Ez az átnevezősdi nem tud kimenni a divatból. Ha ez így, akkor a korban benne tapicskoló politikusok ifjúkori kedvencei helyett inkább a mai, aktuális sztárokat kéne használni. Elvisnél népszerűbb lehetne mondjuk a Lady Gaga sétány. Vagy mondjuk Prodigy rakpart. De ha már, akkor meg lehetne keresni a menedzsmentet, hogy fizetni kellene a reklámért. És miért ne írnánk ki tendert a nevekre? Lehet, hogy nagyok is beszállnának! Jól hangzana mondjuk az, hogy „A Coca-Cola tér következik, át lehet szállni a kettes metróra.” Persze mindenhol előnyt élvezne a magyar „brand”. OTP körút? Mivel a piktogramok, jelek világa felé haladunk megkönnyítenénk ezzel a tájékozódást is. A logókat mindenki jobban ismeri, mint mondjuk Széll Kálmán nevét. És kisebb helyeken teret nyithatnánk az egyéni hiúságoknak is, persze, ha megfizetik. Az Ikarusz gyár felé vezethetne a Széles Gábor utca.
Így aztán lenne pénze az önkormányzatoknak! Persze limitálnánk a szerződés hatályát, például tíz évre. A mai világban ez nem jelent problémát, hisz ezentúl csak digitális térképek lesznek, amiket könnyű lesz korrigálni. Aki meg nagyon maradi, az használhatja a hely leánykori nevét, hisz így is mindenki azt fogja mondani, hogy a Moszkva tér.
Utolsó kommentek