtó (1) sam hammer (1) sári lászló (1) schiff (1) schlippenbach (1) schönburg (1) scofield (1) Sebastian Haffner (1) serge gainsbourg (1) sex (1) sexmob (1) sieff (1) sigmund romberg (1) silvestrov (1) ska (1) skatalites (1) sólyom (1) sport (1) st.louis (1) stivin (1) szar (1) szexista (1) szexizmus (1) sziget (1) szinkron (1) szirmai márton (1) szmog (2) szociális konzultáció (1) szomorú (1) szorongás (1) sztefrem (1) sztornó (1) sztorno (1) talány (1) tao (1) tarafuki (1) társadalom (2) tavaszifesztivál (4) természet (1) tetsuya ishida (2) the thing (1) thierry henry (1) tilos rádió (4) tok tok tok (1) történelem (2) toscana (2) tótumfaktum (1) tudomány (1) tv2 (1) united (1) utazas (1) utazás (1) utolsó vacsora (1) választás (1) válság (3) vandermark (2) vangogh (1) varnus xaver (1) vb (1) vélemény (19) világvége (1) vivaldi (1) víz (1) von (1) vuk (1) waliczky (1) warhol (1) wesseltoft (2) westlicht (1) weston (1) woody allen (1) worldmusic (1) yamataka eye (1) zen (1) zene (15) zeneszerkesztés (1) zongora (1) zorn (1) Címkefelhő

Bayer a slamasztikában

2009.08.27. 00:44 turorudi

A jobboldal rendre azon bukik meg, hogy nemcsak buta, tehetségtelen, hanem elvtelen, hazug és csaló emberekből verbuválódott. Vegyük például szegény, szegény Bayer Zsoltot. Ezt írja:

 
„Annak idején, az elmúlt öt-hat évben, magyar vállalkozások ezrei települtek ki Szlovákiába, mert elviselhetetlenek az itthoni adók és úgy általában az itthoni körülmények. Így tettem én is. Most nincs tovább. Azonnal meg kell szüntetnünk kinti cégeinket, és más megoldást kell választanunk, és ugyanez vonatkozik odakint vásárolt autóinkra; mert bár a magyarországi viszonyok középkoriak és jogtalanok, s bár a magyar kormány egyszerűen fittyet hány az EU-ra (is) – e kormány elődje például az EU-ban nem létező vám helyett gyorsan kitalálta nekünk a regisztrációs adót –, mégis: haza kell hoznunk cégeinket s autóinkat is.”
 
Az még nem lenne hazugság, hogy azért települt ki Bayer cége és azért tart fenn szlovák rendszámú luxus-köcsögterepjárót, mert elviselhetetlenek a körülmények, hiszen a több adó megfizetése a kevesebb adó megfizetéséhez képest tényleg elviselhetetlen körülménynek tűnhet. Viszont a forradalmi hevületből elkövetett adócsalás ugyanolyan csalás, mint a nyereségvágyból elkövetett adócsalás, a kettő egyenlő, nincsen mentesítő körülmény. De persze nincs olyan hülye, aki elhiszi Bayer magyarázatát arról, hogy miért kényszerült úgymond gazdasági emigrációba: mintha minden külföldi rendszámos magyar autó- és offshore cég-tulajdonost a politikai számkivetettség üldözött volna a határokon kívülre megtakarításokat gyűjteni.
 
A hülyeség a hazugsággal párba állítva nagyon egyszerűen működik: az egyik idővel biztosan leleplezi a másikat. Vajon a kifelé mutatott mély magyarságtudat, a revizionista, kirekesztő gondolkodás hogyan fér meg azzal, hogy alkalomadtán mégis kiaknázzuk annak a mocskos, kozmopolita elveken nyugvó Európai Uniónak minden adottságát, sőt, túl is megyünk azokon? De tulajdonképpen engem nem is az érdekel igazán, hogy Bayer Zsolt hogyan számol el elveinek és életvitelének összeegyeztethetetlenségével. Sokkal inkább arra lennék kíváncsi, hogy e szép, adóelkerülést beismerő vallomás után mikor fárad el budai villájába a gazdasági rendőrség bilincset csattogtatni.
 
(A képen Bayer szlovák rendszámos járműve látható)

444 komment

Címkék: vélemény politika magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://check.blog.hu/api/trackback/id/tr701341064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zgabi 2009.08.27. 23:27:17

@eznemisénvagyok: Le én. a vidéken lakóknak is meg kell élniük valamiből, muszáj, hogy ott helyben tegyék, mert ha megindulnak Bp. felé, akkor itt nagy baj lesz. Mert pl. a vidéki cigányok már megindultak, kezdenek kialakulni a főváros körül a " favellák", a nyomornegyedek, és semmi és senki nhjem tudja visszatartani majd őket. 5-6 év és a Budapest körüli viskókban több százezer cigány fog élni, elképesztő nyomorúságban, munka alkalomra várva, s mivel nekik akkor sem jut majd meló, hát bejönnek, bűnöznek. Vigyázó szemeidet Fokvárosra vesd,. ott látod Budapest jövőjét. Ezért írom, segíteni kell a vidéki gazdákat, hogy szülőhelyükön éljenek meg, mert ha ők is csatlakoznak a fővárosba igyekvőkhöz itt káosz és zűrzavar lesz, s azt követi az anarchia. senkinek sem kívánom.

sutyerák 2009.08.27. 23:27:25

@sutyerák: úristen,ti semmit sem selytetek.-pontos jé?kijavította a nyelvhelyesség ellenőrzőm.
ezekkel minddel 5 szőke picsa mászkál,macák,magyarországot egy fx gyarmatnak tartják még mindig.

hRaVeN 2009.08.27. 23:28:46

@eznemisénvagyok: jóéjt. Alig várom hogy 2 év múlva igazam legyen :))

zgabi 2009.08.27. 23:31:46

Jó éjt mindenkinek, majd holnap folytatjuk a gyökerek basztatását, van belőlük elég, évekig se írjuk ki magunkból bánatunkat.

slovnaft 2009.08.27. 23:33:30

@zgabi:
Budapest mint Fokváros. Micsoda marhaság! Én jártam ott és egészen más a szitu. De nemcsak ott, egész Dél-Afrikában.Ott évtizedes hagyomány volt a telepek kialakítása. A legnagyobb telepen a mélyszegények laknak, jó távol a várostól. A város picike ki pont a levegőből, oda csak kocsival szabad bemenni még ma is. Közelebb fekszik a jóval kisebb telep, amit a középkáderek lakják. Takaros, de kis házakkal. A legtávolabb a gazdagok körbekerített negye fekszik, fegyveres őrökkel, szép villákkal, házakkal. No ez az, ami nálunk nem fog bekövetkezni. Itt a belváérosba is építenek "lakóparkokat". Lásd XIII. kerület vagy még beljebb. és sajnos a mélyszegények is köztük élnek, az utca egyik oldala szuper luxus sok ide települt külföldivel (vagy kettős állampolgárral), a másik oldalon meg késelnek egy marék kajáért.

hRaVeN 2009.08.27. 23:33:38

@slovnaft: igen ám, de azok a drága nyugdíjasok a HírTV kamerájában önként és dalolva mondták: hát ez a 13. havi nyugdíj amúgy sem járt volna, szép volt, jó volt, de most szüksége van rá az országnak, így nem sírunk utána, tudjuk most ezt kell tenni.
Pedig a fenét kellene ezt tenni, ha nem lenne ilyen helyzetben az ország.

Szívszorító látni, hogy amúgy jóindulatú, tisztességben megőszült, ám de hihetetlenül egyszerű emberekben működnek még a régi beidegződések, mennyire egyszerű őket hülyére venni, pár negédes szóval.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2009.08.27. 23:33:38

@hRaVeN: Pedig ha elvi szinten nézzük, akkor ugyan az. Csak szlovákia az alsó tagozat, ciprus meg a felső tagozat.

Wolfram 2009.08.27. 23:35:08

mi ez a primitív szarság? és ki ez a sok hülye?

slovnaft 2009.08.27. 23:36:15

@Wolfram:
biztosan anyád jár közöttünk

hRaVeN 2009.08.27. 23:43:27

na asszem lassan elköszönök, jóéjt, további jó beszélgetést!

Villy 2009.08.27. 23:47:36

Erre mondta az mszp az ingatlanadó ötletére, hogy szlovák rendszámú autó nincs. Lám mennyire igazuk volt ebben. Sok kicsi sokra megy, és most lehet, hogy ilyen faszok miatt lesz ingatlanadó.

Botya 2009.08.27. 23:53:46

Ótvaros balos cikke, szóra sem érdemes

consul 2009.08.28. 00:12:31

Nem adócsalás!
Az Európai Unióban a tőke szabad áramlása pont azt biztosítja, hogy abba a tagálamba viheted a vállalkozásodat, amelyikbe neked tetszik.
Kérdezz vagy nézz utána, mielőtt hülyeségeket blogolsz!

Templ@r 2009.08.28. 01:08:41

Látom elszabadultak az indulatok az "oldalszimpátia" mentén. Pedig szerintem mindenkinek elég lenne az alábbi egyszerű szituációra "választ adnia".

BZS-nek szlovák bejegyzésü cége van. Elvégez egy munkát, leszámlázza, leadózza (szlovákiában). Ez nem adócsalás.
Hakapeszi Makinak van egy offshore cége. Elvégez egy munkát, leszámlázza, leadózza (egy adóparadicsomban 0%-os adókulccsal). Ez nem adócsalás.
Persze ez mind nem szép, de ha egy országban a közvetlen jövedelemelvonás az állam részéről 70% körül van, akkor ezen nincs mit csodálkozni.


Gipsz Jakabnak van egy offshore cége, és egy "jóbarátja" egy közpénzből működő cégnél, innentől kezdve a teljesség igénye nélkül:
1. Gipsz Jakab offshore cége elvégez egy munkát (tényleges munkát) a piaci ár valahányszorosáért (ami nagyobb mint 2), leszámlázza, leadózza (egy adóparadicsomban 0%-os adókulccsal),
majd a "jóbarátnak" hálája jeléül juttatt egy bizonyos összeget. Ez nem adócsalás. Ezt hűtlem kezelésnek, vesztegetésnek hívják és BTK. tétel. Sajnos az adóparadicsom nem adja ki az offshore cég
tulajdonosi hátterét, vagy ha kiadja azok újabb offshore cégek, így az ügy felgöngyölítése elakad.
2. Gipsz Jakab offshore cége elvégez egy munkát (kreált munkát, tényleges teljesítés nem áll mögötte) a "piaci ár" valahányszorosáért , leszámlázza, leadózza (egy adóparadicsomban 0%-os adókulccsal),
a többi része ugyanaz mint az első pontnak.
3. jóbarát közpénből működő cége kölcsönt ad az offshore cégnek. Az offshore cég ebből a pénzből elvégez egy munkát, majd 3-szoros áron leszámlázza a "jóbarát" közpénzből működő cégének, jobb esetben visszafizeti a kölcsönt, rosszabb esetben eltünik az összes pénzzel,
a többi része ugyanaz mint az első pontnak.

A fenti 3 (teljesség igénye nélkül összeállított) pont jellemző a jelenleg regnáló kormányra, koaliciós tagjaira, és az ezen politikusok által kibevezett közpénzből működő cégek vezetőire.
(Itt zárójelben megjegyezném, hogy csak a regnáló hatalomnak van lehetősége erre, mivel ő rendelkezik a közpénzek felett).


Innentől mindenkinek a lelkiismeretére bízom, hogy kinek a "pártjára" áll:
BZS-nek, ugyan nem szép amit csinál, viszont nem közpénzt lop el és törvényesen jár el.
Hakapeszi Makinak, ugyan nem szép amit csinál, viszont nem közpénzt lop el és törvényesen jár el.
Gipsz Jakabnak ás a jóbarátnak, ugyan nem szép amit csinálnak, viszont KÖZPÉNT LOPNAK EL és a BTK-ban minősített esetként szerepel a tevékenységük.

Csakén (törölt) 2009.08.28. 01:46:07

1.Utálom a szemétláda szlovákokat.
2.De azokat Magyarokat(?) is akik slotáékat pénzelik.

phaidros 2009.08.28. 01:54:46

"A jobboldal rendre azon bukik meg, hogy nemcsak buta, tehetségtelen, hanem elvtelen, hazug és csaló emberekből verbuválódott."

Én nem vitatom ezt. Csak jelen pillanatban az MSZP és az SZDSZ bukik - 8% és 0% . Szerintem nem a jobboldal miatt kéne aggódnod. :)

igyugyaz 2009.08.28. 03:00:01

hRaVeN 2009.08.27. 23:05:39

@igyugyaz: szerintem is.
nem lesz emiatt egy újabb völgyhídunk, vagy egy 100 millás bkvs végkielégítés, ez gengsztertempó.
offsorolni csúnyább dolog, nem?

Aha, szóval mert adóforintjaink egy része ilyenekre megy el inkább ne fizessünk egyáltalán, hogy a kórház se kapjon.... Vas logikád van nem kétséges.

igyugyaz 2009.08.28. 03:07:02

hRaVeN 2009.08.27. 23:25:24

@ReWriter: teljesen igazad van ebben: "elit"nép.
engem cska azért zavar az offshore, mert azt mégiscsak a MNB vezetője ill a miniszterelnök csinálta milliós tételekben

Szóval ők ne offshoroljanak, de a Bayer az nyugodtan, mostmár értem...

igyugyaz 2009.08.28. 03:15:21

consul: Valóban oda viszed a (fantom, semmilyen tevékenységet nem végző vállalkozásodat amit arra használsz, hogy az itthon megszerzett jövedelmedet máshol adózhasd le) ahova akarod, csak akkor ne tégy úgy mintha neked a haza lenne az első, mivel éppen megloptad.

hufnagel@citromail.hu 2009.08.28. 06:02:28

@sutyerák:
hehehe, töklámpa, én sose iszom viszkit. Egyébként meg miből gondolod, hogy itt egy átlagmagyarnak fussa whisky-re? Amikor már egy öveg jó sör is egy egész vagyon.
De nincs mit tenni, Romániában az is sokkal olcsóbb, nincs rajta a 25% ÁFA, csak 19!

CH_666 2009.08.28. 06:31:29

Turorudi, pls nézd meg ( neten is elérhető info ), hogy a magyar ipar és annak fejlesztéséért, új MAGYAR vidéki üzemek létrehozásáért a száját jártató magyar nagymenőknek ( pl Széles Gábor cégei ) hol is vannak? Találgassunk: Ukrajna, Románia ? Ki is "ne mi nyerjük a legtöbbet " szakemberünk ? ( Mielőtt valaki beszólna, a bírósági ítélet nem azt mondja ki, hogy ilyen nem hangzott el, hanem azt, hogy nem volt közgyűlés...)

Ennyit a magyarságról és a myagyar gazdaságról.

De van más ilyen eset mindkét oldalon bőven


Akkor hol fizet adót?

Offshore:
A MNB igazgatója -bár a tövény betűjét nem szegte meg, de egyébként a tette nem elfogadható.

A Wallis csoportnak ( szintén ellenőrizhető, én megtettem - már Bajnai előtt volt ciprusi stb cége,
ami - és ezt is sikerült számadatokkal egy kis kereséssel megtalálni - még adózott is.

De egyebekben: magyar -történelmileg kialakult - szokás az ügyeskedés és adócsalás. Tessék a történelemkönyvekben utánanézni, több száz éves hagyománya van. Talán már genetikailag kódolttá vált :)

Ennyit a "forradalmi hevületű" adócsalásokról - meg másokról is. Pusztán elméletileg érdekelne, ha valaki -egy egyébként ma már 100 % Fidesz kormány esetén - baloldali hevületből ugyanezt csinálja majd, mert " ennek a kormánynak ne fizessünk adót" meg "polgári engedetlenséget" indít adókerülésre, akkor a most leghangosabb hőzöngők mit fognak mondani?
Ugyanazt, amit ma? Mert ha akkor az a "balos" majd nem fizet, akkor megint "mocskos hazaáruló" meg ilyesmi lesz? De hiszen ezt a mai ellenzék - a jövőbeli kormány - egyik vezéralakja jelentette ki :) mint jogos polgári engedetlenséget :)

Ennyit a történethez ... adalék.

yerico1 2009.08.28. 07:21:54

Mióta adócsalás szlovák céget csinálni magyar helyett?? Mi van? Már megint egy hülye post. A szlovákok ugyanúgy EU ország, mint mi, még ha a sok hülye mélymagyar ezt nem is tudja felfogni. A vállalkozás EU jogszabályok alapján működik, becsületesen adózik, csak éppen nem itthon, hanem ott. Akinek ez nem tetszik, az nyalogassa a ló micsodáját. A vállalkozók nem szeretetházat üzemeltetnek, hanem legálisan minél több profitot szeretnének termelni. A magyar állam meg síkhülye, mert hagyja (hülye adópolitikát folytat), és fenyegetőzik, bár nincs jogi alapja.

Valaki írta, hogy mitől luxusterepjáró egy szutyok Hyundai. Azóta, amióta minőségben lazán megveri úgy kvázi az összes német márkát, beleértve a prémiumosokat is. A hülye amcsiknál meg nem véletlenül a legelégedettebb autótulajok a Cadillac és a Hyundai tulajok. Náluk nincs akkora elfogultság, adott pénzért a legjobbat akarják.

infidelitas (törölt) 2009.08.28. 08:02:14

Látom sok reakció érkezett a kommentemre, így pontokba szedve válaszolok:

1. Tegnap kicsit eldurrant az agyam, ezért elnézést kérek, de nehezen tudom elviselni, hogy ha mások tönkreteszik az életemet. Ugyanis mindenki úgy bassza el az életét ahogy akarja, csak azzal, hogy nyolc évig hatalomban tartották ezt csaló bandát és tönkretették az országot és nem mellékesen az életemet, így az MSZP-re és SZDSZ-re szavazók tudnak bosszantani, pláne azért mert még ilyen aljasságokat írkálnak.
2. Itt megköveznek azért, mert leírtam, hogy azért nem annyit a közösbe, mert ezek a mocskok vannak itt. Nos egyrészt a kommentelők 99%-a illetve akik ezt kérték tőlem lefogadom, hogy ugyanúgy nem fizetnek be az államkasszába annyit amennyit papíron kéne... Csak ők valószínűleg anyagi megfontolásból teszik. Ja és fontos nem azt mondtam, hogy egyáltalán nem fizetek a közösbe, úgyhogy kéretik rendesen elolvasni, amit a másik ír
3. Az Orbán-kormány idején sikeres cégekkel kapcsolatosan: kicsit félreérthetően írtam, ugyanis a balliberális mocsadékok egy magáncéggel nyomoztattak, akik súlyos pénzeket fizettek volna ki minden terhelő információért, de hát semmit sem találtak, ugyanúgy, ahogy Keller sem... Hoppá, baloldaliak... Másrészt az APEH rányomult politikai alapon (és teszi ezt a mai napig) azok az al-al illetve al-al-alvállalkozókra, akik egyes beruházásokban vettek részt. Most ezek után a száz milliárdokat lenyúló banda is számíthat és nem szólhat semmit egy kis ellenőrzésre. Mert a dolgokat rendbe kell tenni, ez van gyerekek.
4. Valaki írta ha ő köp mind a két oldalra ne is fizessen adót, erre csak azt tudom mondani, hogy ha ilyen hülye vagy és még a szavazójogoddal élsz, akkor úgy kell neked a véleményedet figyelmen kívül kell hagyni, mert olyan ne prüszköljön, aki még arra sem veszi a fáradtságot, hogy elmenjen szavazni. Ha meg szavaztál, akkor meg mekkora egy idióta vagy, hogy nem veszed észre, hogy mennyivel jobb volt annak idején.
5. Fizetnék én sokkal többet is, ha kapnék valamit érte: rendes oktatást, tényleg gyógyító egészségügyet, közbiztonságot. Nehogy már a gyerekek verjék a tanár, nehogy már összezárják a sok idióta kreténnel, akik élősködnek rajtunk és még elveszik a gyerekek elől azt is, hogy rendesen tudjanak haladni a tananyaggal. Nehogy már meghalni menjünk a kórházba, főleg úgy, hogy aki dolgozik rengeteget fizet egészségügyre. Nehogy már az Én pénzemből verjenek a rendőrök ártatlan embereket halálra, miközben nem tudják megállítani gengszterek térnyerését.
Hát kedves kommentelők, aki ezt nem tudja felfogni és még mindig nem tud túllépni azon, hogy
rohadmocskos jobboldal, az tehet egy nagy szívességet....

mthrfckr 2009.08.28. 08:25:18

szegény barom! :)
kedvencem a városban, az arany lexus rx, szlovák rendszám, árpádsávos nagymagyarország matrica. már kétszer is láttam, elsőre nem hittem a szememnek.
tegnap egy fekete cl65-ös merdzsót figyeltem meg, szintén szlovák rendszámmal, magyarnak tippelem a sofőrt, de lehet, hogy rosszhiszemű vagyok! :)

realmadafaka 2009.08.28. 08:26:41

bayer zsolt mélymagyarságával 1ütt remélem egy izraeli kibuccban vagy sierra leonéban egy aranybányában,de ha szerencsénk van brad pitt kezében végzi.homlokán ott lesz a jelőlés.

Muad\\\'Dib 2009.08.28. 08:32:32

"A jobboldal rendre azon bukik meg, hogy nemcsak buta, tehetségtelen, hanem elvtelen, hazug és csaló emberekből verbuválódott."
A jobboldalt bátran cseréld ki a Fideszre, melynek sok köze nincs a valódi jobboldalhoz. Bayer meg egy elvetlen sunyi patkány, olyan mint a mostani politikai "elitünk", melyek mindenkinek képesek benyalni csak, hogy megmaradjanak a zsírosbödön mellett. Viszont miután a radikális oldalon régóta köztudott, hogy milyen alak Bayer, pofátlan hazugság az egész jobboldallal azonosítani, kedves "buta, tehetségtelen" szerző.

keji 2009.08.28. 08:35:37

Uraim!

Rengeteg tárgyi tévedés van a cikkben: adócsalás fogalmi zavara, (később már adóelkerülés)
Bayer budai villája: Buda mögötti településen lakik.
Luxus-köcsögterepjáró: a Hjundáj mióta az (ez persze szubjektív, de szerintem egyetlen szakértő sem mondaná rá, hogy luxus kateg.)??

Egyébként ez a kategória a bort iszik, vizet prédikál szvsz. De ettől még nem kell elvtelenséggel vádolni senkit egy elfogult írásban.

kopaszállat 2009.08.28. 08:35:46

@infidelitas: Hali, csak most kapcsolódtam be, de átpörgetve a kommenteket Hozzád tenném a pontomat. Ez a fröcsögés - ami elfedni próbálja az MSZP/SZDSZ tolvajbandát - már tragikus. Minél többet olvasom a különböző blogokat, annál szánalmasabb ez az önigazolást kereső szavazókör. Erről ennyit.
Egyidejűleg dolgozom a közigazgatásban és magánzóként is (nem, nem vagyok pártközeli ejtőernyős, csak 3 diploma, 3 idegen nyelv), így sajnos nem tudok azoknak igazat adni akik a köztisztviselői kart szidják. A legtöbb tesze-toszaság mögött a politikai kinevezett vezetők alkalmatlansága és póráza lelhető fel.
Megint más. Nekem is ilyen "luxusterepjáróm" van. Ez volt az egyetlen logikus választás az életvitelemre, munkáimra. Nem cserélném el semmilyen BMW, Porsche, stb... típusra, nézzétek meg a Népitélet rovatait.
Mindenkinek szép napot (nem kivétel Bayer Zsolt sem!)
:))))))))

realmadafaka 2009.08.28. 08:38:05

@kopaszállat: már megbocsáss!
de ki a fa@t érdekel,hogy neked milyen kocsid van?

Mentolosmájkrém 2009.08.28. 08:47:55

Luxusterepjaro????????????????? A lanyon tanitonenijenek van ilyen Svedorszagban, mert olyan helyen lakik, hogy telen szukseg van ra.
Ne keverjuk mar a szezont a faszommal!
Ameddig lehet szlovak rendszammal közlekedni, mert a szabalyok engedik addig ket sunszaras közt jarjon a Zsolti gyerek is ilyennel. Egy igazi tehetseges elmebeteg a pali, kar erte, hogy elvitte a hevulet oda, ahonnet nincs visszaut.

Baromméter 2009.08.28. 08:49:07

"mintha minden (...) offshore cég-tulajdonost "

Itt Kocsisra gondolsz? Hogy lehet egy lapon említeni ezzel a guuusztustalan terepjárós Bayer-gyerekkel azt a csekélyke pár milliárddal inszinuálódott ma született bárányt?

Drömögödömötör 2009.08.28. 09:02:32

vajon a nagy magyarország matrica és a szlovák rendszám hogy fée meg egymás mellett vagy neki nincs ilyen jellegű azonostója

érdeklődő 2009.08.28. 09:03:02

Érdekes lesz tavasszal a fidesz várhatóan kis-arányú győzelme, mert ha csak a fele azoknak akik " ugyanúgy köpnek a fideszre, mint a maszopra" elmegy szavazni, akkor kb. ez lesz a helyzet. A zöszödi beszéd óta eléggé kiterjedt az a pszeudo/crypto/látens-maszopista szavazók köre, akik ezzel a lózunggal próbálják redukálni az agyukban a maszopra való szavazás pszichopatológiás mivoltát.
Aztán a választás napján bekattannak és elmennek a maszopra szavazni. Addig viszont legalább nem égnek be a haverok előtt, meg a munkahelyen, suliban stb...
Az EU-s szavazást úgy általában leszarják, ezért az jól sikerült a fidesznek, de tavasszal nagy lesz a meglepetés, ha nem teszik félre Orbánt...

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2009.08.28. 09:04:28

Ha feltűnik a pénz, akkor eltűnik a politikusok közti pártszakadék.
Ha lopni lehet, nincs jobb és baloldal. Talán fel kellene fogni végre..

mi nem foglalt még 2009.08.28. 09:04:53

a cikkíró kicsit téved.
szlovák céget alapítani és ott adózni nem adócsalás.
csupán az eu-s lehetőségek kihasználása.
a kedves cikk író biztos emléxik az ominózus mondatra felelős politikusunk szájából, hogy majd nyithatunk bécsben cukrászdát ezért jó nekünk ez eu.

Baromméter 2009.08.28. 09:05:56

A cikk lényegét - ti. Bayer döntésének az okát - sikerült teljesen elhomályosítani, jelesül, hogy "Ficóval, Slotával, Gasparoviccsal és Meciarral lehetetlen a továbbiakban egy levegőt szívni." Akkor ki is hazudik?

Drömögödömötör 2009.08.28. 09:06:58

ja valóban nem adó csalás csak olyan cikis ( legalábbis szerintem) ha már trükközök inkább német rendszámot választok azok még is csak " cimbik" ja és pénz meg Ficojéknak folyik be ki mint tudjuk magyarnyúzok

Blackrock (törölt) 2009.08.28. 09:10:42

@infidelitas: tragikusan szűk a látóköröd, kisöreg...
1. ki kellene húznod a fejed a fidesz seggéből. 4 évig ők voltak hatalmon. Az apeh, drága barátom, simán politikai alapon rányomult az összes, nem fityeszhez köthető vállalkozásra. Ott volt a Széchenyi-terv ugye...támogatást csak és kizárólag pártpreferencia alapján osztogatták a fiúk. Kiszórtak több száz millió forintot. Mára a támogatott projektek kb. 70%-a csődbe ment.
De ha már korrupció; a teljesség igénye nélkül; Vegyépszer, Simicska Lajos és cégei, Ezüsthajó...és ez csak a jéghegy csúcsa.
2. tönkrevágták az MTV-t. 4 évig - azon túl, hogy veszteséges volt - egyben nézhetetlenné tették. Az összes fideszes talpnyaló ott lézengett a televízióban és osztotta az igét. De a fidesz rezsim alatt zajlott a legtöbb sajtóper...hogy pl. Juszt László meghurcolását már ne is említsem.
3. azt, hogy ma úton-útfélen neofasisztákba, meg magyar gárdába botlik az ember szintén OV-nak köszönhetjük. Kiengedte a szellemet a palackból és az most a jobbik képében szépen a fejére nőtt. Ennek megfelelően OV képtelen kezelni a helyzetet.
4. 7 év ellenzékiség alatt SEMMIFÉLE érdemi munkát nem végzett a fidesz! A hozzád hasonlók hajlamosak megfeledkezni arról, hogy a parlamentben nem csak szocik ülnek. Az ország vezetése nem elsősorban a kormány, hanem a parlament feladata. Tehát a kialakult helyzetért fidesz és az általa folytatott aknamunka legalább annyira felelős, mint a szétzilált baloldali kormány. A "fiúk" abból éltek, hogy az épp aktuális szoci kormányt szapulták. konstruktív ellenzékiségről még csak nem is hallottak...ennek megfelelően természetesen nincs programjuk és elképzelésük sem arról, mi lesz 2010 után. Borítékolhatóan, érdemi munka helyett a fidesz továbbra is az előző kormány sarazásából fog"megélni".
5. Amúgy meg én semmi jót nem várok egy olyan párttól, amelynek az 1. számú miniszterelnöke egy olyan ember, aki már 2 választást elbukott és akit ennek ellenére sem ért soha pártján belül kritika. Nem is beszélve arról, hogy egy olyan ember ne legyen miniszterelnök, aki a saját országát mocskolja külföldön.
6. A fidesz kivett a zsebünkből további 2 teljesen felesleges népszavazásra 5-5 milliárdot. Eltörölték a vizitdíjat, ellehetetlenítve így rengeteg háziorvost. Gratula érte! Utána persze rájöttek, hogy megint hülyeséget csináltak, ezért kitalálták, hogy a kieső bevételt az Szrt. bevételeiből pótolják. Zseniális. Egész Európa rajtunk röhögött.
7. Én is fizetnék többet a minőségi egészségügyért...de kérdezem én, mit tett a fidesz, hogy így legyen. Azt tudjuk, hogy mikola nyakig benne van a kórház privatizációban. Ezen kívül?

Őszintén szólva leszarom az MSZP-t. Impotens alakok gyülekezete, de sajnos az a helyzet, hogy a fideszben még náluk is sokkal rosszabbak ülnek. Nem is beszélve az olyan udvaroncokról mint BZS.

Szóval, ha te ezekkel nem vagy tisztában, akkor te is tehetsz nekem egy baromi nagy szívességet.

Baromméter 2009.08.28. 09:12:13

@Bélabácsi: oszt még annyit se mond hogy fapapucs

Az egész cikk a fapapucsot próbálja magyarázni, te szerencsétlen. Nyilván jól elolvastad.

thinker_ 2009.08.28. 09:12:42

"A jobboldal rendre azon bukik meg, hogy nemcsak buta, tehetségtelen, hanem elvtelen, hazug és csaló emberekből verbuválódott. "

azért érzed, hogy ez erős általánosítás.
most vegyük elő sorba, hogy a bal és liberális oldal mennyit szemét mocsok dolgot művelt az elmúlt 7 év alatt? a jobboldal sem mentes a gerinctelen alakoktól, de a különbség ég és föld.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.28. 09:12:45

@Blackrock:
Lehet Orbán maga az ördög, de nem volt szükség 2 db IMF hitelre.

kopaszállat 2009.08.28. 09:15:53

@realmadafaka:
"már megbocsáss!
de ki a fa@t érdekel,hogy neked milyen kocsid van?"

Ez egy igazán lényegbevágó reakció. Hadd ne menjek el ilyen mélységekbe.
Egyébként, ha elolvastad, akkor érdekelt. Egyébként meg szarjál sünt.
Szánalom, hogy egyes frusztrált idióták névtelenségbe burkolózva próbálnak sértegetni másokat.
Inkább beszélnénk a cikkről. Csípem Bayer Zsoltot, de ez a szlovák rendszám érdekes adalék.

Drömögödömötör 2009.08.28. 09:17:02

lehet hogy nem volt szüksége de más volt a gazdasági helzett ( nemzetközileg) vagy esetleg Izland, Baltikum, Románok , Lenygelek és azok akik még szintén vettek fel vagy tervezik felvenni az IMF hitelt mind a Maszop elbaszott gazdság politikájának csapdajába estek ???

Blackrock (törölt) 2009.08.28. 09:17:33

@kopaszállat: tiszta szerencse, hogy az átlag magyar is simán megengedhet magának egy ilyen terepjárót...
de látom, hogy neked ott a közigazgatásban, a sok szenvedés és tesze-toszaság ellenére jól megy. Arról, hogy ne szarj oda, ahol enni kapsz, még nem hallottál?

HAB 2009.08.28. 09:19:25

De minek teszi ki ezt az INDEX főoldalra. A szerző egy tehetségtelen sárdobáló. Nem jól hozza az összefüggéseket, így csak a demagógia marad.

kopaszállat 2009.08.28. 09:19:34

@Blackrock: "kisöreg" te meg vak vagy! Ennyire elkötelezett rablópárti szavazót ki látott már? Nyugger-e vagy??
:))))

Blackrock (törölt) 2009.08.28. 09:19:47

@Admiral William Adama: orbán nem maga az ördög, csak mások által túl van értékelve és ennek következtében ő is túlértékeli saját magát.

Nem vagyok gazdasági szakértő, így az IMF hitellel kapcsolatban nem tudok objektíven nyilatkozni. De kíváncsi leszek, hogy a fidesz komány hány hitelt vesz majd fel.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.28. 09:20:06

@Drömögödömötör: Nyilván, meg Bokros-csomag , meg meg meg meg MUHAHAHHAAAA

Baromméter 2009.08.28. 09:20:54

@ford?: akkor majd most fizetsz nekem mindent, amit én eddig neked

Ki kell ábrándítsalak: nem neki fizetted, hanem ms. kocsisnak.

Blackrock (törölt) 2009.08.28. 09:21:02

@kopaszállat: sötét vagy kisgyermekem, mint az éjszaka...ebből is látszik, hogy a diploma nem feltételez intelligenciát. Amúgy nem vagyok nyugger. Közel sem.

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.28. 09:21:28

@Blackrock:
Ne legyél pofátlan baszdmeeeeeeeg, légysziveeeees !!! ;)

Logan Grimnar 2009.08.28. 09:21:55

Íme egy gusztustalan, balról pénzelt, teljesen logikátlanul összerakott, libbant hányadéktopik. Kíváncsi vagyok, hogy a szerző hogy tud a tükörbe nézni ennek megírása után?

f.m.j. 2009.08.28. 09:23:43

"A jobboldal rendre azon bukik meg, hogy nemcsak buta, tehetségtelen, hanem elvtelen, hazug és csaló emberekből verbuválódott."

Istenem, csak tudnám, hogy az ún. baloldal mitől különb? Komolyan, ugyanezen szavak használatával le lehetne írni az ő mibenlétüket is...

Amúgy kit érdekelnek Bayer adózási szokásai?

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.08.28. 09:24:17

@Blackrock:" De kíváncsi leszek, hogy a fidesz komány hány hitelt vesz majd fel."
Hát hogy a kurva anyádba veszik át a kormányt?

kopaszállat 2009.08.28. 09:25:01

@Blackrock: talán egy kis tévedésben vagy. Én általában a MUNKÁM ellenértékét kapom meg itt és ott is. Pénzért (vagy etetésért, ahogy említed) nem vagyok eladó. Hogy mások hogyan szocializálódtak, ahhoz nekem semmi közöm, ez a te gondod.
A kocsim kicsivel kevesebb mint 10M volt. Úgy gondolom, ha visszaviszed az üvegeket, te is vehetsz egyet (csak hát kinek a pap .......).

Baromméter 2009.08.28. 09:27:10

@szomorutojas: "ha egy évben legalább 180 napot adott országban töltesz, de mindenképpen a sajátodon kívül."

Nyilván sokat utazik, csakúgy, mint ms kocsis a Kajmán-szigetekre.

Baromméter 2009.08.28. 09:31:48

@sutyerák: "Csakhogy bayer-lámpavas-zsót nem a kormánytól vezs el adót,hanem a zemberektől."

Amennyiben a szemedben kocsis ember, akkor igazad van.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.08.28. 09:32:03

Ez a Bayer mekkora egy fasz...

realmadafaka 2009.08.28. 09:32:14

@kopaszállat: eszetlenkém!nem az útsó sorral kezdtem a véleményed olvasását.milyen szakon végeztél?indián...?

Baromméter 2009.08.28. 09:37:32

@d.z.: "s veszi el a lehetőségét is annak, hogy abból a pénzből valami szép/értelmes/jó épüljön"

Ennek a lehetőségét nem az adóelkerülők veszik el jelenleg, hanem a kormány.

Blackrock (törölt) 2009.08.28. 09:39:30

@kopaszállat: gyermekem, én 8 éve a saját vállakozásom viszem és az én autóm is kerül legalább 8 millió forintba. Bocsika.
Ne is haragudj, ilyen mentalítással nem tudom miféle a diplomád, meg miféle munkád lehet.
Bizos a lekvárkapálási egyetem zabhegyező szakán kaptad a "papírt". Adhattak volna mellé jólneveltséget is...

Ha meg a közszférából kapod a "munkád" ellenértékét, akkor mire sír a szád??? Meg mire vered a nyálad, te IQ bajnok? Az én adómból tartod el magad.

Amúgy kis barátom, annyira szánalmas vagy ezzel a nekem ilyen kocsim van...bebebebeee. Veszek neked csörgőt meg cumisüveget, azt visszairatlak az oviba.:XDDD

Baromméter 2009.08.28. 09:40:06

@sutyerák:

Ez az érv ez kész :)) Ha onsór, akkor úgy már oké, többmilliárd közpénzt nyúlni?

Blackrock (törölt) 2009.08.28. 09:42:10

@Admiral William Adama:
hozod a színvonalat látom...még szerencse, hogy szeptember 1-től kezdődik az iskola neked és nem rontod nap közben a neten a levegőt, te faszparaszt.

Blackrock (törölt) 2009.08.28. 09:43:19

@Admiral William Adama: ja, amúgy meg én is hasonló jókat gondolok muterodról ( kérdezd már meg, hogy nála még mindíg 2 rongy a szopás?)

kopaszállat 2009.08.28. 09:44:38

minden kedves re-kommentelőm :)
keressétek meg a gyógyszereteket, szépen játszatok egyedül. Bocsi de nekem most már dolgoznom kell, hogy a segélyeteket megtermeljem.
Hajrá MSZP (CSAK HÜLYÉSKEDTEM)!!!!!!!!!!!!!

Baromméter 2009.08.28. 09:47:47

@otvospeter: Nem az összegek nagysága a lényeg, hanem az elv.

Szerintem meg a megtisztulásnak fentről kell jönnie. 'Fejétől bűzlik a hal' fordítva is igaz.

Drömögödömötör 2009.08.28. 09:48:37

orbán nem fog felvenni hitelt hisz

csökenti az adókat
visszahozza a 13 14 .havi és nem tudom még milyen extra nyugdíjakat
emeli az orovsok tanárok és még nem tudom kinke a fizetését 500 % -kal
a Máv tovább üzemmel veszteséggel és práhuzamos megy majd volán busz és vonat minen 500 lekes településre
minden települlésnek lélekszámtól függetlenel lesz saját iskolája ovodája stb stb stb

ja és ingyen lesz a sör

Hogy miből ??? hzát 1 000 000 új munkahelyből mely csak ugy lesz

ja és nem vagyok balos

[Brn] · http://46os.blog.hu 2009.08.28. 09:51:48

Szevasz turorudi, mekkora munka volt előkeresni egy konzerv 168Óra cikket, és újraköríteni némi csalózással meg hazugozással? Írd le szépen még kétszer:
hazug jobboldal
csaló jobboldal.

Aztán ajánlom figyelmedbe a HV interjút Bayerrel.
www.hetivalasz.hu/cikk/0710/16858

Mégazután a Top20, a Reakciótól:
arokaso.blog.hu/2008/07/02/arokaso_top_20

A hazugcsaló jobboldal miatt tartunk itt, pont hét éve, még sok ilyen tényfeltáró cikket. (szmájli)

Üdv,
k.

Baromméter 2009.08.28. 09:51:56

@drmanhattan: Amikor Oszkó Péter okoskodik, hogy minél kevesebb adót fizessen, akkor az a duma, hogy a mocsadék meglopja a hazáját, és emiatt nem jut az éhező szegényeknek. Amikot BZS csinálja ugyanazt, hozzátenném kicsiben, akkor meg, persze minek fizessen ennek a rohadék ballib rabló kormánynak, igaza van

És tudod, miért van igazuk? Mert az Oszkó van döntési helyzetben -nevezetesen, hogy mi legyen a befizetett pénzből elkorrumpáljuk-e vagy nem -, nem pedig a Zsolti. És a tapasztalat szerint a döntései általában inkább az elsőre hajaznak.

Logan Grimnar 2009.08.28. 10:02:47

@Blackrock: hogy te mekkora egy suttyó paraszt vagy öregem.
Melyik mocskos emeszpés, vagy szadeszes közéleti figura bújik meg a nicked mögöd, te csótány?
Nem csoda, hogy ennyire ki vagy akadva a fityeszre, mert jövőre - ha minden jól megy - te is mész a sittre, és remélem rád rohad a műanyag lakat...

sunblind 2009.08.28. 10:04:55

Hát ehhez mán azé csak gratulálok egyet b+ :)

Blackrock (törölt) 2009.08.28. 10:05:09

@Logan Grimnar: édesanyád nem tanított meg viselkedni, mi? Te szarkupac...melyik kő alól másztál ki, te patkány?

vagye1 2009.08.28. 10:13:20

@Templ@r: A dologban csak az más Bayer esetében, hogy ő a mélymagyar. Ő az aki szóban annyira de annyira elkötelezettje a magyar felemelkedésnek. És ő az, aki ha ugyanezt a másik oldal csinálja fröcösg egyfolytában.
A cikk egy részével nem értek egyet de a bevezető mondataival mindenképpen.
A szoros választást símán nyeri a Fidesz ha nincs az az újságíróklub amelyet Bayer, Lovas, Bencsik meg az az undorító nő, a neve nem jut eszembe fémjelzett. ha Bencsik nem vezénylő tábornokomozik stb. akkor az isten sem menti meg a Fideszt attól, hogy nyerjenek.

karatekutya 2009.08.28. 10:13:42

@mi nem foglalt még: "hogy majd nyithatunk bécsben cukrászdát ezért jó nekünk ez eu"
Sztem Te nem érted.
Szlovák céget alapítani, amelyik aztán Mo-i cégeknek végez - Magyarországon - tevékenységet és ad szlovák cég nevében számlát, és eközben Szlovákiában egyáltalán nem végez semmilyen tevékenységet, az off-shore működés.(hu.wikipedia.org/wiki/Offshore)
Tehát ha kimegyek Bécsbe, ott alapítok egy céget, és ott adózom, akkor mi is a probléma?

karatekutya 2009.08.28. 10:18:37

@sutyerák: "Ráadásul Ciprus EU-tag. "
Csak 2004 óta.

Wuff 2009.08.28. 10:19:57

Gratulálok. Micsoda tényfeltáró újságírás. Nem fogom végigolvasni a kommenteket, de lehet, hogy már valaki leírta korábban.
1. Gyurcsány testvér megmondta, hogy el lehet menni Szlovákiába.
2. Bayer 1 hónapra rá (!) kb. bejelentette (!), hogy megfogadta a tanácsot és céget alapított kint.
Úgyhogy ez teljesen nyilvánvaló tény volt, nem tudom miért kell 2-3 évre rá újdonságként beállítani.

karatekutya 2009.08.28. 10:22:05

@kerub [BB]: "Aztán ajánlom figyelmedbe a HV interjút Bayerrel.
www.hetivalasz.hu/cikk/0710/16858"

"- Lehet, hogy Széles Gábornak nem is piaci megfontolásból van önre szüksége, csak jó közvetítőt akart Orbán Viktorhoz?

- Lehet, nem tudom. Ha ez a megfontolás van mögötte, és tudok tenni valamit az ügyben, ám legyen."

höhö, de legalább őszinte.

Szűcslaci 2009.08.28. 10:41:23

Adott egy cég, mely akár kitelepül, akár expandál - pl. Szlovákiába. Annak leszen cégautója. Ugyan, milyen rendszáma legyen, irigyecskék? Ugyan, ki vezethesse azt jogosabban, mint az ügyvezető igazgató? Hmm?

hacsaturján 2009.08.28. 10:50:10

namostan én meglátok egy szlovák rendszámú autót, fogom magam leszorítom az utról, reája vetem az egyik kezem ügyibe lévő molotovkoktélomat, oszt hogy az ellenfélt bayernek híjják egyébként, aszt deríccsék föl az azonosítószámnélkülijek, leszarom. hogy a fleto kűtte oda jeget aszalni, aszt is.

majolesz (törölt) 2009.08.28. 10:57:25

Hát ilyen szar blogot régen láttam...

Sealed tender 2009.08.28. 10:58:18

az hogy tendenciozus az írás, az egy dolog (pártszimpátiáját mindenki maga alakítja ki) de sajnos ostoba és hazug is. Szlovákiában céget alapítani, a cégnek autot vásárolni majd ezen céggel Magyarországra határonátnyuló szolgáltatást nyújtani nem jogszerűtlen és nem adócsaló magatartás, hanem az EU egyik alap pillére a személyek és a szolgáltatások szabad áramlása.

Ezzel szemben regisztrációs díj címén, kvázi értékadóztatást folytatni már nem tűnik annyira jogszerűnek. Különösen, hogy ezen az alapon a most bevezetendő vagyonadóval gyakorlatilag háromszor fizethetünk adót, miközben elvileg csak egy közigazgatási szolgáltatás, a nyilvántartásba vétel díját kéne hogy takarja a regisztrációs díj.

Szóval az írás egy bullshit.

mi nem foglalt még 2009.08.28. 11:02:57

@karatekutya: nekem semmi problémám vele.
akkor miért is gond ha bayer szlovákiában alapít céget és ott adózik?
nem offshore lehet, simán autókölcsönző cége van és a kölcsönzött autót hazsnálja itthon mert ugye ekkor már nem kell szlovákiában eltölteni 180 napot.

Bartoki 2009.08.28. 11:12:56

Még az a szerencse hogy azért "az adójával Szlovákiát gazdagítja" kitétel nem nagyon valósul meg, mert céges autóként gondolom az ÁFÁ-t visszaigényelte (ott lehet), komoly regadó nincs, a súlyadó meg itthon is csak szimbolikus összeg, abból elég kevés magyarverő gumibotot tud venni az ottani rendőrség (amúgyis félő hogy az itthoni is azt venne :).

Tankolni gondolom nem jár át, főleg mivel nem is érdemes...

szempontpuska 2009.08.28. 11:23:38

az adóerkerülés mennyire más árnyalatot kap, amint Szlovákia-Bayer és nem Bajnai-Ciprus van a képben.... :-)

mi nem foglalt még 2009.08.28. 12:37:30

az offshore cég nem ugyan az mint egy uniós tagállamban céget alapítani és működtetni.
egyik adóelkerülés amit az unio és usa is rosszal a másik meg az unio alapjait képező dolog.
másrészt bayer nem hoz törvényeket mint a komcsik és elég vicces, hogy a maguk által hozott törvényeket nem akarják betartani tőlünk meg elvárják.

Templ@r 2009.08.28. 13:11:13

@vagye1: szvsz nem is csinált semmi olyat ami nem lenne összeegyeztethető a mélymagyarsággal. Vajon mi az elítélendőbb egy mélymagyar számára? A jelenlegi magyar politikai közéletbe beépült komcsi, libsi / MSZMP / KISZ / stb. csökevények pofátlanul lopják szét a közvagyont (pl. az adóinkat), nyomorba döntve a többek között a mélymagyarságot vagy az, hogy a mélymagyarsággal hasonló értékek mentén működő mélyszlovákság "elnyomja" a magyar kisebbséget külhonban?

szempontpuska 2009.08.28. 14:04:24

@mi nem foglalt még: Ciprus is EU tagállam. Pont ugyankkor lépett be az EU-ba mint Magyarország és Szlovákia. Utánanézhettél volna ha már kifogásokat keresel...

szempontpuska 2009.08.28. 14:05:03

@Templ@r: nem tudom mit szívsz, de adj egy slukkot belőle :-)

mi nem foglalt még 2009.08.28. 14:12:00

@szempontpuska: offshore cég az más tészta mint egy normál működő cég.
nem keresek kifogásokat, mert nem kell.
kevered a szenzont a fazonnal.
amkor az emebreket arra biztatták, hogy szavazzanak az eu mellett akkor nem csak a dollárjeleknek kellett volna a biztatók szeme elött görögni meg a kassza kattogása a fejükben, hanme gondolkodhattak volna, hogy mennyi pénz fog elmenni az országból.
főként úgy, hogy itt rendesen akarják szopatni az embereket.
most az a helyzet áll, fönn, hogy aki sokat markol keveset fog.
nem birkák azért anyira az emberek, hogy millás regadókat fizessenek ki azért amit máshol fillérekből megúsznak legálisan.

Baromméter 2009.08.28. 15:12:30

Segítek. Hofyy off v onsór, az tökmindegy. Az a kérdés, hogy a külföldön alapított cég végez-e tényleges (termelő/szolgáltató) gazdasági tevékenységet, vagy pedig az egyetlen oka a létezésének az adóoptimalizálás. Itt lehet az igen nagy különbség Szlovákia/Ciprus, Bayer/oszkó-kocsis-ms kocsis-simor-bajnai stb. vonatkozásban.

szempontpuska 2009.08.28. 16:49:42

@mi nem foglalt még: "offshore cég az más tészta mint egy normál működő cég." Stimmel. Ha Bajnaié, Simoré akkor offshore, ha Bayeré akkor normálisan működik.... így gondoltad ? :-)

civilkontrol 2009.09.04. 09:31:50

Távol álljon tőlem, hogy Bayert a fenti ostobaság miatt mentegessem. Írásai és megnyilatkozásai ezzel a történettel kombinálva teljes joggal eredményezik az elvtelenség vádját.
Én a poszt ezen mondatára szeretnék reagálni:

"Viszont a forradalmi hevületből elkövetett adócsalás ugyanolyan csalás, mint a nyereségvágyból elkövetett adócsalás, a kettő egyenlő, nincsen mentesítő körülmény."

Itt azért álljunk meg egy szóra. Volt alkalmam megtapasztalni, milyen csodálatos dolog itthon vállalkozást vezetni. Túl a kigazdálkodhatatlan adóterheken és a teljesíthetetlen bürokratikus követelményeken az embernek szembesülnie kell a különböző szervek agresszív ártó szándékával. Hibázni sem kell, megcitálnak bármiért. APEH-os történeteket gondolom nem kell mesélnem, mindenkinek van dögivel. Én konkrétan úgy éreztem és ezt a mai napig fenntartom, hogy a kkv szektor szándékos kikészítése parancsba van adva. És ha mindehhez hozzáveszem azt is, hogy ugyan mi lesz az így vagy úgy kitermelt adóból, akkor végképp elgurul a gyógyszer! Azért dologzzak napi 10-14 órákat, hogy a szervek froclizását túlélve azt lássam, hogyan offshore-olják ki az adómat ezek a patkányok???
Sokat vívódtam én is a szlovákosodáson. Akkor még nem volt ilyen rózsás a hangulat a két ország között. Sőt, kifejezetten bíztattam mindenkit, akit csak ismertem. Nem azért, hogy elkerüljem a közösbe berakást, hanem azért, hogy mihamarabb omoljon a szarkupac, meg azért, hogy valahogy jelezzem: A KURVA ANYÁTOKAT SZARJANKÓK!

Szóval Bayer tettét nem mentegetve valahol itt kezdődik a polgári engedetlenség. Már régesrégen meg kellett volna tagadni az adófizetést, tilos kellene hogy legyen bérletet venni stb, stb. Hogy megértsék, van egy pont, amin nem lehet túlmenni!

Vehicular cyclist 2009.09.06. 08:09:06

1. Adócsalás, ha a külföldi rendszámú kocsi egy meghatározott időnél többet tölt Magyaroszágon. Ez most 180 nap. Az, hogy az illetékesek nem oldották meg ennek az ellenőrzését, az csak a szokásos hazai tempó, de semmi köze semmiféle EU-hoz. Síma trehányság, amit ráadásul még ilyen-olyan szempontok szerint még hajligatnak is: ugyanaz, amikor a cimbi naphosszat parkolhat hónapokon át az Andrássy buszöblében, minden hatóság szeme láttára, de számtalan fotó és bejelentés ellenére a világon semmit sem tesznek.

2. Ezért aztán a képen látható járgány is vidáman parkol a parksávon, már fel sem tűnik senkinek.

Budapest egyre jobban hasonít egy ukrán kuplerájhoz...

Irgun 2009.11.24. 14:15:05

Ha ez a blogírónak luxusterepjáró, akkor nyílván még mindig trabanttal jár...a hyundai-t nem nevezném luxusnak..
süti beállítások módosítása