Az, hogy a beat zene és a legostobább kommersz lefedi egymást, az nem újdonság. Lásd Media Markt szórólapja, a Sziget alkalmából. A címlapon két CD-t hirdetnek. Az egyik az LGT búcsúkoncertje. A szavaknak meg végleg lúgozzuk ki az értelmét. Áruljunk egy régebbi búcsúkoncert anyagát abból az alkalomból, hogy megint felléptek? Folyamatos búcsú, ha van rá kereslet?
A másik a „Képzelt riport egy amerikai pop-fesztiválról” összes dalai címet viseli. A Déry Tibi bácsi nyilván nem tudta, hogy amit próbál benyálazni az a rock fesztivál. Lásd Woodstock. Tényleg, milyen lehet egy pop-fesztivál? Mint a táncdal fesztivál?
De mi az, hogy ÖSSZES DALAI? Senki sincs, aki egyeztetne? Összes dala, nem? Az eredeti borítón is, meg CD változaton is. „Mert hülye azért nem vagyok.” Az a vörösben pompázó multi szlogenje. Ezt érdemlitek!
Utolsó kommentek